Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser skikkelig bra ut til å være så tidlig synes jeg. Ligner på testene mine fra vellykket svangerskap. Jeg har også brukt batch 27 denne gangen og du kan se at mine tester 17/18 dpo omtrent er like som dine 11 og 12, om ikke dine er enda sterkere egentlig. Det skal jo ikke dobles dag for dag så økningen ser bra ut synes jeg
Hvis du holder over 9 og 11 først, og deretter 10 og 12, ser du veldig stor økning!
Ser skikkelig bra ut til å være så tidlig synes jeg. Ligner på testene mine fra vellykket svangerskap. Jeg har også brukt batch 27 denne gangen og du kan se at mine tester 17/18 dpo omtrent er like som dine 11 og 12, om ikke dine er enda sterkere egentlig. Det skal jo ikke dobles dag for dag så økningen ser bra ut synes jeg![]()
Godt med sånn støtte når man blir litt blindHvis du holder over 9 og 11 først, og deretter 10 og 12, ser du veldig stor økning!
tok en ny test nå på urin 2. Hadde sprengfull blære i morrres, så mulig det var litt mer utvannet enn vanlig. Og testen syns jeg var litt rar. Så bedre ut nå
jeg har forsåvidt ikkehatt så sterke tester så tidlig før heller, så må jo være ett bra tegn.
Dette ser jo kjempebra ut! Tydelig her hvordan urin konsentrasjon og andre ting kan påvirke..Godt med sånn støtte når man blir litt blindtok en ny test nå på urin 2. Hadde sprengfull blære i morrres, så mulig det var litt mer utvannet enn vanlig. Og testen syns jeg var litt rar. Så bedre ut nå
jeg har forsåvidt ikkehatt så sterke tester så tidlig før heller, så må jo være ett bra tegn.
Vis vedlegget 468277
Ja det er litt skummeltDette ser jo kjempebra ut! Tydelig her hvordan urin konsentrasjon og andre ting kan påvirke..

Så herlig å se!!Vis vedlegget 468302
22 dpo / 5/2
I dag skal hjertet sannsynligvis komme igang. Og jeg tror jammen jeg har fått en dye-stealer også?
MakeSure Batch 11

Jeg vil påstå at 18 er sterkere og mer fylt ut med fargeHva tenker vi om denne rekken med tester?Har det egentlig vært noe stigning fra 16-18dpo? Og 18dpo er tatt om ettermiddagen, så er mer enn 2 døgn mellom de siste
Den ser hakket sterkere ut enn kontrollstreken også? - hvis du sammenligner med 16 så var streken den sagen svakere enn kontrollstreken.Avsolutt! Og når testene er så sterke er det nok begrenset hvor mye utslag det gir. Mine har nesten sett like ut de siste dagene, med unntak av dagens som hadde veldig konsentrert urin og endte med kanskje tykkere på venstre enn på høyre. Jeg er 22 dpo, og du er allerede på det som ligner min dagens!Hva tenker vi om denne rekken med tester?Har det egentlig vært noe stigning fra 16-18dpo? Og 18dpo er tatt om ettermiddagen, så er mer enn 2 døgn mellom de siste
Vis vedlegget 468315
Jeg vil påstå at 18 er sterkere og mer fylt ut med fargeDen ser hakket sterkere ut enn kontrollstreken også? - hvis du sammenligner med 16 så var streken den sagen svakere enn kontrollstreken.
Det er mulig den er en anelse sterkere ja, men bare bittelitt. Dette er makesure batch 27. men kan det være flere hundre i forskjell i hcg når det er så liten forskjell på strekene?Avsolutt! Og når testene er så sterke er det nok begrenset hvor mye utslag det gir. Mine har nesten sett like ut de siste dagene, med unntak av dagens som hadde veldig konsentrert urin og endte med kanskje tykkere på venstre enn på høyre. Jeg er 22 dpo, og du er allerede på det som ligner min dagens!
Jeg hadde en test som tullet her i dag også fra batch 27Det er mulig den er en anelse sterkere ja, men bare bittelitt. Dette er makesure batch 27. men kan det være flere hundre i forskjell i hcg når det er så liten forskjell på strekene?
på neste test var den sterkere igjen! (Tok ny test på urin 2,og bare ett par timer senere) 
Ser det er mange som får sterkere utslag på 2. Urin jaJeg hadde en test som tullet her i dag også fra batch 27på neste test var den sterkere igjen! (Tok ny test på urin 2,og bare ett par timer senere) Vis vedlegget 468319
Herlig å se sterk strek!Jeg ville begynt å teste på ettermiddagen hvis jeg var deg. Det er mange som får mye sterkere tester da, inkludert meg selvMå nok prøve meg på en på urin 2 i dag også.. sterkere enn den første i går, men svakere enn nr 2 i går
Vis vedlegget 468327
Ja det ser sånn utJeg ville begynt å teste på ettermiddagen hvis jeg var deg. Det er mange som får mye sterkere tester da, inkludert meg selv