Våre tester

Må nok stoppe urin nr 1, dette ser endel bedre ut på urin 2 :cat: men har vurdert opp og ned om jeg skal ta blodprøve, tror jeg stikker ned å gjøre det nå.. fastlegen da jeg bare kunne komme på dropin på hcg blodprøve.
Vis vedlegget 468333
wow, dine er myyyyyye sterkere enn mine 13 dpo! Her er mine fra 10 dpo. Batch 11 og kanskje noen få fra 61 i starten

Vedlegg

• IMG_1997.jpeg
    IMG_1997.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 56
Hcg målt til 110 17 dpo. Ingen overraskelse med svake tester. Skulle ønske kroppen kunne ordnet opp i stedet for å gå lenge med langsom økning. Tatt ny blodprøve i dag 19 dpo
Håpe det bare er treg stigning, for noen kan det gå bra ? Jeg hadde bare på 17 sist som endte i kjemisk.

Mulig det er bare i hodet mitt, er så redd det ikke skal gå bra denne gangen også. Vet det er mange her som har mistet mer enn meg, men tror ikke jeg orker engang til.
Emojien kom ikke med ser jeg. Skjønner at man blir bekymret når man har hatt kjemisk før, det setter seg godt til det motsatte er bevist. Har hatt kjemisk og MA selv. På MA nådde jeg hcg på 100 000 i uke 9 før den sank. Men da hadde jeg svake tester helt fra start. Testene dine er kjempesterke og kanskje sterkere enn da jeg fikk datteren min også. Brukte også makesure. Ta hcg hvis det kan gi deg mer ro:Heartpink

Emojien kom ikke med ser jeg. Skjønner at man blir bekymret når man har hatt kjemisk før, det setter seg godt til det motsatte er bevist. Har hatt kjemisk og MA selv. På MA nådde jeg hcg på 100 000 i uke 9 før den sank. Men da hadde jeg svake tester helt fra start. Testene dine er kjempesterke og kanskje sterkere enn da jeg fikk datteren min også. Brukte også makesure. Ta hcg hvis det kan gi deg mer ro:Heartpink
Ja hadde også MA i uke 9 i Jan. Målte ikke hcg da, men hadde veldig svake tester 10/11dpo. Er ikke det samme nå, så prøver å roe meg ned det, men ikke så lett. Med førstemann så tok jeg vel bare 1 test tror jeg :hilarious: var fornøyd med at det var 2 streker 2 dager over ikm. Men, blodprøve tatt så får vi se hva den sier. Tar ny på mandag for å se økning. Er veldig glad legekontoret er greie på sånt, og man ikke trenger å "krangle" seg til en prøve.

Hvilken batch bruker du? Vær obs på at MakeSure varierer i kvalitet. Og etter å ha googlet og stresset mye selv, synes jeg ikke den testen din fra i dag ser svak ut!
Er Batch 11. heldigvis venter jeg babyplan både tidlig og vanlige tester i posten i morgen. Tar er ny i kveld da det ser ut som de stiger om kvelden :)

Er det mange her som har fått 3+ på digital enda eller? Føler det er skikkelig milepæl, men tør ikke ta en selv fordi jeg ikke vil bli skuffa. ChatGPT mente hvert fall jeg burde vente til tidligst fredag hehe

Er det mange her som har fått 3+ på digital enda eller? Føler det er skikkelig milepæl, men tør ikke ta en selv fordi jeg ikke vil bli skuffa. ChatGPT mente hvert fall jeg burde vente til tidligst fredag hehe
Jeg sa meg fornøyd med 2-3 på 14dpo, nå er jeg 5+1 - mentalt så blir det mer stress en ro for meg å måle strekene mine dag for dag :nailbiting: Mens andre får ro av testingen :Heartpink

Jeg sa meg fornøyd med 2-3 på 14dpo, nå er jeg 5+1 - mentalt så blir det mer stress en ro for meg å måle strekene mine dag for dag :nailbiting: Mens andre får ro av testingen :Heartpink
Ja, jeg har jo egentlig også sluttet med testing, og føler meg allerede ganske dårlig både med kvalme og vondt i bekkenet (slet veldig med bekkenet sist så er kanskje en av de veldig få heldige som kan kjenne det allerede i første trimester denne gangen...), meeeeen jeg vil så gjerne få den siste bekreftelsen med 3+ på den siste digitale jeg har liggende. Men vil ikke kaste den bort på en 2-3 til, for da kommer jeg til å bli stressa siden jeg fikk 2-3 for 7 dager siden også.. Et av livets store og vanskelige valg dette her altså:smiley-angelic006

Ja, jeg har jo egentlig også sluttet med testing, og føler meg allerede ganske dårlig både med kvalme og vondt i bekkenet (slet veldig med bekkenet sist så er kanskje en av de veldig få heldige som kan kjenne det allerede i første trimester denne gangen...), meeeeen jeg vil så gjerne få den siste bekreftelsen med 3+ på den siste digitale jeg har liggende. Men vil ikke kaste den bort på en 2-3 til, for da kommer jeg til å bli stressa siden jeg fikk 2-3 for 7 dager siden også.. Et av livets store og vanskelige valg dette her altså:smiley-angelic006
Ja høres ut som du har «gode» symptomer :laughing021 Utrolig hvordan noen plager er positivt i denne verdenen :bag: Men ser den. Det ser ut som en del får 3+ en ukes tid etter 2-3 ja. Hvis du sniker litt på de andre terminforumene og «våre tester» så kan du få en liten indikasjon også :pompus:

Googlet litt rundt om i dag jeg å, må ha over 2700 i hcg for at den skal slå ut på 3+, 2-3 så var det bare 150 (? Tror jeg). Har 1 igjen i skapet selv, og tror jeg må spare den litt til :hilarious:

Googlet litt rundt om i dag jeg å, må ha over 2700 i hcg for at den skal slå ut på 3+, 2-3 så var det bare 150 (? Tror jeg). Har 1 igjen i skapet selv, og tror jeg må spare den litt til :hilarious:
Ja, jeg tenker kanskje mandag blir den store dagen. Eller så kan jeg selvfølgelig tenke at jeg kan ta meg råd til en digital test til dersom denne skulle vise 2-3 nå.. Innser jo også at alt dette bare et tøys, så lenge jeg ikke blør er jeg jo liksom gravid, og så får jeg endelig svar på privat UL om under 14 dager.. Hvorfor blir vi så gale?

Ja, jeg tenker kanskje mandag blir den store dagen. Eller så kan jeg selvfølgelig tenke at jeg kan ta meg råd til en digital test til dersom denne skulle vise 2-3 nå.. Innser jo også at alt dette bare et tøys, så lenge jeg ikke blør er jeg jo liksom gravid, og så får jeg endelig svar på privat UL om under 14 dager.. Hvorfor blir vi så gale?
Kjenner at jeg har tatt helt av denne runden, så ikke la meg dra dere med i dragsuget med min abort angst :hilarious: kjøpte tom tester på normal selv om jeg har tatt blodprøve i dag. Testene er jo egentlig ganske overflødig nå som jeg har tatt blodprøve...

Sist fikk jeg 2-3 når jeg var 4+1 og 3+ fikk jeg når jeg var 5+1. Men testet ikke før det heller fordi så lenge man får 2-3 når man er i uke 4 og 3+ når man er i uke 5 så er man i rute med graviditeten. CB skal jo fortelle hvor mange uker det er siden unnfangelse.
Denne gangen testet jeg CB én dag tidliger enn sist, 4+0 og fikk 2-3 da. Tenkte å ta ny 5+0 og håpe på 3+ da.

Back
Topp