Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yayy!! Gratulerer!! Mai blir en fin måned

Gratulerer så mye

Den aller besteYayy!! Gratulerer!! Mai blir en fin måned![]()
![]()

Wow så sterk og fin14dpo/4+0
Vis vedlegget 469148
Siste strimmeltesten min. Skal ikke kjøpe flere. Kanskje jeg kjøper digital etter hvert![]()

Nydelig strek14dpo/4+0
Vis vedlegget 469148
Siste strimmeltesten min. Skal ikke kjøpe flere. Kanskje jeg kjøper digital etter hvert![]()
Sånn ser min 16 DPO ut i dag. Litt merkelig strek, men men

Det gjør denValgte å ta den siste FR testen i dag i håp om å få en såkalt "dye stealer" Må vel kunne si at denne kvalifiserer til det?
Vis vedlegget 469163

, men har lest meg fram til at det er et normalt resultat så tidlig.... Tok ny blodprøve fredag som eg først får resultatet av på mandag et stykke utpå dagen. Eg fikk 2-3 på digital Clearblue 14 DPO og ser på Clearblue sine sider at HCG må være 153 eller over for å slå ut på 2-3. Så er veldig spent på ka blodprøven sier mandag
GratulererI dag tidlig 10dpo<3

Gratulerer så myeI dag tidlig 10dpo<3

Hvis de sender til furst så kan du logge inn selv å se, antakelig er svaret klartTok HCG på onsdag (13 DPO) og fikk tilbakemelding dagen etter om at den var 73. Hadde håpet på et høyere tall, men har lest meg fram til at det er et normalt resultat så tidlig.... Tok ny blodprøve fredag som eg først får resultatet av på mandag et stykke utpå dagen. Eg fikk 2-3 på digital Clearblue 14 DPO og ser på Clearblue sine sider at HCG må være 153 eller over for å slå ut på 2-3. Så er veldig spent på ka blodprøven sier mandag
![]()
søk opp furstpasient og logg inn med BankIDDette var hos det lokale helsesenteret som sender prøvene til Bergen. Så må desverre ventaHvis de sender til furst så kan du logge inn selv å se, antakelig er svaret klartsøk opp furstpasient og logg inn med BankID
Litt misunnelig på de som kan gå på Furst og få raskt svar 
Så gøy! GratulererDa havnet jeg også her i mai
Her er min 9 dpo
Vis vedlegget 469201
Og her er min 10 dpo (i dag)
Vis vedlegget 469202
![]()

Synd du bor på andre siden av landet, ellers kunne vi fort født på samme sykehus samme dag

Ja!Synd du bor på andre siden av landet, ellers kunne vi fort født på samme sykehus samme dag![]()
Det kunne skjedd!