Våre tester

4+5 og dyestealer
Den digitale sa fortsatt 2-3 :hilarious: Har ikke pleid å bry meg med de digitale. Men er jo noe med å se 3+!! Jaja, da får jeg se om jeg gidder å kjøpe en til. Er mulig:joyful:

Vis vedlegget 469409
Samme her! Svidde av en digital igår, fortsatt 2-3. Har heldigvis to liggende i pakkeboks på butikken :angelic: Tror jeg skal prøve en ny 5+0 evt, og se da.
Sist jeg var gravid var jeg hos legen og målte hcg på 10.000, men fikk fremdeles 2-3, så stoler ikke helt på de :smiley-ashamed004

Samme her! Svidde av en digital igår, fortsatt 2-3. Har heldigvis to liggende i pakkeboks på butikken :angelic: Tror jeg skal prøve en ny 5+0 evt, og se da.
Sist jeg var gravid var jeg hos legen og målte hcg på 10.000, men fikk fremdeles 2-3, så stoler ikke helt på de :smiley-ashamed004
Nei, det er akkurat det der. Jeg har ikke brydd meg så mye om de, for de har gitt meg unødvendig stress tidligere. Bare pengesluk hehe.

Bildet er tatt ett minutt etter, skal vel egentlig vente ca 5 minutter før man leser av. SÅ gøy å se at strekene blir sterkere og sterkere for hver dag som går :Heartredkjenner jeg smått begynner å glede meg til å bestille tidlig ultralyd :Heartred
1000003782.jpg

Sniker meg inn her, har hatt veldig svake tester og føler dem er det enda. Må bare håpe det blir bedre. Den sterkeste er 12dpo

Vedlegg

• Snapchat-1468355970.jpg
    Snapchat-1468355970.jpg
    420,1 KB · Visninger: 46
  • Snapchat-1393773016.jpg
    Snapchat-1393773016.jpg
    554,1 KB · Visninger: 46
Sniker meg inn her, har hatt veldig svake tester og føler dem er det enda. Må bare håpe det blir bedre. Den sterkeste er 12dpo
Krysser fingrene for det :Heartpink Når testet du positivt førts da? Jeg er 14 dpo i dag, og føler kanskje det er første dagen en med en lite hopp i styrke på teststrimlene:happy:

Krysser fingrene for det :Heartpink Når testet du positivt førts da? Jeg er 14 dpo i dag, og føler kanskje det er første dagen en med en lite hopp i styrke på teststrimlene:happy:
Skrev feil i sta, er 14dpo :) begynnte å teste 10dpo. Har testet både morgen å kveld :)

Back
Topp