Ja jeg brente siste og fikk 2-3Når satser dere på å få 3+?
Edit; skriver dette vel vitende om at jeg sist svangerskap fikk 2-3 selv med hcg på 6550![]()
med 4600 på blodprøve, skikkelig irriterendeFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg brente siste og fikk 2-3Når satser dere på å få 3+?
Edit; skriver dette vel vitende om at jeg sist svangerskap fikk 2-3 selv med hcg på 6550![]()
med 4600 på blodprøve, skikkelig irriterendeSamme her! Svidde av en digital igår, fortsatt 2-3. Har heldigvis to liggende i pakkeboks på butikken4+5 og dyestealer
Den digitale sa fortsatt 2-3Har ikke pleid å bry meg med de digitale. Men er jo noe med å se 3+!! Jaja, da får jeg se om jeg gidder å kjøpe en til. Er mulig
Vis vedlegget 469409
Tror jeg skal prøve en ny 5+0 evt, og se da.
Nei, det er akkurat det der. Jeg har ikke brydd meg så mye om de, for de har gitt meg unødvendig stress tidligere. Bare pengesluk hehe.Samme her! Svidde av en digital igår, fortsatt 2-3. Har heldigvis to liggende i pakkeboks på butikkenTror jeg skal prøve en ny 5+0 evt, og se da.
Sist jeg var gravid var jeg hos legen og målte hcg på 10.000, men fikk fremdeles 2-3, så stoler ikke helt på de![]()
Det er så godt å se at testene blir sterkere og sterkere
Krysser fingrene for detSniker meg inn her, har hatt veldig svake tester og føler dem er det enda. Må bare håpe det blir bedre. Den sterkeste er 12dpo
Når testet du positivt førts da? Jeg er 14 dpo i dag, og føler kanskje det er første dagen en med en lite hopp i styrke på teststrimlene
Skrev feil i sta, er 14dpoKrysser fingrene for detNår testet du positivt førts da? Jeg er 14 dpo i dag, og føler kanskje det er første dagen en med en lite hopp i styrke på teststrimlene
![]()
Hvor langt på vei er du?![]()
Blææ fremdeles 2-3 på digital! Når skal jeg gidde å svi av den siste da..

5+0 idagHvor langt på vei er du?![]()