Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå det var fryktelig vondt å høreTusen takkTok hcg tirsdag kl 14 (17 dpo) som var 111. Tok igjen torsdag kl 09 (19 dpo) som var 161. Altså bare økt med 50 på 43 timer. Fikk beskjed av sekretæren om å vente på blødning. Var ganske innstilt på dette denne gangen heldigvis, men kjipt uansett. Skal ta ny på mandag, men vet ikke helt hvorfor.
Man får jo litt håpet uansett når strekene blir sterkere.. men da håper jeg spiren sitter godt på neste forsøk, hele 9 mnd 

Veldig sterk strek til 14 dpoLagt testene bort i helgenog dratt på tur til vennine i babyshower i morgen, så skal prøve å roe nerva. Dette ser jo veldig bra ut foreløpig!
Vis vedlegget 468430

synes dette viser at hcg kan stige masse selv om testene kanskje ikke gjør det
og at doblingstid på hcg kan svinge, vært kortere doblingstid mellom de to siste prøvene, enn de to første 

Gratulerer! Så herligDa melder jeg meg inn hos dere! Gravid etter spontanabort i slutten av juliEr så glad! 8 dpo idag.
Vis vedlegget 468477

Takk!Gratulerer! Så herlig![]()
Jeg er så glad for deg, enn det - slike fine streker 8dpo! Denne gangen sitter detDa melder jeg meg inn hos dere! Gravid etter spontanabort i slutten av juliEr så glad! 8 dpo idag.
Vis vedlegget 468477

Tusen takk for detJeg er så glad for deg, enn det - slike fine streker 8dpo! Denne gangen sitter det![]()
![]()
Håper den sitter!Noen har jo litt senere stigning. Har du tatt nye tester i dag?Jeg dypper en liten tå inn i mai, med håp om at dette går rett vei.
Har hatt lav stigning på tidlig-testene fra babyplan, så jeg frykter at det kanskje ikke går rett vei...
Denne er fra 12 dpo
Vis vedlegget 468438
Clearblue digital fra 13 dpo
Vis vedlegget 468439
Denne testen er tatt i dag, 15 dpo.
Vis vedlegget 468440
Kan ikke si jeg har hørt at babyplan sine tidligtester er dårlige på å måle stigning, men håper det er det som er problemet.![]()

Så deilig å seEndelig! Var svak torsdag kveld og tok den siste digitale, som seff viste 2-3 igjen. Trøstet meg med at jeg jo hadde masse symptomer. I dag har alle symptomene vært borte, bortsett fra litt mensensmerter, så da har jeg vært veldig veldig negativ. Måtte derfor kjøpe ny digital, og innstilte mannen på at den nok hadde gått ned til 1-2 igjen (vet ikke en gang om det er en greie?). Men jippi, gravid 3+ (5+2)

Gratulerer med 3+! Har ikke turt å ta flere tester etter den første positive jeg 
Det syns jeg du gjør lurt i! Er jo helt tullete det vi andre driver med egentlig! Falsk trygghet er det også..Så deilig å seGratulerer med 3+! Har ikke turt å ta flere tester etter den første positive jeg
![]()
Det er jo mange som får ro av å se testene stige, mens andre kan bli mer urolig av å fortsette å testeDet syns jeg du gjør lurt i! Er jo helt tullete det vi andre driver med egentlig! Falsk trygghet er det også..
Ahh det er jo så individuelt hvordan takle denne starten på svangerskapet, nervepirrende er det uansett disse første ukene 
Jepp!Jeg har klart å ikke teste siden blodprøven, men i dag trengte jeg litt bekreftelse igjen
Øverste fra i dag(5+2), nederste for 5 dager siden(er det dette som kalles dye stealer? )
Vis vedlegget 468501Vis vedlegget 468502