Gratulerer så masse!
For en tålmodighet før testing da, og for et resultat 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så masse!
For en tålmodighet før testing da, og for et resultat 
Tuuuusen takk! Det skal sies at tålmodigheten var drevet av redselGratulerer så masse!For en tålmodighet før testing da, og for et resultat
![]()
Ja er helt in sjokk nå! Og fy faaaader så sulten som jeg er 
Jeg forstår det! Haha, jeg spiste ingenting etter middag i går, og gjett hvem som våkna kvalm i natt kl 03Tuuuusen takk! Det skal sies at tålmodigheten var drevet av redselJa er helt in sjokk nå! Og fy faaaader så sulten som jeg er
![]()
Det var da veldig tidlig for kvalmen å komme 
Omg yes!!!!

Gratulerer!! Og så fine tester også 
Gratulere så mye!

Ja det gjør detTestene mine fra i går ettermiddag (12dpo), i dag tidlig og i dag ettermiddag. Ser ut som det stiger![]()
Vis vedlegget 467724

Spennende! Når får du svar på dagens blodprøve? Krysser fingrene for degJeg holder på å bli gal!! Her er fra mitt forskningsprosjekt de siste dagene. Ja, det har klikka fullstendig her. Vis vedlegget 467666
Ser ut som de fra make sure har litt lite økning, men babyplan har mer?
Tok uansett hcg på mandag og den var på 89, noe jeg synes er skummelt lavt. Gruer meg i hjel til ettermiddagens blodprøve, og ikke minst til å få svar på økning i morgen
Så glad du skrev det om Make sure! Vært så bekymret for at mine tester ikke blir sterkere, selv om symptomene øker Her er min test 4+1 (skal sies at jeg tisser 100 ganger om dagen og natten for tiden, så vet ikke hvor konsentrert det er)Dagens med halvdårlig batch fra MakeSure, ~15 dpo. Jeg har spamma ned Aprilforumet, men innser at jeg kanskje hører mest hjemme i Mai om vi tenker kun termindato og ikke fødedato. Jeg har stressa som fy og skulle ønske MakeSure var som de en gang var i 2019 og 2020!
Vis vedlegget 467753
Var noen nervepirrende timere, men fikk svar allerede på kvelden! 344, så mer enn dobling!! Og i dag følte jeg at strimmeltestene endelig ble litt sterkere og fikk 2-3 på digital!Spennende! Når får du svar på dagens blodprøve? Krysser fingrene for deg

Mine var også sånn, men det er jo ikke så rart mtp at vi tester hver dag. Helt sikkert større økning om du sammeligner annenhver!12dpo, føler ikke jeg ser så stor stigning nå, så blir jo selvfølgelig redd og stressa![]()
Vis vedlegget 467759
Sant, har bare testet hver dag til nå, og hatt jevn og fin stigning inntil nåMine var også sånn, men det er jo ikke så rart mtp at vi tester hver dag. Helt sikkert større økning om du sammeligner annenhver!
men det kan kanskje variere fra dag til dag?Fin strek! Hva er de siste to tallene der det står Lot. No.?Så glad du skrev det om Make sure! Vært så bekymret for at mine tester ikke blir sterkere, selv om symptomene øker Her er min test 4+1 (skal sies at jeg tisser 100 ganger om dagen og natten for tiden, så vet ikke hvor konsentrert det er)

Hurraaa! Hvor mange dpo er du nå?Var noen nervepirrende timere, men fikk svar allerede på kvelden! 344, så mer enn dobling!! Og i dag følte jeg at strimmeltestene endelig ble litt sterkere og fikk 2-3 på digital!![]()
Ser bra ut det! Mye tydeligere enn mine var da12dpo, føler ikke jeg ser så stor stigning nå, så blir jo selvfølgelig redd og stressa![]()
Vis vedlegget 467759

Aner ikke! Første PP på godt over 1 år som jeg ikke har testet etter EL! Men i følge mens er jeg 4+2 i dag.Hurraaa! Hvor mange dpo er du nå?
Er batch 32. Vet du noe om den? Tenkte jeg bare skulle bruke opp pakken, og det er heldigvis gjort nå Prøver å slå meg til ro med at jeg er gravid til det motsatte er bevist!Fin strek! Hva er de siste to tallene der det står Lot. No.?
Anbefaler å google «make sure batch (og så de to tallene)», så er det garantert flere som har nevnt den batchen du bruker. Og så er det vel lurt å slutte å teste, men det rådet klarer jeg ikke følge selv heller![]()
Er batch 32. Vet du noe om den? Tenkte jeg bare skulle bruke opp pakken, og det er heldigvis gjort nå Prøver å slå meg til ro med at jeg er gravid til det motsatte er bevist!