Våre tester

Jaaa! Ser ut som det øker fint fortsatt, men jeg sliter litt med å tenke at det kaaan gå bra. Har tatt første HCG-blodprøve i dag og krysser alt for fine verdier - og ikke minst en fin økning!
Jeg skjønner den! Er nesten uutholdelig å gruble så mye som man gjør i den perioden her. :nailbiting: :bag:
Jeg skal også ta blodprøver etter hvert, det ligger klart på legekontoret når jeg er klar, men jeg er usikker på når jeg burde ta det. Har du noen innspill?

Har ingen innspill dessverre, men kjente at jeg måtte gjøre det raskest mulig for min egen del. Vil helst slippe å vente til etter helgen Jeg tok en digital til i dag og ble selvfølgelig dritskuffet over at den fortsatt var «1-2»… Blir gal!! Krysser alt for at det går bedre for oss denne gangen

Jaaa! Ser ut som det øker fint fortsatt, men jeg sliter litt med å tenke at det kaaan gå bra. Har tatt første HCG-blodprøve i dag og krysser alt for fine verdier - og ikke minst en fin økning!
Kjenner igjen følelsen :Heartpink Redd for å se på testen hver morgen, og klarer ikke bli enig med meg selv om jeg tror den er sterkere eller ikke. Så blodprøve er mye bedre, jeg må bare være sikker på at det ikke er enda en kjemisk, på en måte.

Vedlegg

• IMG_9923.jpeg
    IMG_9923.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 33
Jeg synes den ser sterkere ut, men vanskelig å vurdere når de ikke er ved siden av hverandre. Skjønner hundre prosent skrekken!! Jeg føler jeg tar sats hver morgen når jeg skal se på dem. Og lurer fortsatt på hvorfor jeg piner meg selv.. Men så bare funker det ikke å teste den ene gangen og slå seg til ro med resultatet heller ‍♀️

Jeg synes den ser sterkere ut, men vanskelig å vurdere når de ikke er ved siden av hverandre. Skjønner hundre prosent skrekken!! Jeg føler jeg tar sats hver morgen når jeg skal se på dem. Og lurer fortsatt på hvorfor jeg piner meg selv.. Men så bare funker det ikke å teste den ene gangen og slå seg til ro med resultatet heller ‍♀️
Sammenlignet 9 og 10 dpo nå, ser jo faktisk mye økning :smiley-ashamed004
1A69F70F-DAEC-4BFC-92AA-F65EFF5F7511.jpeg
Men er håpløst hvordan vi piner oss selv ja, nå lurer jeg på om jeg skal teste med to ulike tester annenhver dag, så jeg ikke sammenligner daglig :confused004 Vet ikke om jeg holder meg til den tanken i morgen tidlig da :laughing002

Sammenlignet 9 og 10 dpo nå, ser jo faktisk mye økning :smiley-ashamed004
Vis vedlegget 467586
Men er håpløst hvordan vi piner oss selv ja, nå lurer jeg på om jeg skal teste med to ulike tester annenhver dag, så jeg ikke sammenligner daglig :confused004 Vet ikke om jeg holder meg til den tanken i morgen tidlig da :laughing002
Fin økning det ja :Heartpink

Jeg holder på å bli gal!! Her er fra mitt forskningsprosjekt de siste dagene. Ja, det har klikka fullstendig her. IMG_1052.jpeg

Ser ut som de fra make sure har litt lite økning, men babyplan har mer?

Tok uansett hcg på mandag og den var på 89, noe jeg synes er skummelt lavt. Gruer meg i hjel til ettermiddagens blodprøve, og ikke minst til å få svar på økning i morgen

Jeg holder på å bli gal!! Her er fra mitt forskningsprosjekt de siste dagene. Ja, det har klikka fullstendig her. Vis vedlegget 467666

Tok uansett hcg på mandag og den var på 89, noe jeg synes er skummelt lavt. Gruer meg i hjel til ettermiddagens blodprøve, og ikke minst til å få svar på økning i morgen
Jeg har hørt at Make sure er slik, er uansett økning der og babyland ser bra ut! Hvor mye dpo i dag?

Jeg holder på å bli gal!! Her er fra mitt forskningsprosjekt de siste dagene. Ja, det har klikka fullstendig her. Vis vedlegget 467666

Jeg tok også en ms test i dag, den var mye svakere enn babyplan, så tok ikke den med i vurderingen i dag :laughing002
Kjenner igjen testingen og grublingen over styrke på streker. Godt du har en blodprøve å forholde deg til, vi tror jo at vi har kontrollen hvis vi tester og ser økning selv, men tester er ikke like nøyaktige som blodprøver, og gir oss mye usikkerhet også :smiley-ashamed004

Jeg tok også en ms test i dag, den var mye svakere enn babyplan, så tok ikke den med i vurderingen i dag :laughing002
Kjenner igjen testingen og grublingen over styrke på streker. Godt du har en blodprøve å forholde deg til, vi tror jo at vi har kontrollen hvis vi tester og ser økning selv, men tester er ikke like nøyaktige som blodprøver, og gir oss mye usikkerhet også :smiley-ashamed004
Det var litt godt å høre!! Har så innmari lyst til å få 2-3 på digital, men orker ikke risikere 1-2 igjen Får bare vente og se på blodprøvene

Back
Topp