Våre tester

Jeg holder på å bli gal!! Her er fra mitt forskningsprosjekt de siste dagene. Ja, det har klikka fullstendig her. Vis vedlegget 467666

Ser ut som de fra make sure har litt lite økning, men babyplan har mer?

Tok uansett hcg på mandag og den var på 89, noe jeg synes er skummelt lavt. Gruer meg i hjel til ettermiddagens blodprøve, og ikke minst til å få svar på økning i morgen
Spennende! Når får du svar på dagens blodprøve? Krysser fingrene for deg

Dagens med halvdårlig batch fra MakeSure, ~15 dpo. Jeg har spamma ned Aprilforumet, men innser at jeg kanskje hører mest hjemme i Mai om vi tenker kun termindato og ikke fødedato. Jeg har stressa som fy og skulle ønske MakeSure var som de en gang var i 2019 og 2020!
IMG_1746.jpeg

Dagens med halvdårlig batch fra MakeSure, ~15 dpo. Jeg har spamma ned Aprilforumet, men innser at jeg kanskje hører mest hjemme i Mai om vi tenker kun termindato og ikke fødedato. Jeg har stressa som fy og skulle ønske MakeSure var som de en gang var i 2019 og 2020!
Vis vedlegget 467753
Så glad du skrev det om Make sure! Vært så bekymret for at mine tester ikke blir sterkere, selv om symptomene øker Her er min test 4+1 (skal sies at jeg tisser 100 ganger om dagen og natten for tiden, så vet ikke hvor konsentrert det er)

Vedlegg

• IMG_1722.jpeg
    IMG_1722.jpeg
    814,2 KB · Visninger: 51
Så glad du skrev det om Make sure! Vært så bekymret for at mine tester ikke blir sterkere, selv om symptomene øker Her er min test 4+1 (skal sies at jeg tisser 100 ganger om dagen og natten for tiden, så vet ikke hvor konsentrert det er)
Fin strek! Hva er de siste to tallene der det står Lot. No.?
Anbefaler å google «make sure batch (og så de to tallene)», så er det garantert flere som har nevnt den batchen du bruker. Og så er det vel lurt å slutte å teste, men det rådet klarer jeg ikke følge selv heller :hilarious:

Fin strek! Hva er de siste to tallene der det står Lot. No.?
Anbefaler å google «make sure batch (og så de to tallene)», så er det garantert flere som har nevnt den batchen du bruker. Og så er det vel lurt å slutte å teste, men det rådet klarer jeg ikke følge selv heller :hilarious:
Er batch 32. Vet du noe om den? Tenkte jeg bare skulle bruke opp pakken, og det er heldigvis gjort nå Prøver å slå meg til ro med at jeg er gravid til det motsatte er bevist!

Back
Topp