Våre tester

Håper jeg kan melde meg inn i termingruppa her etter hvert, men fortsatt usikker på om det kommer til å utvikle seg normalt eller ikke. Her er mine tester fra 7 dpo og 8 dpo (i går). Har ikke testet enda i dag.

Vedlegg

• IMG_2658.jpeg
    IMG_2658.jpeg
    265,5 KB · Visninger: 18
  • IMG_2685.jpeg
    IMG_2685.jpeg
    203,8 KB · Visninger: 16
Håper jeg kan melde meg inn i termingruppa her etter hvert, men fortsatt usikker på om det kommer til å utvikle seg normalt eller ikke. Her er mine tester fra 7 dpo og 8 dpo (i går). Har ikke testet enda i dag.
Sterk og fin! Spent på hvordan den blir i dag hvis du tester igjen

Fikk svar på blodprøven tatt i dag 13dpo og den var på 198. Er det bra? :confused004

Jeg leste i denne i sta. Ikke sett den før! Det finnes sikkert bedre kilder på hCG da

Jeg leste i denne i sta. Ikke sett den før! Det finnes sikkert bedre kilder på hCG da
Wow, for en oppsummering! Men da ser tallet fint ut, men er vel uansett stigning man ser etter. Kjenner jeg gruer meg til mandag nå :nailbiting: :smiley-ashamed004

IMG_1831.jpeg
Jeg blir oppgitt over meg selv! Jeg har stressa fælt i en uke nå. Opptil fire tester pr dag og ikke sett stigningen jeg ønsket meg. Men i dag var første gang jeg la én fra hver dag inntil hverandre. Det er jo kjempefin stigning :hilarious: Og den nederste er en del fyldigere enn det ser ut som på bildet. Så det er klar forskjell! 10-16 dpo

Vis vedlegget 467904
Jeg blir oppgitt over meg selv! Jeg har stressa fælt i en uke nå. Opptil fire tester pr dag og ikke sett stigningen jeg ønsket meg. Men i dag var første gang jeg la én fra hver dag inntil hverandre. Det er jo kjempefin stigning :hilarious: Og den nederste er en del fyldigere enn det ser ut som på bildet. Så det er klar forskjell! 10-16 dpo
Ja, dette er jo kjempefin stigning :happy:

14dpo og dagens test var mye svakere enn gårsdagens. Prøver å lete etter unnskyldninger som kan forklare det, men finner ikke så mange :bag: Orker ikke ha det sånn, blitt helt koko nå:schocked028

Wow ser kjempebra ut for 8 dpo :gen014 :Heartpink

Wow ser kjempebra ut for 8 dpo :gen014 :Heartpink
Ja, det så lovende ut en stund, men testet med easy@home-test i går (9 dpo) og i dag (10 dpo), og i dag ser den dessverre litt svakere ut enn i går :sorry:Så det er nok en relativt stor sjanse for at dette går den gale veien. Får se hvordan det utvikler seg i morgen.

Vedlegg

• IMG_2691.jpeg
    IMG_2691.jpeg
    415,2 KB · Visninger: 13
  • IMG_2700.jpeg
    IMG_2700.jpeg
    304,4 KB · Visninger: 13
Sniker, teststreken er veldig ujevn, så kan være noe galt med resten og derfor den ser svakere ut
Jeg tok en ms test samtidig, den var sterkere enn ms fra i går, som jeg tok samtidig som babyplan. Så må ha vært noe galt med babyplan ja.
Tok en ny babyplan 1time senere, den var nesten like sterk som den i går, men ikke sterkere. Er så nervepirrende det her :nailbiting:
Har ikke så mange tester igjen, så kan ikke teste hele dagen lang :laughing002

Jeg tok en ms test samtidig, den var sterkere enn ms fra i går, som jeg tok samtidig som babyplan. Så må ha vært noe galt med babyplan ja.
Tok en ny babyplan 1time senere, den var nesten like sterk som den i går, men ikke sterkere. Er så nervepirrende det her :nailbiting:
Har ikke så mange tester igjen, så kan ikke teste hele dagen lang :laughing002
Kanskje prøve å teste annenhver dag? Er da man skal kunne se stigning

15dpo, vanlig babyplan var lik som gårsdagens, litt svakere enn 13dpo.
Make sure var litt sterkere enn gårsdagens, som var litt sterkere enn 13dpo igjen.
Babyplan tidlig var litt sterkere enn gårsdagens.
Ikke lett å bli klok på disse testene med andre ord :laughing002
Babyplan vanlig har til nå vært sterkest 13dpo. Mens make sure og babyplan tidlig var sterkest i dag. Og jeg som har likt babyplan til nå :smiley-ashamed004

Back
Topp