Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske tydelig strek på 8dpo da!Håper jeg kan melde meg inn i termingruppa her etter hvert, men fortsatt usikker på om det kommer til å utvikle seg normalt eller ikke. Her er mine tester fra 7 dpo og 8 dpo (i går). Har ikke testet enda i dag.

Ja, håper det fortsetter sånn!Ganske tydelig strek på 8dpo da!![]()
Sterk og fin! Spent på hvordan den blir i dag hvis du tester igjenHåper jeg kan melde meg inn i termingruppa her etter hvert, men fortsatt usikker på om det kommer til å utvikle seg normalt eller ikke. Her er mine tester fra 7 dpo og 8 dpo (i går). Har ikke testet enda i dag.
Fikk svar på blodprøven tatt i dag 13dpo og den var på 198. Er det bra?![]()
Wow, for en oppsummering! Men da ser tallet fint ut, men er vel uansett stigning man ser etter. Kjenner jeg gruer meg til mandag nåJeg sniker litt.
Jeg har flere runder sett at folk har hatt svake tester i starten og så har det tatt tid å få den sterke positive testen. Mange har også sagt at de "aldri fikk den" (eller eventuelt sluttet å teste lenge før den kunne ha kommet).
Derfor gjorde jeg litt research nå, for jeg har heller ikke fått så sterk strek enda at den er like sterk som kontrollstreken (den er sterkere for hver dag, så jeg er optimistisk, men jeg var allikevel nysgjerrig på om dette er innenfor normalområde.)
Siden jeg har undersøkt det nå, og tenker at dette ville jeg synes var interessant når jeg...
- Lykkeliten_86
- Svar: 56
- Forum: Vi som prøver / Før svangerskapet
Jeg leste i denne i sta. Ikke sett den før! Det finnes sikkert bedre kilder på hCG da

Det skjønner jeg. Venting er pining!Wow, for en oppsummering! Men da ser tallet fint ut, men er vel uansett stigning man ser etter. Kjenner jeg gruer meg til mandag nå![]()
![]()

Og den nederste er en del fyldigere enn det ser ut som på bildet. Så det er klar forskjell! 10-16 dpoJa, dette er jo kjempefin stigningVis vedlegget 467904
Jeg blir oppgitt over meg selv! Jeg har stressa fælt i en uke nå. Opptil fire tester pr dag og ikke sett stigningen jeg ønsket meg. Men i dag var første gang jeg la én fra hver dag inntil hverandre. Det er jo kjempefin stigningOg den nederste er en del fyldigere enn det ser ut som på bildet. Så det er klar forskjell! 10-16 dpo

Wow ser kjempebra ut for 8 dpoHåper jeg kan melde meg inn i termingruppa her etter hvert, men fortsatt usikker på om det kommer til å utvikle seg normalt eller ikke. Her er mine tester fra 7 dpo og 8 dpo (i går). Har ikke testet enda i dag.

Ja, det så lovende ut en stund, men testet med easy@home-test i går (9 dpo) og i dag (10 dpo), og i dag ser den dessverre litt svakere ut enn i gårWow ser kjempebra ut for 8 dpo![]()
![]()
Så det er nok en relativt stor sjanse for at dette går den gale veien. Får se hvordan det utvikler seg i morgen.Sniker, teststreken er veldig ujevn, så kan være noe galt med resten og derfor den ser svakere ut
Jeg tok en ms test samtidig, den var sterkere enn ms fra i går, som jeg tok samtidig som babyplan. Så må ha vært noe galt med babyplan ja.Sniker, teststreken er veldig ujevn, så kan være noe galt med resten og derfor den ser svakere ut

Kanskje prøve å teste annenhver dag? Er da man skal kunne se stigningJeg tok en ms test samtidig, den var sterkere enn ms fra i går, som jeg tok samtidig som babyplan. Så må ha vært noe galt med babyplan ja.
Tok en ny babyplan 1time senere, den var nesten like sterk som den i går, men ikke sterkere. Er så nervepirrende det her
Har ikke så mange tester igjen, så kan ikke teste hele dagen lang![]()
Tenkte på det, men vil teste igjen i morgen for å se om dagens bare var feil. Og på mandag skal jeg ta blodprøve igjen, så vil gjerne ha en test å vise til når jeg vet resultatet av blodprøvenKanskje prøve å teste annenhver dag? Er da man skal kunne se stigning