Våre tester

Hei,
Melder meg forsiktig inn her, test i går kveld 12 dpo og krysser fingrene. Makesure test med sensitivitet på 25 (utgått på dato, 03/25) til venstre og strimmel fra eBay med 10 i sensitivitet til høyre ( som også er den svakeste..?)
ÅÅ gratulerer!

Hei:)
16 dpo i dag og svak stigning/svake streker. De to nederste er fra i dag. 1-2 på digital fremdeles. Tanker?
Sist jeg lå an slik som dette endte det i MA i uke 9. I vellykket svangerskap etter MA hadde jeg sterkere tester enn dette og fikk 2-3 15 dpo.

Vedlegg

• IMG_2148.jpeg
    IMG_2148.jpeg
    301,2 KB · Visninger: 79
Er det noen her som vet om det er noe poeng å sammenlikne tester fra ulike merker/batcher? Jeg har brukt 3 strips fra make sure som jeg hadde liggende fra forrige svangerskap i 2023 (de hadde gått ut på dato, men så ut til å funke bra likevel). Er det noe poeng å sammenlikne disse med f.eks. babyland hvis jeg bestiller en ny pakke? Alternativt skal jeg være mer avkappet nå på nr to og si at tre strips og en digital (2-3 uker) holder.. men er ikke så lett :nailbiting:

Er det noen her som vet om det er noe poeng å sammenlikne tester fra ulike merker/batcher? Jeg har brukt 3 strips fra make sure som jeg hadde liggende fra forrige svangerskap i 2023 (de hadde gått ut på dato, men så ut til å funke bra likevel). Er det noe poeng å sammenlikne disse med f.eks. babyland hvis jeg bestiller en ny pakke? Alternativt skal jeg være mer avkappet nå på nr to og si at tre strips og en digital (2-3 uker) holder.. men er ikke så lett :nailbiting:
Tror jeg hadde slått meg til ro med 2-3 og evt ta ny digital om en stund. Har blitt smågal av å sammenligne makesuretester fra forrige svangerskap og alt man leser om batch osv selv

Hei:)
16 dpo i dag og svak stigning/svake streker. De to nederste er fra i dag. 1-2 på digital fremdeles. Tanker?
Sist jeg lå an slik som dette endte det i MA i uke 9. I vellykket svangerskap etter MA hadde jeg sterkere tester enn dette og fikk 2-3 15 dpo.
Det er så vanskelig å si noe sikkert på det så tidlig, for noen har sen hcg stigning også går det veldig bra, og dine stiger jo. Men føler liksom det bare er blodprøver og tiden som kan gi tydelige svar :Heartpink Ser her inne at det er så mange forskjellige eksempler og ingen fasit! Håper det fortsetter å stige :love017

Nei det er ikke lurt å sammenligne fra forskjellige pakker og merker :Heartpink

Back
Topp