Våre tester

Hvor lenge kommer dere til og teste? Jeg testet for første gang i går og jeg vet ikke om jeg kommer til å ta flere :bag: Er redd jeg bare blir mer nervøs av testingen. Jeg kjenner jo veldig mye av det som skjer der nede nå hvertfall, som om jeg kjenner at det ligger en liten kul på venstre side, så tøyer og drar det mye rundt livmoren med jevne bølger. Brystene jobber på spreng og :hilarious:

Hvor lenge kommer dere til og teste? Jeg testet for første gang i går og jeg vet ikke om jeg kommer til å ta flere :bag: Er redd jeg bare blir mer nervøs av testingen. Jeg kjenner jo veldig mye av det som skjer der nede nå hvertfall, som om jeg kjenner at det ligger en liten kul på venstre side, så tøyer og drar det mye rundt livmoren med jevne bølger. Brystene jobber på spreng og :hilarious:
Såååå bra hvis du klarer å la bære! Det har bare gitt meg bekymringer

Det hadde sikkert vært enda tydligere med annenhver dag ved siden av hverandre ja :Heartpink Ser veldig bra ut bare på en dag syns nu jeg!
Ja, blitt koko jeg nå, føler at det steg så mye i starten, at når hcg ble enda høyere dag for dag, burde det stige minst like mye på tester som det gjorde i starten. Men det gjør det ikke, og da begynner hodet å spinne :happy090 :bag:

IMG_1792.jpeg«Nå skal jeg ikke teste mer!» :happy7
Trolig 16 dpo. Batch 11. Ikke helt fornøyd ennå. Tror jeg?

Aner ikke hvor lenge jeg fortsetter, men sikkert så lenge det går :laughing002 Hadde håpt jeg skulle bli fornøyd med testingen en gang, kanskje hvis jeg får en dye stealer :smiley-angelic001

Denne testingen er en plage altså :nailbiting: Men testen ser fin ut til å være batch 11, har du sammenlignet med tidligere tester?
Ja, men for to dager siden var det batch 61 som var en del dårligere. På tirsdagens og sagens er det god forskjell (men da med ulike batch). I går hadde jeg samme batch, og den var litt svakere enn dagens. Så jeg kan nok slappe litt av (sier jeg for sikkert tiende gang)

Ja, men for to dager siden var det batch 61 som var en del dårligere. På tirsdagens og sagens er det god forskjell (men da med ulike batch). I går hadde jeg samme batch, og den var litt svakere enn dagens. Så jeg kan nok slappe litt av (sier jeg for sikkert tiende gang)
Jeg pleier å se på begge strekene for å få en formening om hvor mye fargestoff testen har, og da tar jeg også med det i betraktningen, sånn hvis teststreken kanskje ikke er så sterk, og hvis den andre da heller ikke er så mørk, så var det ikke så mye fargestoff kanskje :smiley-ashamed004 Helt sikkert overanalysering:laughing002

Tror jeg har testet for mye, nå blir jeg bare stresset fordi det ikke er større økning. Så nå tar jeg en pause fra testingen, men jeg tenkte å ringe legen i dag og spør om blodprøve. Merker jeg må vite om hcgen stiger som den skal :bag:

13 dpo/3+5
Tok en test når jeg stod opp, og den ga dårlig resultat i premom, faktisk omtrent samme som i går.
Stigningen har sett ca slik ut
0.03-0.09-0.17-0.27
Jeg tenkte jeg ville vært fornøyd med ca 0.40, mens dagens test viste 0.29 :sad015
Slo meg ikke til ro med det, venta 2 timer og tok ny test, som ga 0.51 :smiley-ashamed004 enn så lenge fornøyd i dag, men skal prøve å få tatt blodprøve i dag, dette har gått helt til hodet på meg :schocked028

Nå er det fullstendig testbonanza her. Tester en gang om morgenen, og en gang om kvelden. Den siste testen er fra nå nettopp, og begynner å se det an til at ettermiddagstestene mine er sterkere enn morgentestene, selv om det er en ganske tydelig stigning i morgentestene også :hello2

Tenker det nærmer seg tid for å informere mannen etterhvert. Noen som har ideer om en morsom måte å si det på? Nå vil det jo ikke komme som en stor overraskelse siden det er ivf-baby, men hadde vært gøy å gjøre det litt spesielt,siden han tror vi må vente til blodprøven på tirsdag for å få svar :laughing002

Vis vedlegget 4678541000001948.jpg

13 dpo/3+5
Tok en test når jeg stod opp, og den ga dårlig resultat i premom, faktisk omtrent samme som i går.
Stigningen har sett ca slik ut
0.03-0.09-0.17-0.27
Jeg tenkte jeg ville vært fornøyd med ca 0.40, mens dagens test viste 0.29 :sad015
Slo meg ikke til ro med det, venta 2 timer og tok ny test, som ga 0.51 :smiley-ashamed004 enn så lenge fornøyd i dag, men skal prøve å få tatt blodprøve i dag, dette har gått helt til hodet på meg :schocked028
Man blir ganske tussete av all testingen, men høres jo ut som du har fin stigning :love017 jeg har trua, her blir det mai-babyer! :hello2:happy093

Back
Topp