Våre tester

Min har ikke blitt noe sterkere fra i går til i dag og nå er jeg bekymret :( 14 og 15 dpo. Vis vedlegget 440330
Måtte inn å snike litt i håp om at jeg skulle havne i denne april gruppen, satser på mai i stedet. Men når jeg fikk min nr 3. Var testene mine også slik, helt til jeg fant ut at mine tester slo bedre ut på kvelds urin enn på morgen urin. ☺️
Var litt rask å skrive, så nå at du hadde nydelige tester senere gratulerer så mye

Prøv å ta en til i dag? Noen ganger syns jeg disse testene svinger mye, og hvis jeg tar en til er det plutselig mye sterkere ❤️ Håper det bare er små forskjeller i testene ❤️
Ja jeg ringte legekontoret og spurte om å ta blodprøver så håper på å få time denne uka. De skulle komme tilbake til meg i løpet av dagen :) Håper du har rett og at det bare er små forskjeller i testene og ikke noe farlig :Heartred
Fikk time i morgen tidlig og fredag for blodprøve så det blir spennende :nailbiting: :)

5+0 i dag og forbi grensen for kjemisk. Kanskje tatt min siste strimmel noensinne, da dette er siste barnet og vi krysser fingrene for at det blir en terminspire ❤️ Litt rart etter å ha testet så mye siden 2019.
Åh, det føles sikkert litt vemodig :Heartred :)
Jeg har ikke tenkt på at dette kan være siste gangen jeg også tester! Vi er ikke 100% sikre på at vi er ferdig da, men håper at dette også er terminspire.

14 dpo i dag! Tok disse nå:dance008
Tok en digital en for to dager siden, synes ikke testene var såå sterke da, men likevel veldig klare!

Første bildet er for to dager siden (12 dpo), andre i dag. Noen som vet hvor sterk streken bruker å være for å få 2-3 uker?:angelic:

Vedlegg

• IMG_4593.jpeg
    IMG_4593.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 52
  • IMG_4598.jpeg
    IMG_4598.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 52
Så mange fine 3+ tester her nå :shy: :love017 Jeg tok min 2-3 forrige søndag, så håper håper at den viser 3+ nå på søndag :D

IMG_4333.jpeg
Tatt idag 5+3, sterkere enn tirsdag (har dessverre ikke bilde) Har tatt Hcg i de siste fullgåtte svangerskapene, men usikker på om jeg skal det nå :confused005 Har 3 tester igjen

Back
Topp