Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk denne nå, så nå er jeg litt roligere igjen, haha.Synes ikke det er noe særlig til forskjell her :/
13 dpo morgen og kveld, 14 dpo morgen og kveld og i dag, 15 dpo morgen og kveld. Vis vedlegget 440372
16 var veldig fin da!Nå må jeg snart roe meg med denne testingen. Tror ikke det har så mye for seg lenger, egentlig. Det er bare vanskelig å la være.
Vis vedlegget 440390
Mine blir også sterkere og sterkere, men går tregt. Jeg ringte legekontoret i dag og de beroliget meg og jeg fikk ikke time før tirsdag. Måtte finne bilder fra forrige gang og da tok jeg ikke test før jeg var 5+0 (verdens beste uhell forrige gang og da tok jeg en test fordi jeg var litt svimmel). Den var noe sterkere enn testen fra i dag, men nå er jeg kun 4+1, så jeg prøver å slappe av og har bestemt meg for å ikke teste igjen før over helga. Så krysser jeg alt jeg har for at det går braBlir jo sterkere, men går tregt! Så igjennom testene fra siste svangerskap og det var akkurat likedan, så litt beroliget! Hva tenker dere?
Vis vedlegget 440396Vis vedlegget 440397
Ser sterkere ut ja, og de er jo egentlig ikke til å måle stigning men forstår behovet altså.Blir jo sterkere, men går tregt! Så igjennom testene fra siste svangerskap og det var akkurat likedan, så litt beroliget! Hva tenker dere?
Vis vedlegget 440396Vis vedlegget 440397
Ja! Tror jeg skal roe meg med testingen nå, blir veldig stresset. Det er bare vanskelig å slutte når man har begynt.16 var veldig fin da!
Gratulerer!10 dager dpo
Skimter en liten strek der! Lykke tilDette er 9 dpo. Jeg syns jeg skimtet en strek, men ekstremt svak. Så tok den på invert test checker. Syns man ser strek der. Hva tenker dere?
Hadde en MA i uke 11 i april, som var en lang prosess og veien har føltes så lang etter det. Så krysser så fingrene for denne prøveperioden
Tusen takkSkimter en liten strek der! Lykke til
Skimter noe der jaDette er 9 dpo. Jeg syns jeg skimtet en strek, men ekstremt svak. Så tok den på invert test checker. Syns man ser strek der. Hva tenker dere?
Hadde en MA i uke 11 i april, som var en lang prosess og veien har føltes så lang etter det. Så krysser så fingrene for denne prøveperioden
Tusen takk. Gratulerer til deg med positive tester. Håper det går bra denne gangen unner ingen å gå igjennom en MA.Skimter noe der ja
Jeg hadde også MA i april i uke 11, så skjønner hva du mener med lang prosess og lang vei etterpå - håper streken din blir sterkere
Jeg tror ikke du skal være så stresset over det, det er jo begrenset hvor mye sterkere stripsene kan bli enn det de allerede er nåEr så stresset over at testen ikke blir sterkere. Øverste er fra 15dpo og nederste fra i dag 19dpo Begge på morgen urin.