Våre tester

Testen min er ikke blitt sterkere tre dager på rad, og alle er ganske svak, så redd det ikke går rette veien denne gang. Skal ta en digital test senere i dag, så venter jeg noen dager og ser om den blir sterkere. Mensen er to dager forsinket, så har fortsatt et lite håp, men redd det ikke går :Heartred
Føler med deg, sitter på badet med de samme følelsene nå ❤️ håper på det beste for deg
 
Vis vedlegget 440287Sier meg fornøyd med stigningen fra 10-11 dpo. Hadde litt magesmerter i ettermiddag så ble bekymret, men foreløpig ser det greit ut :shy: Som førstegangsgravid aaner jeg ikke hva jeg kan forvente av smerter eller andre symptomer
Det er veldig vanlig å ha murringer/vondt/ubehag nede i magen i starten av graviditeten. Jeg hadde det mye med 2-åringen og har det også nå :happy:
 
Slik var det til meg også fra en dag til en annen, og da ble jeg urolig med en gang. Men den økte betydelig mye mer senere ut på dagen og dagen etterpå :)
Jeg skal teste igjen i kveld, men akkurat nå føler jeg det var en dårlig idé å begynne med dette, for nå er jeg bekymret, men klarer allikevel ikke å slutte å teste. :p
 
Jeg skal teste igjen i kveld, men akkurat nå føler jeg det var en dårlig idé å begynne med dette, for nå er jeg bekymret, men klarer allikevel ikke å slutte å teste. :p
Jeg tester kun annenhver dag, så jeg tydelig ser økning :) Annenhver dag vil si at jeg tester med babyplan en dag, og rfsu den andre dagen, deretter babyplan osv, haha :p
Syns strekene dine er sterke og fine da :Heartred
 
IMG_2778.jpegBekymret her også, da jeg skulle ønske testene var sterkere. Men samtidig er det to forskjellige tester de øverste og nederste, så vet ikke.. mer utvanna urin den nederste testen og den er tatt på formiddag, alltid fått bedre tester på ettermiddag (mtp EL). Håper alt er greit, men bekymringen er der litt likevel :rolleyes: Har bare en strimmeltest igjen, skal prøve å «spare opp» urin i kveld, og ta den da. Kanskje greit jeg går tom så jeg slipper å lure :laughing002 1-2 uker på clearblue digital i dag, skal ta en ny over helga tenker jeg
 
Back
Topp