Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå nydelige streker Gratulerer så mye!Usikker på eggløsning, men tipper rundt 14 dpo
Vis vedlegget 440266
Føler med deg, sitter på badet med de samme følelsene nå håper på det beste for degTesten min er ikke blitt sterkere tre dager på rad, og alle er ganske svak, så redd det ikke går rette veien denne gang. Skal ta en digital test senere i dag, så venter jeg noen dager og ser om den blir sterkere. Mensen er to dager forsinket, så har fortsatt et lite håp, men redd det ikke går
Krysser fingrene for ossFøler med deg, sitter på badet med de samme følelsene nå håper på det beste for deg
Det er veldig vanlig å ha murringer/vondt/ubehag nede i magen i starten av graviditeten. Jeg hadde det mye med 2-åringen og har det også nåVis vedlegget 440287Sier meg fornøyd med stigningen fra 10-11 dpo. Hadde litt magesmerter i ettermiddag så ble bekymret, men foreløpig ser det greit ut Som førstegangsgravid aaner jeg ikke hva jeg kan forvente av smerter eller andre symptomer
Slik var det til meg også fra en dag til en annen, og da ble jeg urolig med en gang. Men den økte betydelig mye mer senere ut på dagen og dagen etterpåMin har ikke blitt noe sterkere fra i går til i dag og nå er jeg bekymret 14 og 15 dpo. Vis vedlegget 440330
Jeg skal teste igjen i kveld, men akkurat nå føler jeg det var en dårlig idé å begynne med dette, for nå er jeg bekymret, men klarer allikevel ikke å slutte å teste.Slik var det til meg også fra en dag til en annen, og da ble jeg urolig med en gang. Men den økte betydelig mye mer senere ut på dagen og dagen etterpå
Mine så veldig like ut på 14/15 dpo, ble sterkere på kvelden fant jeg utMin har ikke blitt noe sterkere fra i går til i dag og nå er jeg bekymret 14 og 15 dpo. Vis vedlegget 440330
Jeg tester kun annenhver dag, så jeg tydelig ser økning Annenhver dag vil si at jeg tester med babyplan en dag, og rfsu den andre dagen, deretter babyplan osv, hahaJeg skal teste igjen i kveld, men akkurat nå føler jeg det var en dårlig idé å begynne med dette, for nå er jeg bekymret, men klarer allikevel ikke å slutte å teste.