Disse er jo kjempesterke - kan ikke bli stort sterkereEr så stresset over at testen ikke blir sterkere. Øverste er fra 15dpo og nederste fra i dag 19dpoBegge på morgen urin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disse er jo kjempesterke - kan ikke bli stort sterkereEr så stresset over at testen ikke blir sterkere. Øverste er fra 15dpo og nederste fra i dag 19dpoBegge på morgen urin.
Er i utgangspunktet det jeg tenkte frem til jeg så noen hadde testet med babyplan og de så mye sterkere ut :/Disse er jo kjempesterke - kan ikke bli stort sterkereSå ville ikke vært bekymret.
Gratulerer så mye!
Synes strekene er så svake på testene og ikke stiger så mye. Sjekket mot forrige graviditet (som gikk bra) og da var strekene mye sterkere. Men vet ikke når eggløsning var så håper den var litt senere enn jeg trodde.
Lørdag:
Vis vedlegget 440613
I dag:
Vis vedlegget 440614
Det er vanlig rfsu ja! Har en del igjen så tar en til test om to-tre dager tenker jeg. Er litt kvalm og svimmel, men sist syklus da jeg trodde jeg var gravid var jeg veldig kvalm uten at det var noe, så stoler ikke på noe lengreStigningen er jo fin
Er det RFSU tester? De gir vel ofte litt svake streker. På meny og Kiwi får du kjøpt make sure, mulig du får sterkere strek på de![]()

Prøv å ta en til i dag? Noen ganger syns jeg disse testene svinger mye, og hvis jeg tar en til er det plutselig mye sterkereMelder meg inn hervar veldig glad for at jeg tydelig kunne se økning fra 13-15 dpo men fra 15-17 dpo ser den nesten litt svakere ut
Angrer litt på at jeg fortsatte å teste for blir så stressa
Vis vedlegget 440611
Vis vedlegget 440612
Ja jeg ringte legekontoret og spurte om å ta blodprøver så håper på å få time denne uka. De skulle komme tilbake til meg i løpet av dagenPrøv å ta en til i dag? Noen ganger syns jeg disse testene svinger mye, og hvis jeg tar en til er det plutselig mye sterkereHåper det bare er små forskjeller i testene
![]()