Våre tester

Synes strekene er så svake på testene og ikke stiger så mye. Sjekket mot forrige graviditet (som gikk bra) og da var strekene mye sterkere. Men vet ikke når eggløsning var så håper den var litt senere enn jeg trodde.
Lørdag:
IMG_0361.jpeg
I dag:
IMG_0381.jpeg

Synes strekene er så svake på testene og ikke stiger så mye. Sjekket mot forrige graviditet (som gikk bra) og da var strekene mye sterkere. Men vet ikke når eggløsning var så håper den var litt senere enn jeg trodde.
Lørdag:
Vis vedlegget 440613
I dag:
Vis vedlegget 440614

Stigningen er jo fin :Heartred
Er det RFSU tester? De gir vel ofte litt svake streker. På meny og Kiwi får du kjøpt make sure, mulig du får sterkere strek på de :D

Stigningen er jo fin :Heartred
Er det RFSU tester? De gir vel ofte litt svake streker. På meny og Kiwi får du kjøpt make sure, mulig du får sterkere strek på de :D
Det er vanlig rfsu ja! Har en del igjen så tar en til test om to-tre dager tenker jeg. Er litt kvalm og svimmel, men sist syklus da jeg trodde jeg var gravid var jeg veldig kvalm uten at det var noe, så stoler ikke på noe lengre :wacky:

Melder meg inn her :hilarious: var veldig glad for at jeg tydelig kunne se økning fra 13-15 dpo men fra 15-17 dpo ser den nesten litt svakere ut :nailbiting: Angrer litt på at jeg fortsatte å teste for blir så stressa :facepalm::smiley-ashamed004

Vis vedlegget 440611
Vis vedlegget 440612
Prøv å ta en til i dag? Noen ganger syns jeg disse testene svinger mye, og hvis jeg tar en til er det plutselig mye sterkere ❤️ Håper det bare er små forskjeller i testene ❤️

Prøv å ta en til i dag? Noen ganger syns jeg disse testene svinger mye, og hvis jeg tar en til er det plutselig mye sterkere ❤️ Håper det bare er små forskjeller i testene ❤️
Ja jeg ringte legekontoret og spurte om å ta blodprøver så håper på å få time denne uka. De skulle komme tilbake til meg i løpet av dagen :) Håper du har rett og at det bare er små forskjeller i testene og ikke noe farlig :Heartred

Back
Topp