Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå tror jeg at jeg skal gi meg 4+5
Vis vedlegget 355320
3+ allerede Går unna med stigningen din da Tør ikke ta ny digital før jeg har rundet 5 uker og vel så det i frykt for at det ikke skal stå det jeg ønsker
Har hatt en del nerver de siste to dagene. Jeg er så redd for å miste. Presterte å overbevise meg selv om at noe var galt i går, så jeg MÅTTE bare ta en test i dag. Tror den ser bra ut...?
4+2
Vis vedlegget 355453
Kjenner følelsen Føler jeg mister hele tiden. Har avtale med gynekologen min om å ta hcg målinger. Tok igår og skal ta igjen neste uke. Da er jeg nesten så langt på vei at de kan se noe på ultralyd.
Huff, det er så vondt å ha det sånn! Føler jo at all glede blir borte og man går bare rundt og er redd. Bra at du får god oppfølging av legen. Sender deg en stor klem ❤
Ja og vi fortalte det til foreldrene mine igår og da føler jeg det er sånn typisk at det går galt. Ville egentlig kjøpe sånn storebror t-skjorte til mini på 3,men vil ikke at han skal vite det før vi kan se en baby på ultralyden og ting er litt mer sikkert selvom man aldri har en garanti.
Klem tilbake vi må bare holde oss her til hvertfall desember/januar
Hurra!! Jeg har ikke turd å tro på de tidlige testene, men testen i dag sa det endelig med bokstaver; jeg er gravid. Satte inn blasto fra frys i styrt syklus (ikke ovitrelle eller hcg-støtte) fredag for en uke siden, og jeg aner ikke utregning for hvor langt jeg da er på vei. Men på vei er jeg!
Aha, tusen takk Hvor langt regner du at du er på vei da? Jeg klarer bare ikke å regne. Gratulerer masse til deg også, kult at du også er på fryseblastoforsøkGratulerer ❤ Jeg hadde også innsett av fryst blasto denne gang ❤ Jeg hadde innsett mandag forrige uke og har termin 8 januar, antar at du da har termin 12 januar
Aha, tusen takk Hvor langt regner du at du er på vei da? Jeg klarer bare ikke å regne. Gratulerer masse til deg også, kult at du også er på fryseblastoforsøk
Akkurat det kjenner jeg også på! Vi sa det til familiene våre, nærmeste venner og kollegaer med en gang fordi de har visst om at vi har holdt på med IVF. Føler nesten at jeg har skutt meg i foten, at nå MÅ noe gå galt liksom... Huff. Vi får bare gjøre en avtale oss imellom om at vi kjører hele løpet ut ❤
Vis vedlegget 355660 Sååå glad (5+1)
Fantastisk ❤
Skal ta min siste digital i morgen 4+5 da jeg har offisiell testdato og klinikken vil at man tester med digital. Forventer 2-3 siden jeg fikk 1-2 da jeg var 3+6.