Våre tester ❤️

Nå er jeg bare sååå glad :love7 4+1 i dag:
DE9DAB0B-387C-4CEA-A398-E79B349A3979.jpeg
Og så blir det plutselig veldig virkelig med den digitale :happy093
10946F74-E8BD-4075-9C38-9D2FB748A4A6.jpeg

Last edited:
Veldig lovende med positiv digital så tidlig :D

ja, aldri testet så tidlig positivt før på digital. Så håper det er et godt tegn :) fikk sjokk når jeg la den i fra meg og gikk forbi en stund etter og det stod gravid 1-2 på den. Va sikker den sku vise ikke gravid :hilarious:

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare ❤ Er jo så redd for at noe skal gå galt etter denne lange reisen vi har hatt at jeg overtenker og overanalyserer alt!

Det kjenner jeg meg igjen i! Tolker og overtenker, spesielt nå i starten. Blir stresset av symptomer, så mangel på symptomer :sorry: Går litt opp og ned her, men prøver å være positiv. Håper veldig med deg i alle fall ❤️

ja, aldri testet så tidlig positivt før på digital. Så håper det er et godt tegn :) fikk sjokk når jeg la den i fra meg og gikk forbi en stund etter og det stod gravid 1-2 på den. Va sikker den sku vise ikke gravid :hilarious:

Må jo være et godt tegn ❤

Det kjenner jeg meg igjen i! Tolker og overtenker, spesielt nå i starten. Blir stresset av symptomer, så mangel på symptomer :sorry: Går litt opp og ned her, men prøver å være positiv. Håper veldig med deg i alle fall ❤️

Går veldig opp og ned her også, det er slitsomt... Det skal bli godt når vi kommer oss litt lenger uti og kan føle oss tryggere ❤ Dette skal gå bra for oss begge ❤

Back
Topp