Så glad på alles vegne her inne Håper jeg også kommer inn hit snart Har EL i morgen/fredag, håper det er min tur denne gangen Hadde kjemisk forrige pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trenger vel ikke tvile lenger positiv til og med på ettermiddagsurin
11/12 dpo❤
Vis vedlegget 354682
Ingen tvil der! Gratulerer
Samboeren min klarer virkelig ikke å forholde seg til strimmeltestene, kun til de digitaleDet var ikke det! Ble veldig overrasket, egentlig forventa en "not pregnant" men jaggu
Takk❤
Så glad på alles vegne her inne Håper jeg også kommer inn hit snart Har EL i morgen/fredag, håper det er min tur denne gangen Hadde kjemisk forrige pp
Vis vedlegget 354705
Hei og gratulerer så masse til alle her Etter 4 sa/ma de siste 2 årene er håpet stort om at denne streken er ekte
Jeg syns det ser ut som en veldig fin stigning!God morgen damer
Jeg kjenner at optimismen min har dalt noe etter dagens test. Er innforstått med at jeg ikke skal ta sorgen på forskudd, og at det er mange damer der ute som har opplevd sen stigning men fått friske barn. Men det er ikke så lett å holde motet oppe med sånne testresultater. Jeg tenker at dette kan være en kjemisk graviditet og er nå forberedt på at TR kan komme om 1-2 uker. Så får jeg heller bli positivt overrasket hvis TR holder seg unna. Vet ikke om jeg skal bestille legetime for HCG-kontroll, er kun 4+0 i dag. Er jo fortsatt veldig tidlig... hadde jeg ikke vært ei testetøs så hadde jeg tenkt at mensen var forsinket. Eller, vanskelig tro det når jeg normalt har lutealfase på 10-11 dager Håper testene deres blir sterkere for hver dag som går
Vis vedlegget 354726
God morgen damer
Jeg kjenner at optimismen min har dalt noe etter dagens test. Er innforstått med at jeg ikke skal ta sorgen på forskudd, og at det er mange damer der ute som har opplevd sen stigning men fått friske barn. Men det er ikke så lett å holde motet oppe med sånne testresultater. Jeg tenker at dette kan være en kjemisk graviditet og er nå forberedt på at TR kan komme om 1-2 uker. Så får jeg heller bli positivt overrasket hvis TR holder seg unna. Vet ikke om jeg skal bestille legetime for HCG-kontroll, er kun 4+0 i dag. Er jo fortsatt veldig tidlig... hadde jeg ikke vært ei testetøs så hadde jeg tenkt at mensen var forsinket. Eller, vanskelig tro det når jeg normalt har lutealfase på 10-11 dager Håper testene deres blir sterkere for hver dag som går
Vis vedlegget 354726
Jeg syns det ser ut som en veldig fin stigning!
Jeg synes også stigningen ser super ut! Vi er jo helt likt, og min stigning er nesten helt identisk med din
Min i dag 14 DPO:
Vis vedlegget 354732
Såååå fin, synes du ikke de ser veldig like ut da? Bare at testene dine har smalere streker (men det gjelder jo kontrollstreken og). Men de er jo ganske like i «rosastyrke»?
Fikk kalde føtter og ble pessimistisk her i går selv etter en fæl tempdropp (grøss og gru!), men tempen er på plass høyt igjen nå, puh
Vis vedlegget 354803
hva tror dere? Grei stigning? De ovenfor er tatt de siste to dager på morgenen.. mens den nederste er tatt nå i kveld kl 22...Har allerede gått helt i hodet på meg å er så usikker å faktisk redd for å miste, litt skremt av KA...(se bort ifra alt støvet(heheh) Fortsatt to dager til forventet mensen...
Vis vedlegget 354803
hva tror dere? Grei stigning? De ovenfor er tatt de siste to dager på morgenen.. mens den nederste er tatt nå i kveld kl 22...Har allerede gått helt i hodet på meg å er så usikker å faktisk redd for å miste, litt skremt av KA...(se bort ifra alt støvet(heheh) Fortsatt to dager til forventet mensen...
14 DPO tatt i går kveld kl 22
15 DPO tatt i dag på morgenurin.
Ikke store forskjellen men kanskje litt sterkere farge? Vis vedlegget 354837
Så godt å høreJeg syns du har en fin stigning