Våre tester ❤️

Så glad på alles vegne her inne ❤️ Håper jeg også kommer inn hit snart :angelic: Har EL i morgen/fredag, håper det er min tur denne gangen :love017 Hadde kjemisk forrige pp :(

3F055F73-41CF-46BF-858B-467C17861FE8.jpeg

Hei og gratulerer så masse til alle her ❤️ Etter 4 sa/ma de siste 2 årene er håpet stort om at denne streken er ekte

Så glad på alles vegne her inne ❤️ Håper jeg også kommer inn hit snart :angelic: Har EL i morgen/fredag, håper det er min tur denne gangen :love017 Hadde kjemisk forrige pp :(

Krysser fingrene for deg :happy:

Vis vedlegget 354705

Hei og gratulerer så masse til alle her ❤️ Etter 4 sa/ma de siste 2 årene er håpet stort om at denne streken er ekte

Håper veldig for deg! ❤️ Har hatt én SA selv, fire høres utrolig tøft ut! Denne spiren må sitte :smiley-angelic003

:HeartredGod morgen damer :Heartred

Jeg kjenner at optimismen min har dalt noe etter dagens test. Er innforstått med at jeg ikke skal ta sorgen på forskudd, og at det er mange damer der ute som har opplevd sen stigning men fått friske barn. Men det er ikke så lett å holde motet oppe med sånne testresultater. :shy:Jeg tenker at dette kan være en kjemisk graviditet og er nå forberedt på at TR kan komme om 1-2 uker. :sorry: Så får jeg heller bli positivt overrasket hvis TR holder seg unna. :)Vet ikke om jeg skal bestille legetime for HCG-kontroll, er kun 4+0 i dag. Er jo fortsatt veldig tidlig... hadde jeg ikke vært ei testetøs så hadde jeg tenkt at mensen var forsinket. Eller, vanskelig tro det når jeg normalt har lutealfase på 10-11 dager :hilarious: Håper testene deres blir sterkere for hver dag som går :Heartred

E7E70726-93A0-4E1E-A259-786D410E0F0D.jpeg

Jeg kjenner at optimismen min har dalt noe etter dagens test. Er innforstått med at jeg ikke skal ta sorgen på forskudd, og at det er mange damer der ute som har opplevd sen stigning men fått friske barn. Men det er ikke så lett å holde motet oppe med sånne testresultater. :shy:Jeg tenker at dette kan være en kjemisk graviditet og er nå forberedt på at TR kan komme om 1-2 uker. :sorry: Så får jeg heller bli positivt overrasket hvis TR holder seg unna. :)Vet ikke om jeg skal bestille legetime for HCG-kontroll, er kun 4+0 i dag. Er jo fortsatt veldig tidlig... hadde jeg ikke vært ei testetøs så hadde jeg tenkt at mensen var forsinket. Eller, vanskelig tro det når jeg normalt har lutealfase på 10-11 dager :hilarious: Håper testene deres blir sterkere for hver dag som går :Heartred

Vis vedlegget 354726
Jeg syns det ser ut som en veldig fin stigning!:Heartred

Vis vedlegget 354726

Jeg synes også stigningen ser super ut! Vi er jo helt likt, og min stigning er nesten helt identisk med din ❤️

Min i dag 14 DPO:
86975B26-4A75-44CC-869E-655C089328B7.jpeg

Jeg syns det ser ut som en veldig fin stigning!:Heartred

Har googlet dette ihjel. Ser at det kan gå begge veier. Det som er verst er at jeg har lett for å sammenlikne meg med andre, men også mine tidligere tester. Men én gang jeg ser at resultatene ikke samsvarer med andres trekker jeg en konklusjon om at det er noe galt. Blah :wtf: Testing er tortur! Burde brenne de jeg har igjen. :hilarious:

Dette er min lille søte strek ❤️

Vis vedlegget 354733

Såååå fin, synes du ikke de ser veldig like ut da? :love017 Bare at testene dine har smalere streker (men det gjelder jo kontrollstreken og). Men de er jo ganske like i «rosastyrke»?

Fikk kalde føtter og ble pessimistisk her i går selv etter en fæl tempdropp (grøss og gru!), men tempen er på plass høyt igjen nå, puh :eek:

Såååå fin, synes du ikke de ser veldig like ut da? :love017 Bare at testene dine har smalere streker (men det gjelder jo kontrollstreken og). Men de er jo ganske like i «rosastyrke»?

Fikk kalde føtter og ble pessimistisk her i går selv etter en fæl tempdropp (grøss og gru!), men tempen er på plass høyt igjen nå, puh :eek:

Takk for støttende ord. :Heartred
Jeg sluttet å tempe med én gang jeg fikk positiv test. Hadde det ikke vært for at jeg tar progresterontabletter vaginalt, hadde jeg ikke tafset oppi der heller. Jeg misunner virkelig de som kun tester én gang :shy:

Last edited:
65586757-587C-4D59-A7EB-3A0595173151.jpeg
hva tror dere? Grei stigning? De ovenfor er tatt de siste to dager på morgenen.. mens den nederste er tatt nå i kveld kl 22...Har allerede gått helt i hodet på meg å er så usikker å faktisk redd for å miste, litt skremt av KA...(se bort ifra alt støvet(heheh) Fortsatt to dager til forventet mensen...

Vis vedlegget 354803
hva tror dere? Grei stigning? De ovenfor er tatt de siste to dager på morgenen.. mens den nederste er tatt nå i kveld kl 22...Har allerede gått helt i hodet på meg å er så usikker å faktisk redd for å miste, litt skremt av KA...(se bort ifra alt støvet(heheh) Fortsatt to dager til forventet mensen...

Veldig fin stigning :love017 :Heartred

Klarte å holde meg unna dobesøk i natt, så tatt på konsentrert morgenurin :) 15DPO:
58E52D49-1597-4919-A43A-F5DD5E6D711A.jpeg

Vis vedlegget 354803

Veldig fin! Skal du teste i dag og? :happy:

14 DPO tatt i går kveld kl 22
15 DPO tatt i dag på morgenurin.
Ikke store forskjellen men kanskje litt sterkere farge? 1C4110AD-E274-4100-985A-A3BC6181A363.jpeg

Back
Topp