Ja, har testet i dag også, dette har gått litt i hodet på meg, å så usikker som jeg er så klarer jeg ikke å la væreVeldig fin! Skal du teste i dag og?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har testet i dag også, dette har gått litt i hodet på meg, å så usikker som jeg er så klarer jeg ikke å la væreVeldig fin! Skal du teste i dag og?
Ja, har testet i dag også, dette har gått litt i hodet på meg, å så usikker som jeg er så klarer jeg ikke å la være
Hahah ja, akkurat nå kjenner jeg meg litt gal, hahaDen var heller sterkere enn svakere i alle fall
For noen nervepirrende dager (uker?) dette er for oss alle Kan bli gal av mindre!
Takk for støttende ord.
Jeg sluttet å tempe med én gang jeg fikk positiv test. Hadde det ikke vært for at jeg tar progresterontabletter vaginalt, hadde jeg ikke tafset oppi der heller. Jeg misunner virkelig de som kun tester én gang
Hvordan går det med deg i dag, klarte du holde deg unna testinga, eller røk du på en også? Krysser fingrene for sterkere strek hos deg
Nei, hva skal jeg si. Ønsker ikke å bringe inn negativ stemning i denne tråden, men det ser ikke lovende ut. Stigningen er der, men den er ikke markant, og symptomene begynner å bli mer og mer fraværende. Har en dårlig magefølelse, men håper selvfølge at jeg tar feil. Kjøpte inn en ny 10 pk MakeSure, tenkte å fortsette med selvpiningen
Edit: fikk ånden over meg og har nå endret på layouten i notatboka mi. Det ser mer ryddig ut å ha strimlene tettere sammen for da blir lettere å se stigningen 8-15 DPO
Vis vedlegget 354867
Synes du har veldig fin stigning, spesielt når vi ser testene slik sammen! Tror og håper det går din veiNei, hva skal jeg si. Ønsker ikke å bringe inn negativ stemning i denne tråden, men det ser ikke lovende ut. Stigningen er der, men den er ikke markant, og symptomene begynner å bli mer og mer fraværende. Har en dårlig magefølelse, men håper selvfølge at jeg tar feil. Kjøpte inn en ny 10 pk MakeSure, tenkte å fortsette med selvpiningen
Edit: fikk ånden over meg og har nå endret på layouten i notatboka mi. Det ser mer ryddig ut å ha strimlene tettere sammen for da blir lettere å se stigningen 8-15 DPO
Vis vedlegget 354867
Hei alle, jeg har ikke brukt forum siden jeg gikk gravid for 5 år siden. Nå prøver jeg igjen med å få nr 2. jeg har blitt helt test gal er i mnd 7 med prøving og ingenting har skjedd så vidt jeg vet, men tester jo som en gal. IKM 25.03. Vet noen blir gravid uten mens, så jeg sitter å håper! Men jeg synes jeg ser streker hele tiden på testene, hva tenker dere om disse? Tenker på graviditetstestene, de er tatt idag/ og i natt. Synes jeg ser en skygge..
Takk for svar på forhånd! Vis vedlegget 354891
Sniker litt her inne da jeg håper jeg ender opp her en dag Tørr ikke stole på testene helt enda da jeg bare er 3+3.
3+2
Vis vedlegget 354896
3+3
Vis vedlegget 354897
Vis vedlegget 354898
Velkommen til å henge med oss Ser i alle fall tydelig rosa strek på den siste der
Tusen takk! ja den siste der er eggløsning den også, bare en annen type.. men de rosa testene synes jeg at jeg ser en svaaaak strek på, men er sikkert bare strek på øye! Hatt strek på øye i 7 mnd nå så
Oi sorry, det står LH der ja, så ikke det før nå! Skimter noe på de fra Babyplan også, men klarer ikke se om det er rosa eller skyggestrek
Det er lov! Så kjip følelse, kjenner igjen den Men jeg synes strekene dine blir sterkere for hver dag! Man skal vel egentlig ta bort annenhver strimmel når man ser på de samlet for å få et mer korrekt bilde, ikke alltid lett å se stigning fra dag til dag Håper veldig, veldig sterkt det går veien for oss alle denne gangen
Grei stingning, eller?
Vis vedlegget 354945
Da sparker jeg inn døra her og trenger meg på - ENDELIG!!!!!
Hadde innsett av fryst blastocyst (IVF) på mandag denne uka, og i dag 11 dpo tok jeg min første test ❤
Vis vedlegget 354982