Våre tester ❤️

Ja, har testet i dag også, dette har gått litt i hodet på meg, å så usikker som jeg er så klarer jeg ikke å la være:love7

Den var heller sterkere enn svakere i alle fall :happy:

For noen nervepirrende dager (uker?) dette er for oss alle :hilarious: Kan bli gal av mindre! :shy:
 
Takk for støttende ord. :Heartred
Jeg sluttet å tempe med én gang jeg fikk positiv test. Hadde det ikke vært for at jeg tar progresterontabletter vaginalt, hadde jeg ikke tafset oppi der heller. Jeg misunner virkelig de som kun tester én gang :shy:

Hvordan går det med deg i dag, klarte du holde deg unna testinga, eller røk du på en også? ☺️ Krysser fingrene for sterkere strek hos deg ❤️
 
Hvordan går det med deg i dag, klarte du holde deg unna testinga, eller røk du på en også? ☺️ Krysser fingrene for sterkere strek hos deg ❤️


Nei, hva skal jeg si. Ønsker ikke å bringe inn negativ stemning i denne tråden, men det ser ikke lovende ut. Stigningen er der, men den er ikke markant, og symptomene begynner å bli mer og mer fraværende. Har en dårlig magefølelse, men håper selvfølge at jeg tar feil. :shy: Kjøpte inn en ny 10 pk MakeSure, tenkte å fortsette med selvpiningen :hilarious:

Edit: fikk ånden over meg og har nå endret på layouten i notatboka mi. Det ser mer ryddig ut å ha strimlene tettere sammen for da blir lettere å se stigningen 8-15 DPO :)

3A090934-F143-4004-B0D7-5C58474ECBBE.jpeg
 
Last edited:
Nei, hva skal jeg si. Ønsker ikke å bringe inn negativ stemning i denne tråden, men det ser ikke lovende ut. Stigningen er der, men den er ikke markant, og symptomene begynner å bli mer og mer fraværende. Har en dårlig magefølelse, men håper selvfølge at jeg tar feil. :shy: Kjøpte inn en ny 10 pk MakeSure, tenkte å fortsette med selvpiningen :hilarious:

Edit: fikk ånden over meg og har nå endret på layouten i notatboka mi. Det ser mer ryddig ut å ha strimlene tettere sammen for da blir lettere å se stigningen 8-15 DPO :)

Vis vedlegget 354867

Det er lov! Så kjip følelse, kjenner igjen den :( Men jeg synes strekene dine blir sterkere for hver dag! Man skal vel egentlig ta bort annenhver strimmel når man ser på de samlet for å få et mer korrekt bilde, ikke alltid lett å se stigning fra dag til dag :dead: Håper veldig, veldig sterkt det går veien for oss alle denne gangen ❤️
 
Nei, hva skal jeg si. Ønsker ikke å bringe inn negativ stemning i denne tråden, men det ser ikke lovende ut. Stigningen er der, men den er ikke markant, og symptomene begynner å bli mer og mer fraværende. Har en dårlig magefølelse, men håper selvfølge at jeg tar feil. :shy: Kjøpte inn en ny 10 pk MakeSure, tenkte å fortsette med selvpiningen :hilarious:

Edit: fikk ånden over meg og har nå endret på layouten i notatboka mi. Det ser mer ryddig ut å ha strimlene tettere sammen for da blir lettere å se stigningen 8-15 DPO :)

Vis vedlegget 354867
Synes du har veldig fin stigning, spesielt når vi ser testene slik sammen!:happy: Tror og håper det går din vei:Heartred
 
Hei alle, jeg har ikke brukt forum siden jeg gikk gravid for 5 år siden. Nå prøver jeg igjen med å få nr 2. jeg har blitt helt test gal :arghh: er i mnd 7 med prøving og ingenting har skjedd så vidt jeg vet, men tester jo som en gal. IKM 25.03. Vet noen blir gravid uten mens, så jeg sitter å håper! Men jeg synes jeg ser streker hele tiden på testene, hva tenker dere om disse? Tenker på graviditetstestene, de er tatt idag/ og i natt. Synes jeg ser en skygge..

Takk for svar på forhånd! 582EF307-0529-4B8D-9BA3-947FF6CF314B.jpeg
 
Last edited:
Sniker litt her inne da jeg håper jeg ender opp her en dag:happy: Tørr ikke stole på testene helt enda da jeg bare er 3+3.
3+2
upload_2021-4-24_7-9-57.jpeg

3+3
upload_2021-4-24_7-10-15.jpeg
upload_2021-4-24_7-10-29.jpeg
 
Hei alle, jeg har ikke brukt forum siden jeg gikk gravid for 5 år siden. Nå prøver jeg igjen med å få nr 2. jeg har blitt helt test gal :arghh: er i mnd 7 med prøving og ingenting har skjedd så vidt jeg vet, men tester jo som en gal. IKM 25.03. Vet noen blir gravid uten mens, så jeg sitter å håper! Men jeg synes jeg ser streker hele tiden på testene, hva tenker dere om disse? Tenker på graviditetstestene, de er tatt idag/ og i natt. Synes jeg ser en skygge..

Takk for svar på forhånd! Vis vedlegget 354891

Velkommen til å henge med oss:happy: Ser i alle fall tydelig rosa strek på den siste der :woot:
 
Velkommen til å henge med oss:happy: Ser i alle fall tydelig rosa strek på den siste der :woot:

Tusen takk! :) ja den siste der er eggløsning den også, bare en annen type.. men de rosa testene synes jeg at jeg ser en svaaaak strek på, men er sikkert bare strek på øye! Hatt strek på øye i 7 mnd nå så :(
 
Tusen takk! :) ja den siste der er eggløsning den også, bare en annen type.. men de rosa testene synes jeg at jeg ser en svaaaak strek på, men er sikkert bare strek på øye! Hatt strek på øye i 7 mnd nå så :(

Oi sorry, det står LH der ja, så ikke det før nå! Skimter noe på de fra Babyplan også, men klarer ikke se om det er rosa eller skyggestrek :nailbiting:
 
Oi sorry, det står LH der ja, så ikke det før nå! Skimter noe på de fra Babyplan også, men klarer ikke se om det er rosa eller skyggestrek :nailbiting:

Ja jeg vet, er vanskelig.. synes at det alltid tar så lang tid før jeg ser noe, men jeg ser noe. Spørt samboer også om han ser noe å han sier han ser noe så da er det ikke bare meg tenkte jeg. Men usikker på om det bare er skyggestrek eller om det faktisk er noe i det :nailbiting: så håper jeg at det blir sterkere å sterkere for hver dag som går men ser ikke ut til å bli det :(
 
Det er lov! Så kjip følelse, kjenner igjen den :( Men jeg synes strekene dine blir sterkere for hver dag! Man skal vel egentlig ta bort annenhver strimmel når man ser på de samlet for å få et mer korrekt bilde, ikke alltid lett å se stigning fra dag til dag :dead: Håper veldig, veldig sterkt det går veien for oss alle denne gangen ❤️

Takk for gode ord. ❤️Stigningen er den samme og i dag morges kom det litt rosa utflod. Jeg er nå forberedt på at det kan gå begge veier. Skal bruke helgen til å leve litt :happy: Blir sliten av all bekymringen :oops:
 
Sniker litt :happy: fine tester dere har:love017 håper på å komme inn her snart venter tr 1 mai . Tok test i dag 7 dpo blendahvit noe jeg egentlig regna med hehe. Litt usikker nå egentlig ingen symptomer . Forrige pp ble jeg gravid varte bare noen dager før jeg begynte å blød men da hadde jeg masse symptomer . Men håper på positiv test 1 mai :shy:
 
Da sparker jeg inn døra her og trenger meg på - ENDELIG!!!!! :woot:

Hadde innsett av fryst blastocyst (IVF) på mandag denne uka, og i dag 11 dpo tok jeg min første test ❤

20210425_055950.jpg
 
Back
Topp