Våre tester ❤️

Åh, så herlig med sterke tester og 3+! Er også 4+6 i dag, og er frista til å ta digital i morgen, men tenk om den akkurat ikkje viser 3+?:nailbiting: Kanskje eg må vente ein dag til:joyful:
Ja det er litt sånn - man vil jo se hvor tidlig den faktisk kommer samtidig sikre seg at den faktisk blir 3+ :rolleyes: tok sjansen, jeg :p
 
Ja det er litt sånn - man vil jo se hvor tidlig den faktisk kommer samtidig sikre seg at den faktisk blir 3+ :rolleyes: tok sjansen, jeg :p
Hehe, ja akkurat! Tenker eg prøver ein strimmel først, og om teststreken blir sterkere enn kontrollstreken, bommer eg den digitale:joyful:
 
5+0 i dag og då gjer eg meg på testinga. Veldig fornøyd med 3+ på den digitale!:love7
 

Vedlegg

  • IMG_20210525_083029.jpg
    IMG_20210525_083029.jpg
    1,5 MB · Visninger: 21
5+0 idag ♥️ tror jeg drister meg til å bestille en ultralyd neste fredag (6+4), for å se at alt står bra til ♥️
 

Vedlegg

  • IMG_20210525_093610~2.jpg
    IMG_20210525_093610~2.jpg
    1.020,6 KB · Visninger: 15
Jeg er ennå stresset over disse testene (bruker stort sett Make Sure). Jeg er 4+3 (17 dpo) i dag. Tok denne testen, nederste, nå . Er nesten seks timer siden jeg var på do.
Hvorfor blir ikke min strek like sterk som komtrollstreken? Jeg er jo kommet såpass "langt" over IKM :shifty:
Ja, jeg sammenligner meg med alle dere andre :depressed: Føler jeg har dårlige odds. Og er det kun Crinone'n som hindrer at spiren skal løsne ...hva om det ikke er liv laga, men så holder Crinone'n spiren fast, og vi ender opp med en unge full av genfeil og et smertefullt liv foran seg? :inpain:Screenshot_20210525-122850.jpg
 
Jeg er ennå stresset over disse testene (bruker stort sett Make Sure). Jeg er 4+3 (17 dpo) i dag. Tok denne testen, nederste, nå . Er nesten seks timer siden jeg var på do.
Hvorfor blir ikke min strek like sterk som komtrollstreken? Jeg er jo kommet såpass "langt" over IKM :shifty:
Ja, jeg sammenligner meg med alle dere andre :depressed: Føler jeg har dårlige odds. Og er det kun Crinone'n som hindrer at spiren skal løsne ...hva om det ikke er liv laga, men så holder Crinone'n spiren fast, og vi ender opp med en unge full av genfeil og et smertefullt liv foran seg? :inpain:Vis vedlegget 357322
Er ikke det litt tidlig å forvente strek sterkere enn kontrollstrek? Jeg er 21dpo/5+0 og min er enda ikke like sterk som kontroll streken, men fikk 3+ på digital allikevel :)
Så tror ikke du trenger å bekymre deg ♥️

Tror heller ikke crinone er eneste grunn til at spiren holder seg fast. Jeg går på progesteron støtte selv, men tenker absolutt ikke den tanken. Det er jo ekstra progesteron i tilfelle ikke kroppen produserer nok på egenhånd :)
 
Jeg er ennå stresset over disse testene (bruker stort sett Make Sure). Jeg er 4+3 (17 dpo) i dag. Tok denne testen, nederste, nå . Er nesten seks timer siden jeg var på do.
Hvorfor blir ikke min strek like sterk som komtrollstreken? Jeg er jo kommet såpass "langt" over IKM :shifty:
Ja, jeg sammenligner meg med alle dere andre :depressed: Føler jeg har dårlige odds. Og er det kun Crinone'n som hindrer at spiren skal løsne ...hva om det ikke er liv laga, men så holder Crinone'n spiren fast, og vi ender opp med en unge full av genfeil og et smertefullt liv foran seg? :inpain:Vis vedlegget 357322
Trur ikkje min test var sterkere når eg var 4+3. Ville ha konsentrert meg om å sammenligne med dine egne tester om du vil sammenligne, det er mykje som speler inn i Hcg-produksjonen. Kjenner meg igjen i å grave meg ned i bekymringer, men prøver likevel å tenke at det ikkje hjelper å bekymre seg over ting ein ikkje kan gjere noko med. Kanskje ta HCG med to dagers mellomrom på legekontoret dersom du er bekymra? Då får du iallefall vite om stigningen din er normal:happy:
 
Klarer ikkje å være stille lenger om det EG E GRAVID FOR 2 GANG
Er 7+2i dag og skal få se i morgen om alt står bra til etter å ha brukt 2 år på første man og tatt alt av prøver å ventet på brev på ivf er det helt syyykktttt å tenkt at det gikk så fort nå
 
Fekk 2-3 i dag, er 4+6 (muligens ein dag mindre). Tenker å teste att laurdag i håp om å sjå 3+ då.
 

Vedlegg

  • 20210525_104613.jpg
    20210525_104613.jpg
    1,3 MB · Visninger: 18
Back
Topp