Samme her og da var jeg tom
Hehe, så flaks! Jeg har mange tester igjen, men vurderer å selge de, så jeg ikke blir helt crazy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her og da var jeg tom
Ser denHehe, så flaks! Jeg har mange tester igjen, men vurderer å selge de, så jeg ikke blir helt crazy!
Det er mange som ikke får 3+ Når man er 5+1! Jeg er 5+1 og tror ikke den hadde slått ut på 3+ enda. Jeg tenker å vente to dager til - dersom jeg klarer det
Hehe, så flaks! Jeg har mange tester igjen, men vurderer å selge de, så jeg ikke blir helt crazy!
Der satt den gitt! GratulererTom for tester og 3 +!!! endelig
Tusen takk! <3Der satt den gitt! Gratulerer
Jippi!! Gratulerer med 3+
Der var du i mål! Så deilig gratulerer så mye
Den var meget betryggende for meg ogsåHar siden jeg begynte å se antydning til 2 streker gått med en følelse av at det kommer til å ende i kjemisk... men fant ut at jeg måtte se hvordan testene fra sist gang så ut... og så da at jeg skal ta det helt med ro en stund til
Disse er fra 2019, og spira holdt hus frem til 8 uker før tiden
Vis vedlegget 354600
Kan bli mykje hodebry med desse testene, altså.. Tenkte òg å ta ein siste test når eg er ca 5 veker. Venter kanskje et par dager ekstra, hadde vært gøy å fått 3+ på digitalHadde en liten intern krise i går da jeg testa (15/16 dpo ca) og så at babyplantesten var svakere enn de forrige par dager.. testa igjen i dag og ble beroliga av resultatet i dag 16/17 dpo /4+3 tror jeg prøver meg på siste digitale på tirsdag når jeg er 5+0! Så er jeg ferdig!!
Vis vedlegget 356967
Åh, så herlig med sterke tester og 3+! Er også 4+6 i dag, og er frista til å ta digital i morgen, men tenk om den akkurat ikkje viser 3+? Kanskje eg må vente ein dag tilDa var testeskuffen tom 4+6 i dag 18/19 dpo og akkurat en uke siden ikm
Vis vedlegget 357215