Ja! SpennendeJaa! Høres ut som en god plan, hehe krysser fingre for 3+ for oss begge da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! SpennendeJaa! Høres ut som en god plan, hehe krysser fingre for 3+ for oss begge da
Men nå begynte jeg å blø, friskt lyserødt blod. Så da gikk det nok ikke likevel
Men nå begynte jeg å blø, friskt lyserødt blod. Så da gikk det nok ikke likevel
Hcg sank til 27, så aborten ble et faktum Men tusen takk for alle varme tanker <3Tenker mye på deg ❤ Hvordan går det? ❤
Hcg sank til 27, så aborten ble et faktum Men tusen takk for alle varme tanker <3
Hcg sank til 27, så aborten ble et faktum Men tusen takk for alle varme tanker <3
Trenger jeg å være bekymret for at det ikke er nok stigning?
Den er jo like sterk som streken på siste der. Samme som meg i dag, 18 dpoVis vedlegget 356493
Nr1: 11 dpo
Nr2: 14 dpo
Nr3: 16 dpo
Nr4: 18 dpo
stigningen er ikke så tydlig lenger, og jeg blir så stressa. Men er vel begrenset hvor sterk den kan bli også
Synes jo jeg ser en svak stigning? Man skal jo egentlig ikke bruke testene for å sjekke evt stigning (noe du helt sikkert vet), men jeg gjør det jeg også. Jeg har også hatt ganske svak stigning på mine tester, helt til i dag. I dag er jeg 4+0 og synes streken er markant sterkere. Første testen er 10 dpo, de 4 neste er morgen/kveld 11 og 12 dpo og de to siste er 13 og 14 dpo. Kanskje du evt skulle prøvd å kjøpe rfsu feks?Fikk jo 1-2 uker på cb digital på torsdag, men har fortsatt med make sure sine strimler.. syns strekene er så svake.. tidligere svangerskap har jeg brukt andre tester og da syns jeg stigningen har vært mer merkant.. burde det stige mer?
Fikk jo 1-2 uker på cb digital på torsdag, men har fortsatt med make sure sine strimler.. syns strekene er så svake.. tidligere svangerskap har jeg brukt andre tester og da syns jeg stigningen har vært mer merkant.. burde det stige mer?
Synes jo jeg ser en svak stigning? Man skal jo egentlig ikke bruke testene for å sjekke evt stigning (noe du helt sikkert vet), men jeg gjør det jeg også. Jeg har også hatt ganske svak stigning på mine tester, helt til i dag. I dag er jeg 4+0 og synes streken er markant
Her har du jo flere per dag, tror det er derfor det ikke ser ut som så mye stigning. Det sies at man skal legge en strimmel fra annenhver dag under hverandre for å se om det er stigning. Fra dag til dag er det ikke sikkert det er så synlig
Her er mine 9-15 DPO, som du ser var de også veldig svake i starten (selv om man ikke skal sammenligne da, vi er jo forskjellige):
Vis vedlegget 356530
sterkere. Kanskje du evt skulle prøvd å kjøpe rfsu feks?
Ja, jeg ser en stigning der Jeg er heller ikke superoptimistisk denne gangen etter å ha mistet i MA i uke 10 for et år siden, og hatt kjemiske etter det. Men vi må vel bare prøve å nyte og tenke at «strek er strek» og at vi er gravid her og nåHer er det 48 timer i mellom.. mulig jeg ser en liten økning
Ja, det er sant ❤ takk ❤❤Ja, jeg ser en stigning der Jeg er heller ikke superoptimistisk denne gangen etter å ha mistet i MA i uke 10 for et år siden, og hatt kjemiske etter det. Men vi må vel bare prøve å nyte og tenke at «strek er strek» og at vi er gravid her og nå
Fiiiiin strekSånn da var siste test tatt og jeg kan slutte å bekymre meg