Nr 1: 11 dpo
Nr 2: 14 dpo
Nr 3: 16 dpo
føler kanskje ikke det stiger nok?
Syns de ser veldig bra ut ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes også det er fin stigningNr 1: 11 dpo
Tok test idag, 6 dager etter forventet mens. Gravidstreken kom FØR kontrollstreken! Sitter bare å skjelver jeg!
GratulererTok test idag, 6 dager etter forventet mens. Gravidstreken kom FØR kontrollstreken! Sitter bare å skjelver jeg!
Vil kalle dette et prakteksempel på stigning Ser jo ut som farten faktisk dobler seg annenhver dag. Men (jeg gjør det selv) det er ikke anbefalt å bruke tester for å måle stigning. Gå til legen å ta hcg test med to dagers mellomrom dersom du er bekymretNr 1: 11 dpo
Spennende! Gleder meg til dyestealer og 3+ selvSiste strimmeltest!! og en digital igjen. Håper jeg får 3+ på tirsdagen
Viktig å ha milepæler <3 Hvor mange dpo er du nå?Spennende! Gleder meg til dyestealer og 3+ selv
HCG lå på 38 på 18 dpo - det høres ikke bra ut
Hvor mange dpo er du på tirsdag?Siste strimmeltest!! og en digital igjen. Håper jeg får 3+ på tirsdagen
5+3 når jeg regner etter EL Var 5+0 eller 5+1 når jeg fikk 3+ med lillemann. Hvor mange dpo er du nå ?Hvor mange dpo er du på tirsdag?
Spennende! Jeg er 4+3, så kanskje jeg skal fyre av min å håpe på 3+ neste torsdag når jeg er 5+35+3 når jeg regner etter EL Var 5+0 eller 5+1 når jeg fikk 3+ med lillemann. Hvor mange dpo er du nå ?
Jaa! Høres ut som en god plan, hehe krysser fingre for 3+ for oss begge daSpennende! Jeg er 4+3, så kanskje jeg skal fyre av min å håpe på 3+ neste torsdag når jeg er 5+3