Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 6+1 og tok en i dag selv
Psyko-testern har fortsatt ikke gitt seg
Får svar på hcg fra fredag (18 dpo) i morgen, er litt pessimist mtp lav stigning. Men nå er jeg så mentalt forberedt på en negativ tilbakemelding - så uansett hva er jeg forberedt Håper jeg tar feil, men magefølelsen er ikke heeelt god altså
Ps. Skal selvsagt ta ny blodprøve i morgen, så får vi se om det er noe stigning der. Blir spennende å sammenligne svarene med testene
Vis vedlegget 356205
HCG lå på 38 på 18 dpo - det høres ikke bra ut
HCG lå på 38 på 18 dpo - det høres ikke bra ut
2-3 idag! 4+3 når jeg regner etter EL / 4+6 hvis jeg regner etter mensen. Hva ville dere gått ut ifra ? EL ?
Da har jeg akkurat turt å melde meg inn her. Er helt skjelven! Her er i hvert fall dagens tester, 11 dpo
2-3 idag! 4+3 når jeg regner etter EL / 4+6 hvis jeg regner etter mensen. Hva ville dere gått ut ifra ? EL ?
Da har jeg akkurat turt å melde meg inn her. Er helt skjelven! Her er i hvert fall dagens tester, 11 dpo
Gratulerer og velkommen hitDa har jeg akkurat turt å melde meg inn her. Er helt skjelven! Her er i hvert fall dagens tester, 11 dpo
Synes det ser ut som en kjempefin stigning!Nr 1: 11 dpo
Nr 2: 14 dpo
Nr 3: 16 dpo
føler kanskje ikke det stiger nok?
Ser veldig bra ut det der!Nr 1: 11 dpo
Synes det ser ut som en kjempefin stigning!
Ser veldig bra ut det der!
De der er jo kjempe fine!Nr 1: 11 dpo