Denne var igår, fikk 3+ på digital idag, så er vel litt testetøs jeg og Nesten litt bekymret for at det kan være to der inne
Oooi, hvor langt er du på vei/ hvor mange DPO?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne var igår, fikk 3+ på digital idag, så er vel litt testetøs jeg og Nesten litt bekymret for at det kan være to der inne
Oooi, hvor langt er du på vei/ hvor mange DPO?
Rimelig sterk den også da!<3Fristelsen ble for stor....
Vis vedlegget 355849
Rimelig sterk den også da!<3
Omtrent samme som forrige onsdag, bare ikke det er flere enn en her og . Er 5+3 i dag, så den blir vel ikke noe sterkere uansett. Men jammen var det gøy å få dyppet en strips i urin igjen
Sniker meg inn her jeg, fikk disse testene idag Fra ingenting for 2 dager siden. 10 dpo idag
Sniker meg inn her jeg, fikk disse testene idag Fra ingenting for 2 dager siden. 10 dpo idag
Hiver meg inn her jeg!
Dette er testene fra i dag, har sånn ca 5-6 andre clearblue med tydelig kryss, men i dag kom krysset kjempefort! Og så slo endelig digital ut
Gratulerer ❤ Hvor mange dpo?
Takk!
Fikk første positiv 11 dpo, veldig svak, i dag er ikm, og den digitale gjorde at jeg endelig kunne tro på det!
Hiver meg inn her jeg!
Dette er testene fra i dag, har sånn ca 5-6 andre clearblue med tydelig kryss, men i dag kom krysset kjempefort! Og så slo endelig digital ut
Gratulerer!
Stig på, stig på og gratulerer ❤
Tusen takkMelder meg på velkomstkomiteen jeg og! Gratulerer og velkommen hit Heia heia!