Haha , tissa så hardtJeg ble så nysgjerrig på dette at jeg tok en i dag, 5+3, bare for å se om noe sånt skjedde. Meeen tissa så hardt at den ble kjempemørk øverst og lys nederst. Tror ikke det teller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha , tissa så hardtJeg ble så nysgjerrig på dette at jeg tok en i dag, 5+3, bare for å se om noe sånt skjedde. Meeen tissa så hardt at den ble kjempemørk øverst og lys nederst. Tror ikke det teller.
Ja samme!Fikk 2-3 på fredag. Kan vel teste rundt den tid denne uken også da?
Ja, jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å tisse på pinnene uten å dynke hele skiten. Selv om jeg holder over hele, så er det umulig å unngå søl pga. trykket. Lurer på om brannvesenet tar imot tissetrengte gravide?Haha , tissa så hardt
Haha nei der er jeg enig må alltid tisse i en pappkopp eller noe! Haha!Ja, jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å tisse på pinnene uten å dynke hele skiten. Selv om jeg holder over hele, så er det umulig å unngå søl pga. trykket. Lurer på om brannvesenet tar imot tissetrengte gravide?
Oi oi! Kanskje det er tvillinger? 2-3 allerede!
Vis vedlegget 409446
Bare 1-2 når man er 4+2 er kanskje ikke så bra? Men testene blir sterkere hvertfall.
Ja, hadde el cd16 og, så ligger sånn sett litt «bak» skjema forsåvidt. Håper å få måle hcg hos legen i dag og fredag.Hadde ikke du ikm i går? Isåfall 4+1 og helt normalt å få 1-2 på digital nå! Fine tester også
Ja, hadde el cd16 og, så ligger sånn sett litt «bak» skjema forsåvidt. Håper å få måle hcg hos legen i dag og fredag.
Sorry- så klart er det det. Tror hjernen min har smelta. Fikk komme og måle hcg, så skal snart av gårde.1 dpo er 1 dpo uavhengig av når du har el 14 dpo er 4+0 uansett
Men dette ser lovende ut altså
Sorry- så klart er det det. Tror hjernen min har smelta. Fikk komme og måle hcg, så skal snart av gårde.
Gratulerer å velkommenSom vanlig, når jeg får så mye som 1 positiv test så tar jeg fem til og kommenterer på absolutt alle tråder jeg finner som kan omhandle dette. Hei, her er jeg, 10dpo, og dette er dagens tester
Takk for det!Gratulerer å velkommen
Gratulerer å velkommen
SpennendeTakk for det!
Absolutt. Nå har jeg jo «gjort det et par ganger»… men føler at hver start er en ny start, så det er en spennende tid for oss. Eller, sikkert ikke bare oss, men jaSpennende
Skjønner hva du mener, har en fra før jeg også.. såpass lenge siden her, så veldig spennendeAbsolutt. Nå har jeg jo «gjort det et par ganger»… men føler at hver start er en ny start, så det er en spennende tid for oss. Eller, sikkert ikke bare oss, men ja