Våre tester♥️

Ja leste det nettopp i den andre tråden! Har du tatt test ne 2 ennå?
Hadde legetime imorgen som var satt opp før jeg viste jeg var gravid.. så da blir 2 test tatt akkurat en uke etter den første:) samt få henvisning til ul å slikt.. håper det kommer svar i morgen ettermiddag. Men har en god følelse, kjennes på kroppen at det har sjedd noe siden sist jeg var der, strekker endel imagen, samt at puppene tror jeg lever sitt eget liv :laughing002 Så tror stigningen er fin, satser på det:D

Hadde legetime imorgen som var satt opp før jeg viste jeg var gravid.. så da blir 2 test tatt akkurat en uke etter den første:) samt få henvisning til ul å slikt.. håper det kommer svar i morgen ettermiddag. Men har en god følelse, kjennes på kroppen at det har sjedd noe siden sist jeg var der, strekker endel imagen, samt at puppene tror jeg lever sitt eget liv :laughing002 Så tror stigningen er fin, satser på det:D
Jeg har neste min på fredag. Og legetime for å bestille NIPT etc på tirsdag

Ser veldig bra ut!
Ja, har stressa litt siden andre har hatt mye høyere hcg tidligere enn meg, og fått 2-3 på digitltestene. Men det hjalp at hcg i går var godt innafor, til og med på høy i følge skjema jeg fant. Den fine stigningen er jo det viktigste! Og siden jeg hadde blæremola sist hadde jeg vel bare bekymra meg for det om hcg var mye høyere- noe skal det alltid være :sorry: :hilarious:

9 og 10 DPO.
Imidlertid har testene vist ca samme som 10 DPO i flere dager nå. Vet ikke om det er dårlig farge i disse testene til 5kr, eller hva som skjer. Dette har skjedd i 5 dager nå, ingen øking eller redusert.

Ser dessverre ikke bilder her enda, men det er økning fra hver andre dag som må sees på f.eks fra 8 dpo til 10 dpo, 9 dpo til 11 dpo. Vanskelig å se økning dag for dag, enklere annenhver! Håper du blir værende her :Heartred
Takk for det :Heartred Så grei økning fra 9 til 10 DPO, men nå har det vært samme ca fra 10 til 15 DPO. Har ikke vært noe nedgang heller

Vedlegg

• IMG_1620.jpeg
    IMG_1620.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 35
  • IMG_1705.jpeg
    IMG_1705.jpeg
    429,1 KB · Visninger: 34
9 og 10 DPO.
Imidlertid har testene vist ca samme som 10 DPO i flere dager nå. Vet ikke om det er dårlig farge i disse testene til 5kr, eller hva som skjer. Dette har skjedd i 5 dager nå, ingen øking eller redusert.
Har du målt hcg i blodprøver med (minst) 2 dagers mellomrom?

Har du målt hcg i blodprøver med (minst) 2 dagers mellomrom?
Nei, jeg er i utlandet og kommer ikke hjem før jeg event er nesten 6 uker. Ellers hadde jeg kjøpt andre tester. Mannen har vært på 20 apotek og bare funnet disse… Det går som det går uansett. Syns bare det er veldig rart å få lik strek i 5 dager, ville trodd det enten økte eller sank når det ikke er skygge? Lurer på om det er testene, har sett andre brukt samme som har fått mye svakere strek ved IKM :confused: står 25 mlU på de.

Nei, jeg er i utlandet og kommer ikke hjem før jeg event er nesten 6 uker. Ellers hadde jeg kjøpt andre tester. Mannen har vært på 20 apotek og bare funnet disse… Det går som det går uansett. Syns bare det er veldig rart å få lik strek i 5 dager, ville trodd det enten økte eller sank når det ikke er skygge? Lurer på om det er testene, har sett andre brukt samme som har fått mye svakere strek ved IKM :confused: står 25 mlU på de.
Har de ikke digital heller?

Back
Topp