Våre tester♥️

14 DPO og siste test dag:angelic: veldig fornøyd med stigningen. Bilde av dagens test, og et bilde av første testen, test fra midten av dpo-land og dagens test.

I morgen ringer jeg til hausken og deler gladnyhet:Heartred I kveld kommer samboer hjem og jeg skal for første gang si det høyt:laughing002
 

Vedlegg

  • E190F128-7F34-4952-B256-D9FBFF368856.jpeg
    E190F128-7F34-4952-B256-D9FBFF368856.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 36
  • DF9DD6F3-B68C-4E5E-9A26-E1296B52EA4D.jpeg
    DF9DD6F3-B68C-4E5E-9A26-E1296B52EA4D.jpeg
    96 KB · Visninger: 35
19 dpo idag, og følte jeg drømte at jeg var gravid. Måtte bare ta en test for å se at streken fortsatt var der :Heartred :eek:
Den kan vell ikke bli sterkere? Har lest at etterhvert kan den bli svakere fordi det produseres så mye hcg at testen får problemer, stemmer det?

Til helga blir det ny digital, håper jeg får 3+!
 

Vedlegg

  • 20230704_152520.jpg
    20230704_152520.jpg
    1,6 MB · Visninger: 19
19 dpo idag, og følte jeg drømte at jeg var gravid. Måtte bare ta en test for å se at streken fortsatt var der :Heartred :eek:
Den kan vell ikke bli sterkere? Har lest at etterhvert kan den bli svakere fordi det produseres så mye hcg at testen får problemer, stemmer det?

Til helga blir det ny digital, håper jeg får 3+!
Haha jeg gjorde akkurat det samme i dag. Kontrollstreken ble svakere, fordi den andre streken ble så sterk :smiley-bounce022 ser fram til ny digitaltest med forhåpentligvis 3+!!
 
Haha jeg gjorde akkurat det samme i dag. Kontrollstreken ble svakere, fordi den andre streken ble så sterk :smiley-bounce022 ser fram til ny digitaltest med forhåpentligvis 3+!!
Haha vi er så synkroniserte :laughing002 Men nå ble jeg nesten stressa over at min kontrollstrek ikke ble svakere, haha! Men tok på veldig utvannet urin da!

Ja enig! Når tenker du å ta den?
 
Dagens test. Skjønner ikke hvem dag dpo jeg egentlig er :confused004 første dag med mens 3. juni og positiv el test 22. juni:happy: er det noen som er gode på hvordan man regner det?:smiley-ashamed004

1688487981847.jpeg
 
19 dpo idag, og følte jeg drømte at jeg var gravid. Måtte bare ta en test for å se at streken fortsatt var der :Heartred :eek:
Den kan vell ikke bli sterkere? Har lest at etterhvert kan den bli svakere fordi det produseres så mye hcg at testen får problemer, stemmer det?

Til helga blir det ny digital, håper jeg får 3+!
Ja, mener det stemmer. Jeg har ikke testet selv, men ei den forrige termingruppa mi ble stresset fordi testen plutselig ble svakere. Mener hun var 6+ uker på vei. Hun fikk da tips om at testen kunne bli "mettet", og at hu burde prøve å vanne ut urinen. Hun tok en ny test med 50/50-blanding urin og vann, og vips så var teststreken supersterk igjen :D
 
Jeg ville tenkt at du mest sannsynlig er 11 dpo i dag, forutsatt at egget slapp dagen etter positiv test :)
Hadde masse utflod/el slim samme dag som positiv el test. Mulig egget slapp 23.juni :happy: da går jeg ut ifra at jeg er 11 dpo :smiley-ashamed004
 
Ja, mener det stemmer. Jeg har ikke testet selv, men ei den forrige termingruppa mi ble stresset fordi testen plutselig ble svakere. Mener hun var 6+ uker på vei. Hun fikk da tips om at testen kunne bli "mettet", og at hu burde prøve å vanne ut urinen. Hun tok en ny test med 50/50-blanding urin og vann, og vips så var teststreken supersterk igjen :D
Ja ikke sant! Interessant :) :D
 
19 dpo idag, og følte jeg drømte at jeg var gravid. Måtte bare ta en test for å se at streken fortsatt var der :Heartred :eek:
Den kan vell ikke bli sterkere? Har lest at etterhvert kan den bli svakere fordi det produseres så mye hcg at testen får problemer, stemmer det?

Til helga blir det ny digital, håper jeg får 3+!
Jeg ble så nysgjerrig på dette at jeg tok en i dag, 5+3, bare for å se om noe sånt skjedde. Meeen tissa så hardt at den ble kjempemørk øverst og lys nederst. :hilarious: Tror ikke det teller.
 
Haha vi er så synkroniserte :laughing002 Men nå ble jeg nesten stressa over at min kontrollstrek ikke ble svakere, haha! Men tok på veldig utvannet urin da!

Ja enig! Når tenker du å ta den?
Jeg brukte morgenurin, so no worries tenker eg :Heartred

Usikker! Nå går dagene helt i krøll pga ferie og gravidbobla. Neste uke en gang? Husker ikke når jeg tok forrige digital. Må sjekke ikm gruppen når jeg la ut:hilarious:
 
Haha vi er så synkroniserte :laughing002 Men nå ble jeg nesten stressa over at min kontrollstrek ikke ble svakere, haha! Men tok på veldig utvannet urin da!

Ja enig! Når tenker du å ta den?
Fikk 2-3 på fredag. Kan vel teste rundt den tid denne uken også da?
 
Back
Topp