Oki, takk!Forrige gang fikk jeg 3+ 5+3, så tror jeg tester rundt da eller dagen etter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki, takk!Forrige gang fikk jeg 3+ 5+3, så tror jeg tester rundt da eller dagen etter
Fikk 2-3 på fredag, da var jeg 4+1, og babyplantesten var nesten like sterk som kontrollstrekenSer ut som økning fortsatt heldigvis! Tror ikke det er noe vits i å ta digital for å få 2+3 i dag, men hvor sterk var make sure da dere fikk det på digital?
Hold oss gjerne oppdatert når du får testa!Herlig! Okei takk er 4+3 så da drøyer jeg en uke sånn at jeg er sikker
Det skal jeg absolutt gjøreHold oss gjerne oppdatert når du får testa!
Blir med deg å tester neste uke. Håper på 3+ daHerlig! Okei takk er 4+3 så da drøyer jeg en uke sånn at jeg er sikker
Haha jeg gjorde akkurat det samme i dag. Kontrollstreken ble svakere, fordi den andre streken ble så sterk ser fram til ny digitaltest med forhåpentligvis 3+!!19 dpo idag, og følte jeg drømte at jeg var gravid. Måtte bare ta en test for å se at streken fortsatt var der
Den kan vell ikke bli sterkere? Har lest at etterhvert kan den bli svakere fordi det produseres så mye hcg at testen får problemer, stemmer det?
Til helga blir det ny digital, håper jeg får 3+!
Haha vi er så synkroniserte Men nå ble jeg nesten stressa over at min kontrollstrek ikke ble svakere, haha! Men tok på veldig utvannet urin da!Haha jeg gjorde akkurat det samme i dag. Kontrollstreken ble svakere, fordi den andre streken ble så sterk ser fram til ny digitaltest med forhåpentligvis 3+!!
Ja, mener det stemmer. Jeg har ikke testet selv, men ei den forrige termingruppa mi ble stresset fordi testen plutselig ble svakere. Mener hun var 6+ uker på vei. Hun fikk da tips om at testen kunne bli "mettet", og at hu burde prøve å vanne ut urinen. Hun tok en ny test med 50/50-blanding urin og vann, og vips så var teststreken supersterk igjen19 dpo idag, og følte jeg drømte at jeg var gravid. Måtte bare ta en test for å se at streken fortsatt var der
Den kan vell ikke bli sterkere? Har lest at etterhvert kan den bli svakere fordi det produseres så mye hcg at testen får problemer, stemmer det?
Jeg ville tenkt at du mest sannsynlig er 11 dpo i dag, forutsatt at egget slapp dagen etter positiv testDagens test. Skjønner ikke hvem dag dpo jeg egentlig er første dag med mens 3. juni og positiv el test 22. juni er det noen som er gode på hvordan man regner det?
Vis vedlegget 409402
Hadde masse utflod/el slim samme dag som positiv el test. Mulig egget slapp 23.juni da går jeg ut ifra at jeg er 11 dpoJeg ville tenkt at du mest sannsynlig er 11 dpo i dag, forutsatt at egget slapp dagen etter positiv test
Da er det bare å telle dager fra den 22. så 10 dpoDagens test. Skjønner ikke hvem dag dpo jeg egentlig er første dag med mens 3. juni og positiv el test 22. juni er det noen som er gode på hvordan man regner det?
Vis vedlegget 409402
Ja ikke sant! InteressantJa, mener det stemmer. Jeg har ikke testet selv, men ei den forrige termingruppa mi ble stresset fordi testen plutselig ble svakere. Mener hun var 6+ uker på vei. Hun fikk da tips om at testen kunne bli "mettet", og at hu burde prøve å vanne ut urinen. Hun tok en ny test med 50/50-blanding urin og vann, og vips så var teststreken supersterk igjen
Jeg ble så nysgjerrig på dette at jeg tok en i dag, 5+3, bare for å se om noe sånt skjedde. Meeen tissa så hardt at den ble kjempemørk øverst og lys nederst. Tror ikke det teller.19 dpo idag, og følte jeg drømte at jeg var gravid. Måtte bare ta en test for å se at streken fortsatt var der
Jeg brukte morgenurin, so no worries tenker egHaha vi er så synkroniserte Men nå ble jeg nesten stressa over at min kontrollstrek ikke ble svakere, haha! Men tok på veldig utvannet urin da!
Ja enig! Når tenker du å ta den?
Fikk 2-3 på fredag. Kan vel teste rundt den tid denne uken også da?Haha vi er så synkroniserte Men nå ble jeg nesten stressa over at min kontrollstrek ikke ble svakere, haha! Men tok på veldig utvannet urin da!
Ja enig! Når tenker du å ta den?