Våre tester♥️

Hei! Noen som har erfaring med clearblue digital ultratidlig? (+ og - tegn)
Jeg har svak strek på clearblue tidlig men får negativ på den digitale. Begge skal være like sensitive‍:dead: har smått stigning de siste 3 dager på den som viser positiv. IMG_2490.jpeg
 
Hei! Noen som har erfaring med clearblue digital ultratidlig? (+ og - tegn)
Jeg har svak strek på clearblue tidlig men får negativ på den digitale. Begge skal være like sensitive‍:dead: har smått stigning de siste 3 dager på den som viser positiv. Vis vedlegget 409161
Jeg fikk positiv på make sure strimmel 25 mlu før clearblue ultratidlig digital 10 mlu. Legger ved bilde av make sure test den dagen clearblue ultratidlig digital ble positiv :) Så virker som at den digitale ikke er supersensitiv
 

Vedlegg

  • IMG_3611.jpeg
    IMG_3611.jpeg
    918,8 KB · Visninger: 98
Jeg fikk positiv på make sure strimmel 25 mlu før clearblue ultratidlig digital 10 mlu. Legger ved bilde av make sure test den dagen clearblue ultratidlig digital ble positiv :) Så virker som at den digitale ikke er supersensitiv
Tusen takk for svar! :D
Da er det håp for at det går bra enda :)
 
Hei! Noen som har erfaring med clearblue digital ultratidlig? (+ og - tegn)
Jeg har svak strek på clearblue tidlig men får negativ på den digitale. Begge skal være like sensitive‍:dead: har smått stigning de siste 3 dager på den som viser positiv. Vis vedlegget 409161
Min erfaring med clear blue er at det er dårlige tester, med mindre du har så høy hcg at streken er selvlysende. Den viser strek uansett. Prøv en test fra makesure (kjøpes på meny eller nett). Fikk like tidlig strek på vanlige som tidligtester der.
 
Min erfaring med clear blue er at det er dårlige tester, med mindre du har så høy hcg at streken er selvlysende. Den viser strek uansett. Prøv en test fra makesure (kjøpes på meny eller nett). Fikk like tidlig strek på vanlige som tidligtester der.
Såpass ja. Jeg får prøve makesure på mandag :)
Har babyplan som heldigvis også viser stigning:)
 
12 DPO

Lurer på å slutte med testing frem til tirsdag som er testdag.

Blir litt gal av å følge med på stigning. Det har vert fint stigning til nå så dette MÅ gå bra!
 

Vedlegg

  • 340E44E1-A636-4C58-8217-0A5DE3FD8ECB.jpeg
    340E44E1-A636-4C58-8217-0A5DE3FD8ECB.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 72
Ser ut som økning fortsatt heldigvis! Tror ikke det er noe vits i å ta digital for å få 2+3 i dag, men hvor sterk var make sure da dere fikk det på digital? :)
 

Vedlegg

  • IMG_3642.jpeg
    IMG_3642.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 51
  • IMG_3641.jpeg
    IMG_3641.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 51
Ser ut som økning fortsatt heldigvis! Tror ikke det er noe vits i å ta digital for å få 2+3 i dag, men hvor sterk var make sure da dere fikk det på digital?
Teststreken var nesten like sterk som kontrollstreken. Vet ikke om det hadde blitt det samme tidligere…
 
Ser ut som økning fortsatt heldigvis! Tror ikke det er noe vits i å ta digital for å få 2+3 i dag, men hvor sterk var make sure da dere fikk det på digital? :)
Skal vi se … *bla igjennom 1000 bilder*

IMG_6524.jpeg
IMG_6570.jpeg

Det vil alltid være variasjoner da mtp fargestoff etc og noen får ikke pos digital før litt senere uten at noe behøver å være galt! Jeg ventet til 5+0 med å ta siste digital fordi jeg ønsket 3+, men har og lest noen ikke få det før de er 6 uker.
 
Skal vi se … *bla igjennom 1000 bilder*

Vis vedlegget 409199
Vis vedlegget 409200

Det vil alltid være variasjoner da mtp fargestoff etc og noen får ikke pos digital før litt senere uten at noe behøver å være galt! Jeg ventet til 5+0 med å ta siste digital fordi jeg ønsket 3+, men har og lest noen ikke få det før de er 6 uker.
Tusen takk for svar! Tror jeg venter noen dager for å få 2+3. Er 4+1 i dag ut fra antatt eggløsning :) Fikk det på 4+4 forrige gang (men testet bare da).
 
Back
Topp