Trollkjerringa
Andre møte med forumet
Ja, oki da skjønte jegDays plast ovulation. Altså dager etter eggløsning. Ikke noe dumt spørsmål!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, oki da skjønte jegDays plast ovulation. Altså dager etter eggløsning. Ikke noe dumt spørsmål!
Jeg fikk positiv på make sure strimmel 25 mlu før clearblue ultratidlig digital 10 mlu. Legger ved bilde av make sure test den dagen clearblue ultratidlig digital ble positiv Så virker som at den digitale ikke er supersensitivHei! Noen som har erfaring med clearblue digital ultratidlig? (+ og - tegn)
Jeg har svak strek på clearblue tidlig men får negativ på den digitale. Begge skal være like sensitive har smått stigning de siste 3 dager på den som viser positiv. Vis vedlegget 409161
Tusen takk for svar!Jeg fikk positiv på make sure strimmel 25 mlu før clearblue ultratidlig digital 10 mlu. Legger ved bilde av make sure test den dagen clearblue ultratidlig digital ble positiv Så virker som at den digitale ikke er supersensitiv
AbsoluttTusen takk for svar!
Da er det håp for at det går bra enda
Min erfaring med clear blue er at det er dårlige tester, med mindre du har så høy hcg at streken er selvlysende. Den viser strek uansett. Prøv en test fra makesure (kjøpes på meny eller nett). Fikk like tidlig strek på vanlige som tidligtester der.Hei! Noen som har erfaring med clearblue digital ultratidlig? (+ og - tegn)
Jeg har svak strek på clearblue tidlig men får negativ på den digitale. Begge skal være like sensitive har smått stigning de siste 3 dager på den som viser positiv. Vis vedlegget 409161
Såpass ja. Jeg får prøve makesure på mandagMin erfaring med clear blue er at det er dårlige tester, med mindre du har så høy hcg at streken er selvlysende. Den viser strek uansett. Prøv en test fra makesure (kjøpes på meny eller nett). Fikk like tidlig strek på vanlige som tidligtester der.
Ville testa fra 21dpo hvis «målet» er 3+. Testa med digital i går (5+2) og fikk 3+Når tester dere digital for å "være sikker" på at dere skal få 3+?
Herlig! Okei takk er 4+3 så da drøyer jeg en uke sånn at jeg er sikkerVille testa fra 21dpo hvis «målet» er 3+. Testa med digital i går (5+2) og fikk 3+
Forrige gang fikk jeg 3+ 5+3, så tror jeg tester rundt da eller dagen etterNår tester dere digital for å "være sikker" på at dere skal få 3+?
Teststreken var nesten like sterk som kontrollstreken. Vet ikke om det hadde blitt det samme tidligere…Ser ut som økning fortsatt heldigvis! Tror ikke det er noe vits i å ta digital for å få 2+3 i dag, men hvor sterk var make sure da dere fikk det på digital?
Skal vi se … *bla igjennom 1000 bilder*Ser ut som økning fortsatt heldigvis! Tror ikke det er noe vits i å ta digital for å få 2+3 i dag, men hvor sterk var make sure da dere fikk det på digital?
Tusen takk for svar! Tror jeg venter noen dager for å få 2+3. Er 4+1 i dag ut fra antatt eggløsning Fikk det på 4+4 forrige gang (men testet bare da).Skal vi se … *bla igjennom 1000 bilder*
Vis vedlegget 409199
Vis vedlegget 409200
Det vil alltid være variasjoner da mtp fargestoff etc og noen får ikke pos digital før litt senere uten at noe behøver å være galt! Jeg ventet til 5+0 med å ta siste digital fordi jeg ønsket 3+, men har og lest noen ikke få det før de er 6 uker.
Takk for svar! Testet rundt 4+4 da jeg fikk 2+3 sist (testet bare da), men det var med rfsu strimmel først, umulig å sammenligne den med make sureTeststreken var nesten like sterk som kontrollstreken. Vet ikke om det hadde blitt det samme tidligere…