Som jeg har skjønt det er det økningen annenhver dag man bør se på. Har du bilde av forrige test og når var den tatt ?Ikke noe å rope hurra for- 19dpo..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som jeg har skjønt det er det økningen annenhver dag man bør se på. Har du bilde av forrige test og når var den tatt ?Ikke noe å rope hurra for- 19dpo..
Men er det ikke noe med at fra et tidspunkt så dobler det ikke annahver dag lenger men går saktere? Kan være hvor konsentrert urinen er også, og fargestoff! Evt om du tenker å måle hcg? Jeg skal nå hverfall håpe at dette går i målJeg har bilde fra onsdag forrige uke.. og langt ifra dobling annenhver dag nå
Tusen takk trenger alt håp nå.. den har jo liksom ikke endra noe farge..jeg er selv 100% innstilt på at dette er over nå, så skulle gjerne bare ha fått blødning så jeg kunne bli ferdig. Sendt mld til legen om å få måle hcg i morgenMen er det ikke noe med at fra et tidspunkt så dobler det ikke annahver dag lenger men går saktere? Kan være hvor konsentrert urinen er også, og fargestoff! Evt om du tenker å måle hcg? Jeg skal nå hverfall håpe at dette går i mål
Masse lykke til med testingen! Jeg krysser fingrene for deg! Når hcg passerer 1000-ish, går doblingen saktere.Tusen takk trenger alt håp nå.. den har jo liksom ikke endra noe farge..jeg er selv 100% innstilt på at dette er over nå, så skulle gjerne bare ha fått blødning så jeg kunne bli ferdig. Sendt mld til legen om å få måle hcg i morgen
Tusen takk trenger alt håp nå.. den har jo liksom ikke endra noe farge..jeg er selv 100% innstilt på at dette er over nå, så skulle gjerne bare ha fått blødning så jeg kunne bli ferdig. Sendt mld til legen om å få måle hcg i morgen
Krysser fingrene for deg i dag! <3Tusen takk trenger alt håp nå.. den har jo liksom ikke endra noe farge..jeg er selv 100% innstilt på at dette er over nå, så skulle gjerne bare ha fått blødning så jeg kunne bli ferdig. Sendt mld til legen om å få måle hcg i morgen
SE PÅ DEN DA!!Vet ikke om jeg får tatt hcg i dag, men testen er bedre
Er jo ikke megasterk til å være 4+6, men ikke helt håpløs heller kanskjeSE PÅ DEN DA!!
Nei du hører nok hjemme her i mars ja!
Så lenge det går oppover er det håp. Heier på deg!!Er jo ikke megasterk til å være 4+6, men ikke helt håpløs heller kanskje
Husk at det kan være forskjellig mengde fargestoff i testene, så ikke ta sorgene helt på forskudd... Få tatt blodprøver for å sjekke hcg-stigningIkke noe å rope hurra for- 19dpo..
Der dukket det plutselig opp flere svar ja... Ser du har fått noen svar allerede, og bedre strek på testen fra i dagHusk at det kan være forskjellig mengde fargestoff i testene, så ikke ta sorgene helt på forskudd... Få tatt blodprøver for å sjekke hcg-stigning
Åh, så gøy! Nå er jeg nysgjerrig på din historie! Tar mannen det fint?Gratulerer. Litt som vi. Hvor gamle er dine?
Vi var også uforsiktige. Mine er yngre så her blir det tre tette. Det som stresser meg mest! Travel tid i vente. Mannen forventet det egentlig så han var ikke sjokkert. Han ønsket ingen attpåklatt senere når vi er blitt «gamle» og å skulle begynne på nytt. Han er overbevist om at jeg ville ha mast om en til om noen år så dermed synes han det er bedre nåÅh, så gøy! Nå er jeg nysgjerrig på din historie! Tar mannen det fint?
Her er barna 8 og 6. To fine gutter, som også liker å krangle titt og stadig. Hehe! Så kvalifiserer kanskje til «attpåklatt» denne.
Heldigvis tok mannen den positive testen fint, og var heldigvis også «med på leken» med å være litt uforsiktig. Dette blir spennende (og kanskje veldig slitsomt)! Litt blandede følelser. I noen øyeblikk nesten panikk, og i andre øyeblikk veldig glad!
Tok digital i går kveld. Iiik!
Enig med alle de andre som har kommentert!Er jo ikke megasterk til å være 4+6, men ikke helt håpløs heller kanskje