Våre tester♥️

Krysser fingre og tær for at det går bra denne gangen :Heartred har hatt to MA/BO etter hverandre. En på den tida her i fjor, og én i mars. Før vi fikk datteren vår i 2021, så hadde jeg 3 SA. Så tør ikke glede meg alt for mye enda… IMG_3750.jpeg

Krysser fingre og tær for at det går bra denne gangen :Heartred har hatt to MA/BO etter hverandre. En på den tida her i fjor, og én i mars. Før vi fikk datteren vår i 2021, så hadde jeg 3 SA. Så tør ikke glede meg alt for mye enda… Vis vedlegget 408773
Off, det må være tøft. Har dere fått utredning?

Off, det må være tøft. Har dere fått utredning?
Nei, fikk beskjed forrige gang at vi ikke kunne få utredning før vi hadde 3 sa/MA etter hverandre. Og at et normalt svangerskap nullstilte det. Så om det skulle gå galt denne gangen vil vi få oppfølging og utredning.

Nei, fikk beskjed forrige gang at vi ikke kunne få utredning før vi hadde 3 sa/MA etter hverandre. Og at et normalt svangerskap nullstilte det. Så om det skulle gå galt denne gangen vil vi få oppfølging og utredning.
Men hadde dere ikke tre før datteren din?

Hei! Jeg er altså litt i sjokk! Har gått og fantasert om et tredje barn i årevis, men vi har vært i tvil med tanke på å ha nok energi til alle barna. Så var vi uforsiktige fem dager før eggløsning (vi var klar over risikoen begge to), og sitter nå her med en positiv test etter uteblitt mens!! Hjelpemeg, men jeg er kjempeglad! ❤️

Vedlegg

• IMG_1415.jpeg
    IMG_1415.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 72
Hei! Jeg er altså litt i sjokk! Har gått og fantasert om et tredje barn i årevis, men vi har vært i tvil med tanke på å ha nok energi til alle barna. Så var vi uforsiktige fem dager før eggløsning (vi var klar over risikoen begge to), og sitter nå her med en positiv test etter uteblitt mens!! Hjelpemeg, men jeg er kjempeglad! ❤️
Gratulerer. Litt som vi. Hvor gamle er dine?

Men du kvalifiserer jo til habituell abort og dermed utredning når du hadde disse tre selv om du var ung. Eller var det en annen partner?
Så lenge jeg fikk et barn så telles ikke de tidligere abortene sa legen på sykehuset. Hun ville kun regne de to siste.

Så lenge jeg fikk et barn så telles ikke de tidligere abortene sa legen på sykehuset. Hun ville kun regne de to siste.
Det stemmer jo ikke når du allerede har hatt tre på rad (dersom samme partner som nå). Så irriterende. Jaja. Nå er du no uansett gravid! Og dersom det ikke skulle gå veien likevel denne gangen heller, vil du jo få utredning uansett. Krysser alt jeg har for dere!

Back
Topp