Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette ser utrolig flott ut!Ser lovende ut nå
4+0
Ja se her du!! Flott stigning!! HerligSer lovende ut nå
4+0
Ja, fornøyd nå men nå fikk jeg litt bekreftelse på hva urinkonsentrasjon og diverse har å si. Tok en ny nå bare for moro skyld, og den er ikke sterkere enn gårsdagen eller dagen før der.. så ikke rart man blir tullete av denne testingen. Jeg stoler på ettermiddagstestene, så fortsatt rolig(for så kjapt synker ikke hcg)Ja se her du!! Flott stigning!! Herlig
Se der, gratulererForventet mens i dag, skulle ikke teste før i morgen.. Føler meg ikke gravid, men følte ikke at mensen var på vei slik jeg bruker å kjenne heller!
Gratulerer <3 Risikosvangerskap her også. Selv om dette var nøye planlagt og gått inn i med mye støtte i ryggen fra lege og sykehus så er det skummelt...4+1. Fikk 2-3 på digital test. Høyrisikosvangerskap, så tar en dag av gangen og ser hva som skjer. Enn så lenge er jeg med i lotteriet. Barn nr 5 og definitivt sistemann…
Dette er også planlagt, dog mot sykehusets vilje. De mener jeg bør være fornøyd med 4 barn. Men jeg gidder ikke la andre bestemme hvor stor flokken min skal være.Gratulerer <3 Risikosvangerskap her også. Selv om dette var nøye planlagt og gått inn i med mye støtte i ryggen fra lege og sykehus så er det skummelt...
Det bar jammen sterke testerTatt idag usikker på om jeg er 4+0 eller 4+1
føler alle andre har sterkere Håper denne holder veien etter to SAer tidligereDet bar jammen sterke tester
Mine er i hvertfall ikke av sånn styrke. Dette ser ut som en keeperføler alle andre har sterkere Håper denne holder veien etter to SAer tidligere