Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt inne her likevel jeg
Testene fra kl 11 i dag:
Vis vedlegget 408250
Hele testrekken:
Vis vedlegget 408251
Se på den streken 9DPO daSniker litt inne her likevel jeg
Testene fra kl 11 i dag:
Vis vedlegget 408250
Hele testrekken:
Vis vedlegget 408251
Syns den ser fin ut jeg. Jeg har hatt tester som har vært litt til og fra i farge. Tror «problemet»er at vi tester for ofte, og konsentrasjonen er ulik. Men jeg kjenner så godt på bekymringen din. Jeg er der nå at jeg egentlig ikke orker å ta tester, for blir bare ekstra bekymretJaa, men syns nesten den er svakere i dag, men tok den på såkalt «dritt-tiss» da, og trøster meg med at den digitale slo ut. Kanskje er det bare meg, testen har rosa strek og 10 dpo er jo tidlig
Vis vedlegget 408267
Ja, tenker egentlig jeg burde vente litt men vil jo gjerne se at jeg fortsatt er gravid har aldri opplevd verken kjemisk, sa eller ma, men vet risikoen er litt høyere når man får stimulering.. og det hadde vært «typisk» meg. Men skal ikke ta sorgene på forskudd! I dag er jeg fortsatt gravid! Litt ømme pupper, litt mensmurring og det er heldigvis normalt i uke 3Syns den ser fin ut jeg. Jeg har hatt tester som har vært litt til og fra i farge. Tror «problemet»er at vi tester for ofte, og konsentrasjonen er ulik. Men jeg kjenner så godt på bekymringen din. Jeg er der nå at jeg egentlig ikke orker å ta tester, for blir bare ekstra bekymret
Jeg nyter det annenhver dag i natt våknet jeg i sånn panikk for at brystene ikke var ømme i det hele tatt. Også så jeg noe bittelitt rosa når jeg tørket meg i går, så krisemodus satte inn. Har dermed liggi å kjent på alt mulig gjennom hele natten og stadfestet at det er over. Må være hormonene som gjør en så veldig tullete.. ikke tatt test enda dag, kvier meg for det. Vet det er veldig tøysete, men styrer det ikke hellerJa, tenker egentlig jeg burde vente litt men vil jo gjerne se at jeg fortsatt er gravid har aldri opplevd verken kjemisk, sa eller ma, men vet risikoen er litt høyere når man får stimulering.. og det hadde vært «typisk» meg. Men skal ikke ta sorgene på forskudd! I dag er jeg fortsatt gravid! Litt ømme pupper, litt mensmurring og det er heldigvis normalt i uke 3
Tipper hormonene ikke akkurat hjelper til men det er som du sier - kan ikke styre det! Jeg har skikkelig lite symptomer enda, noe som selvsagt skaper bekymring. Puppene er ikke super ømme. Jeg har vondt i hodet i dag da, tenker jeg later som det er symptomJeg nyter det annenhver dag i natt våknet jeg i sånn panikk for at brystene ikke var ømme i det hele tatt. Også så jeg noe bittelitt rosa når jeg tørket meg i går, så krisemodus satte inn. Har dermed liggi å kjent på alt mulig gjennom hele natten og stadfestet at det er over. Må være hormonene som gjør en så veldig tullete.. ikke tatt test enda dag, kvier meg for det. Vet det er veldig tøysete, men styrer det ikke heller
Er jo egentlig tidlig å ha symptomer.. her er testen ganske lik som i går, ikke sterkere hvertfall.. masse sterke murringer, så spent på veien videre..Tipper hormonene ikke akkurat hjelper til men det er som du sier - kan ikke styre det! Jeg har skikkelig lite symptomer enda, noe som selvsagt skaper bekymring. Puppene er ikke super ømme. Jeg har vondt i hodet i dag da, tenker jeg later som det er symptom
Vi får puste med magan og håpe på det beste Dette skal gå fintEr jo egentlig tidlig å ha symptomer.. her er testen ganske lik som i går, ikke sterkere hvertfall.. masse sterke murringer, så spent på veien videre..
Herlig
Jeg ser den jegVet ikke om jeg tør snike meg inn her, ser dere strek eller er det bare meg?? 10 dpo..
Vis vedlegget 408367
Fin babystrek detteGårsdagens test var veldig svak (umulig å se på bildet), men dagens var ganske fin 11/12 DPO
Vis vedlegget 408380
Ser en fin strek!Vet ikke om jeg tør snike meg inn her, ser dere strek eller er det bare meg?? 10 dpo..
Vis vedlegget 408367
Den synsVet ikke om jeg tør snike meg inn her, ser dere strek eller er det bare meg?? 10 dpo..
Vis vedlegget 408367
Den var fin å seGårsdagens test var veldig svak (umulig å se på bildet), men dagens var ganske fin 11/12 DPO
Vis vedlegget 408380