Våre tester♥️

Nei :hilarious: fant online, men den er så dyr for de som bor her, at jeg tror ikke noen har råd å kjøpe de.
Mannen fant en stav han kom hjem og ba meg ta. Ettermiddagsurin. Jeg sa til han at han kan ikke kjøpe bare en, må jo sjekke event stigning :hilarious: 15 DPO 25 mlU test
Den så jo veldig fin ut da!

Hadde håpa den skulle være like sterk som kontrollstreken
Jeg er 5+0 og test-streken er fremdeles ikke sterkere enn kontrollstreken. Vet ikke om det er testene mine som er slik, eller om jeg ikke lenger har stigning… skal måle hcg neste uke

Jeg er 5+0 og test-streken er fremdeles ikke sterkere enn kontrollstreken. Vet ikke om det er testene mine som er slik, eller om jeg ikke lenger har stigning… skal måle hcg neste uke
Blir spennende å se på stigningen på blodprøven :Heartpink hvilke tester har du brukt?

Ja, det er dette merket med kassett og stav man får tak i. Her bruker de den nok bare til å sjekke om de er gravide eller ikke :angelic: Pleier bruke make sure i Norge, vært favoritt siste svangerskapene.
Ikke sikkert folk er like testegale i alle land, nei. Lurer på om det finnes noe tilsvarende Babyverden-forumet i Østerrike, Nepal og Madagaskar? :hilarious: Prøvde Make Sure for første gang nå, og den hadde heeelt annet og mye tidligere utslag enn RFSU. Så ikke bekymre deg unødig. :)

Ble meget stresset i morrest. Tok digital for å få 3+, men fikk 2-3. Er 5+0 eller 5+1.

Ble litt mindre bekymret når jeg åpnet testen, denne kan jo ikke være langt unna 3+?

Det som da bekymret meg mer er at babyplan er svakere idag. Den nest siste testen er tatt for 4 dager siden :(
Trenger litt oppmuntring

Vedlegg

• 20230707_061441.jpg
    20230707_061441.jpg
    3,2 MB · Visninger: 50
Ble meget stresset i morrest. Tok digital for å få 3+, men fikk 2-3. Er 5+0 eller 5+1.

Ble litt mindre bekymret når jeg åpnet testen, denne kan jo ikke være langt unna 3+?

Det som da bekymret meg mer er at babyplan er svakere idag. Den nest siste testen er tatt for 4 dager siden :(
Trenger litt oppmuntring
Dette går nok helt bra :Heartred Det er ikke store forskjellen på de, så det kan skyldes ulik mengde fargestoff bare. Jeg fikk «bare» 1-2 på 4+2, men hcgmåling hos lege viste normal/høy mengde hcg. Tror ikke man skal stresse altfor mye over disse masseproduserte (overprisede) testene.

Dette går nok helt bra :Heartred Det er ikke store forskjellen på de, så det kan skyldes ulik mengde fargestoff bare. Jeg fikk «bare» 1-2 på 4+2, men hcgmåling hos lege viste normal/høy mengde hcg. Tror ikke man skal stresse altfor mye over disse masseproduserte (overprisede) testene.
Okei,takk :Heartred Har tatt ting greit med ro fram til disse testene. Men etter jeg gikk i 12 uker sist, så tenker jeg litt sånn at om det er noe galt vil jeg vite det nå sånn at vi kan prøve på nytt igjen. En helt tullete mentalitet men.

Okei,takk :Heartred Har tatt ting greit med ro fram til disse testene. Men etter jeg gikk i 12 uker sist, så tenker jeg litt sånn at om det er noe galt vil jeg vite det nå sånn at vi kan prøve på nytt igjen. En helt tullete mentalitet men.
Jeg tror du bare må slutte og teste nå. :Heartred Det begynner uansett å bli for sent til å se forskjeller fra dag til dag på de strimlene der. Men hvis noe føles rart eller feil, så skal du ha VELDIG lav terskel for å kontakte lege!

Må bare dele dette bildet med to tester tatt samme dag, ene morgen og staven ettermiddag. Det er jo ikke rart jeg begynte å stresse over de testene der
Oi. Nei, her er det nok lurt å ta en pause med testingen. Eller bare holde seg til én type. Det er jo enormt stor forskjell på de to der.

Det fortsetter å stige her, selv om det er i svært rolig tempo :nailbiting: 96 i hcg på blodprøven fra onsdag, så det er faktisk mulig at det har doblet seg til i dag, selv om hcg fortsatt er i laveste del av skalaen. Skal ta ny blodprøve i dag.

Vedlegg

• IMG_3740.jpeg
    IMG_3740.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 61
  • IMG_3741.jpeg
    IMG_3741.jpeg
    255,5 KB · Visninger: 61
Jeg tror du bare må slutte og teste nå. :Heartred Det begynner uansett å bli for sent til å se forskjeller fra dag til dag på de strimlene der. Men hvis noe føles rart eller feil, så skal du ha VELDIG lav terskel for å kontakte lege!
Takk for svar :Heartred tenkte jeg skulle gi meg etter jeg fikk 3+ :( Men nå vet jeg ikke om jeg tørr å teste mer nei.

Har dessverre vondt for å ta kontakt med lege. De tok meg ikke seriøst sist med BO i uke 12, ble bare sendt hjem etter utvendig ultralyd med beskjed om at jeg umulig kunne være 12 uker på vei. Måtte til priv gyn for å få hjelp den fredagen :(

Jeg skjønner deg SÅ godt! Hadde MA i 11+5 i oktober, og i april mista vi igjen, MA med blæremola. Jeg var helt sikker på at det gikk veien helt til vi dro til TUL i 7+6. På vei inn døra der bare skjønte jeg det.

Usikker på når jeg skal ta første TUL denne gangen. Får trolig på sykehuset i uke 8ish, men vet ikke om legen som lovte meg det er tilbake da. Skal ringe dem i dag.

Back
Topp