TakkMen det var du ikke. Det var jo de som var dumme. Du skjønte at noe var galt, og du fikk også beviset hos privat. Så du trenger ikke å føle det (selv om jeg vet at det er vanskelig å skru av).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkMen det var du ikke. Det var jo de som var dumme. Du skjønte at noe var galt, og du fikk også beviset hos privat. Så du trenger ikke å føle det (selv om jeg vet at det er vanskelig å skru av).
TakkSender deg varme tanker håper inderlig på at dette går veien kjære deg
Lite sannsynlig dessverre, for så kun et modent egg på ultralyden noen dager før eggløsning. Da er det i såfall eneggede. Men tar gjerne det og jeg altså!Kanskje det er to inni der?
Jeg prøver (se: prøver!) alltid å forholde meg til enten morgen eller kveldstester. Det er flere ganger jeg har fått svakere på kvelden og motsatt. Det blir bare en unødig stressfaktorNå skal jeg slutte å teste, det tuller bare med hodet mitt. Øverste test er tatt på morgenurin. Nederste er tatt ca. 4 timer senere (drakk kun to slurker vann i mellomtiden). Likevel er det såpass stor forskjell. Ser jo at fargestoffet er veldig ujevnt fordelt på den nederste, men det sniker seg inn et snev av bekymring likevel
Vis vedlegget 409670Vis vedlegget 409671
Jeg tester tre ganger per dag, og sammenligner egentlig bare tester tatt på samme tidspunkt med hverandre. Morgentesten er "hovedtesten", siden jeg antar at den er utsatt for minst variasjon ut fra væskeinntak.Jeg prøver (se: prøver!) alltid å forholde meg til enten morgen eller kveldstester. Det er flere ganger jeg har fått svakere på kvelden og motsatt. Det blir bare en unødig stressfaktor
Jeg vet det er vanskelig. Jeg er ekstremt skyldig der! Eneste som får meg til å slutte er om jeg ikke har flere tester for øvrig synes jeg alltid det er en god betryggelse med en tidlig ultralyd. Da er det ingen tvil! Hang in there!!Jeg tester tre ganger per dag, og sammenligner egentlig bare tester tatt på samme tidspunkt med hverandre. Morgentesten er "hovedtesten", siden jeg antar at den er utsatt for minst variasjon ut fra væskeinntak.
Helt enig med deg i at det blir en unødvendig stressfaktor. Innlegget var derfir mest for å ansvarliggjøre meg selv. Nå har jeg liksom sagt høyt at jeg skal slutte med dette testehysteriet
Jeg skulle egentlig slutte da jeg var tom for tester, men så fikk jeg nei til hcg-måling av legekontoret, så da endte jeg opp med å kjøpe flereJeg vet det er vanskelig. Jeg er ekstremt skyldig der! Eneste som får meg til å slutte er om jeg ikke har flere tester for øvrig synes jeg alltid det er en god betryggelse med en tidlig ultralyd. Da er det ingen tvil! Hang in there!!
Forstår ikke hvorfor legekontoret sier nei til slikt? Det er jo ikke akkurat en veldig ressurskrevende testJeg skulle egentlig slutte da jeg var tom for tester, men så fikk jeg nei til hcg-måling av legekontoret, så da endte jeg opp med å kjøpe flere
Har bestilt tidlig ultralyd til 7+0, første mulighet når vi har kommet hjem fra ferie. Håper jeg får se en liten bamsemums med hjerteslag som ligger der den skal Skulle gjerne fått en slik bekreftelse før vi reiser, men jeg har ikke kommet langt nok, så da må man som du sier bare holde ut!
Hvor lenge holder du testen i urinen?Hei folkens ! Nå er jeg mye mindre bekymra
Tok to tester nå for å se. Den øverste etter å ha drukket masse vann. Den nederste så blandet jeg i vann, iallfall 50 % så væska ble helt blank.
Og se på dette kan det hende at digital ikke slår ut på 3+ fordi den er såpass sterk?
Nei, si det. Fastlegen min har ferie, og vikarlegen mente en blodprøve ikke ville gi meg mer svar enn en hjemmetest (åpenbart feil). Og selv etter jeg prøvde å forklare at jeg ikke var ute etter å vite om jeg har hcg i kroppen, men om nivået stiger som det skal, fikk jeg beskjed om å være glad for at jeg er gravid og heller nyte det. Kunne ta kontakt igjen ved smerter og blødninger (veldig raust av henne altså...)Forstår ikke hvorfor legekontoret sier nei til slikt? Det er jo ikke akkurat en veldig ressurskrevende test
Av en eller annen grunn så er jeg ikke overrasket over at det var en dame som sa det... De er ofte verst! Har mye bedre erfaring med å gå til menn faktisk. Kanskje hvis du hadde fått målt stigning så hadde du også klart å kose deg med graviditeten? Du får fake smerter slik at de må måle stigning for å utelukke exuNei, si det. Fastlegen min har ferie, og vikarlegen mente en blodprøve ikke ville gi meg mer svar enn en hjemmetest (åpenbart feil). Og selv etter jeg prøvde å forklare at jeg ikke var ute etter å vite om jeg har hcg i kroppen, men om nivået stiger som det skal, fikk jeg beskjed om å være glad for at jeg er gravid og heller nyte det. Kunne ta kontakt igjen ved smerter og blødninger (veldig raust av henne altså...)
Det var mitt forslag også…Av en eller annen grunn så er jeg ikke overrasket over at det var en dame som sa det... De er ofte verst! Har mye bedre erfaring med å gå til menn faktisk. Kanskje hvis du hadde fått målt stigning så hadde du også klart å kose deg med graviditeten? Du får fake smerter slik at de må måle stigning for å utelukke exu
Av en eller annen grunn så er jeg ikke overrasket over at det var en dame som sa det... De er ofte verst! Har mye bedre erfaring med å gå til menn faktisk. Kanskje hvis du hadde fått målt stigning så hadde du også klart å kose deg med graviditeten? Du får fake smerter slik at de må måle stigning for å utelukke exu
Må ærlig innrømme at det var oppe til vurdering, men så kom jeg på at jeg er verdens dårligste løgner. Tror rett og slett det hadde blitt en meget pinlig affære for min delDet var mitt forslag også…
Maks 10 sek som det står, hvordan det?Hvor lenge holder du testen i urinen?
Åj, absolutt motsatt erfaring her.Av en eller annen grunn så er jeg ikke overrasket over at det var en dame som sa det... De er ofte verst! Har mye bedre erfaring med å gå til menn faktisk. Kanskje hvis du hadde fått målt stigning så hadde du også klart å kose deg med graviditeten? Du får fake smerter slik at de må måle stigning for å utelukke exu
Har tatt noen forskjellige tester, og på make sure sine tester sto det 3 sekunder.... Det ble den svakeste positive jeg har fått tenker at det kanskje var lite med 3 sekunder, ettersom metode sin test ble så sterk og fin.Maks 10 sek som det står, hvordan det?