Våre tester♥️

Har tatt noen forskjellige tester, og på make sure sine tester sto det 3 sekunder.... Det ble den svakeste positive jeg har fått :facepalm: tenker at det kanskje var lite med 3 sekunder, ettersom metode sin test ble så sterk og fin.

Vet at jeg har kommet såppass langt at det egentlig ikke er vits å teste sånn hele tiden, men føler at det hjelper å se at de fremdeles er sterke. Med bo, så ble de svakere og svakere. Så er bare for å roe meg selv litt
Ja skjønner :Heartred Hadde jo BO sist gang selv, men min hcg var normal. Hadde skikkelig svangerskapskvalme fram til uke 12:(

Må slutte med testinga jeg og, du har helt rett! Men kunne tenkt meg at det lyste opp 3+ først:)

Jeg skulle egentlig slutte da jeg var tom for tester, men så fikk jeg nei til hcg-måling av legekontoret, så da endte jeg opp med å kjøpe flere :bag:

Har bestilt tidlig ultralyd til 7+0, første mulighet når vi har kommet hjem fra ferie. Håper jeg får se en liten bamsemums med hjerteslag som ligger der den skal :) Skulle gjerne fått en slik bekreftelse før vi reiser, men jeg har ikke kommet langt nok, så da må man som du sier bare holde ut!
Så utrolig dårlig at du ikke fikk lov å ta hcg, denne personen forstår åpenbart ikke hva en slik bekreftelse kan bety! Krysser fingrene for deg, og satser alt på et bankende hjerte :Heartred Får vondt i magen av å tenke at jeg skal på TUL selv neste uke, livredd for svaret :rolleyes:

Så utrolig dårlig at du ikke fikk lov å ta hcg, denne personen forstår åpenbart ikke hva en slik bekreftelse kan bety! Krysser fingrene for deg, og satser alt på et bankende hjerte :Heartred Får vondt i magen av å tenke at jeg skal på TUL selv neste uke, livredd for svaret :rolleyes:
Takk, likeså ❤️
Tiden frem mot TUL er grusom. Tror det er vanskelig å glede seg når man har dårlige erfaringer i bagasjen. Forhåpentligvis står alt bra til med begge spirene våre, og det finnes ikke mange lyder som er finere enn å få høre hjerteslagene til den lille ❤️

Takk, likeså ❤️
Tiden frem mot TUL er grusom. Tror det er vanskelig å glede seg når man har dårlige erfaringer i bagasjen. Forhåpentligvis står alt bra til med begge spirene våre, og det finnes ikke mange lyder som er finere enn å få høre hjerteslagene til den lille ❤️
Så absolutt! Krysser fingrene for oss alle! :Heartred

Back
Topp