Våre tester♥️

Åja :) da henger jeg med!
Orkanger har verken gyn eller føde eller lignende!

Men nei handlet ikke om det:) sendte inn klage på en fastlege som var neget uprofesjonell når jeg mista i april
Dem har ultralyd på Orkanger :).

Åh :/ , Kjedelig . Håper du får svar på klagen din :)

Da endte jeg opp med å ta en test her i det glade Hellas for å se om jeg fortsatt var gravid, var visst det :laughing001 har ikke testet siden 4+2 og 6+0 i dag, deilig å se 3+ i hvert fall :)

Vedlegg

• 25D38B8A-2DAC-4E3F-B584-45ED6FEDE7E6.jpeg
    25D38B8A-2DAC-4E3F-B584-45ED6FEDE7E6.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 49
Har lyst til å kjøpe digital i dag for å se hva det står :bookworm:..

Jaaa, sendte samboer link til digital CB test, han viste på apoteket hva jeg ville ha, og apoteket solgte han en ikke-digital vanlig test. :pompus:

Tok denne nettopp. Så bekymra når den «bare» viser 2-3…. Fikk positiv el test 22. juni, og hadde siste mens 3. juni. I følge premom er jeg 5+4 på vei :confused004
1689089912620.jpeg

Tok denne nettopp. Så bekymra når den «bare» viser 2-3…. Fikk positiv el test 22. juni, og hadde siste mens 3. juni. I følge premom er jeg 5+4 på vei :confused004
Vis vedlegget 409996
Ikke stress med det- mulig du bare har litt treg hcg. Mener 3+ slår ut på over 2500 eller noe. Har du evt hatt en litt sen festing så er det helt innafor. Jeg er 5+1 og hadde trolig fått 2-3 i dag selv. Venter på svar på hcg, min var på 142 på 4+2 og 517 på 4+4. Vet mange her har MYE høyere hcg enn det da, men det er SÅ individuelt. At det er riktig stigning er viktigere enn selve tallet. Min bør være på ca 2000 i dag, venter på svar nå.

Da jeg hadde blæremola var den på 7000 23dpo, og jeg var såå fornøyd med høyt tall… lite visste jeg at jeg hadde blæremola og en ny MA i vente, og ikke bare høye, fine tall :dontknow Men blæremola er sjeldent da, så det streifet meg ikke en gang, begynte å fantasere om tvillinger.

Krysser alt jeg har for at det går veien for oss alle, og at spirene sitter som de skal der de skal!

Vis vedlegget 409996
Når det er så lang tid mellom første dag i mens og el, ville jeg gått ut fra antatt el dagen etter pos el-test. I så fall er du «bare» 4+4 og 2-3 er helt supert. Når fikk du første positive test?

Ble så jeg sendte inn klage før helga @Nei helsike heller :D meget fornøyd med meg selv.
Fikk svar idag : Hei beklager at du har hatt denne opplevelsen av legetimen. Videresender meldingen til fastlege
"Samtale avsluttet "

Ikke akkurat imponerende :eek:Håper ikke legen ringer meg opp, det makter heg faktisk ikke
BRA!

Kjedelig svar, men sikkert ganske standard... Du får kanskje etterlyse svar om du ikke hører mer? Men nå vet de i hvert fall. Stolt av deg!

Dem har ultralyd på Orkanger :).

Åh :/ , Kjedelig . Håper du får svar på klagen din :)
Har jobbet der, da var der iallfall kun ultralyd for traumer osv. Føden er jo nedlagt for lenge siden, og det er verken gynekolog eller jordmor der :)
BRA!

Kjedelig svar, men sikkert ganske standard... Du får kanskje etterlyse svar om du ikke hører mer? Men nå vet de i hvert fall. Stolt av deg!
Ja ikke sant ! Takk :Heartbigred

Har jobbet der, da var der iallfall kun ultralyd for traumer osv. Føden er jo nedlagt for lenge siden, og det er verken gynekolog eller jordmor der :)

Ja ikke sant ! Takk :Heartbigred
Å får ikke redigert innlegg.. men skulle stå var** men er vell omreisende jordmor enda sikkert.
Poenget mitt var at jeg trodde kun tul og oul var på fostermedisin som er i Trondheim :) Men gjaldt jo uansett ikke meg, så har ikke så mye å si hehe

Veit ikke om det er for tidlig for meg å snike meg inn på mars :bag: Er veldig nervøs hadde MA i april .
Herlig! Du husker sikkert ikke meg, da jeg ikke hadde brukernavn før. Men du svarte meg på et innlegg angående symptomer og når man får igjen mensen etter MA :) Oppdaget den gang tom fostersekk i uke 12 i april :)
Veldig trivelig om vi havner i samme termingruppe, krysser fingrene :Heartred

Veit ikke om det er for tidlig for meg å snike meg inn på mars :bag: Er veldig nervøs hadde MA i april .
Velkommen til oss, her er vi mange som (dessverre) har opplevd MA både en og flere ganger. Selv hadde jeg både i oktober i fjor og april i år :Heartred

Herlig! Du husker sikkert ikke meg, da jeg ikke hadde brukernavn før. Men du svarte meg på et innlegg angående symptomer og når man får igjen mensen etter MA :) Oppdaget den gang tom fostersekk i uke 12 i april :)
Veldig trivelig om vi havner i samme termingruppe, krysser fingrene :Heartred
Jeg kan minnes en tom fostersekk :) Så hyggelig , da håper jeg det går bra nå altså:Heartred
Ifølge kalkulator har jeg termin 22 mars . Men tør jo ikke skrike for høyt enda . Ble så glad i alle på november 23 også mistet vi , det ble så grusomt .:Heartred

Når det er så lang tid mellom første dag i mens og el, ville jeg gått ut fra antatt el dagen etter pos el-test. I så fall er du «bare» 4+4 og 2-3 er helt supert. Når fikk du første positive test?
Så antydninger til svakt svakt test lørdag 1/7. Testet med Clearblue digital 3.7, og fikk da gravid 1-2 :happy:

Back
Topp