Våre tester♥️

27. Testet for noen dager siden også, men da fikk jeg 2-3. Ville vente noen dager så jeg var sikker på å få 3+

Ææææh må man vente SÅ lenge! Er så utålmodig på å få 3+ på min! Er bare 12 DPO, så skal vel godt gjøres enda :laughing021 :facepalm: og har ikke fått 2-3 enda engang :facepalm: Skal teste etter det i dag da! :nailbiting:

Er en uke over mensen i dag, streken bare poppet frem med en gang. Setter gleden litt på vent siden jeg har mista tre ganger i år men hyggelig med sterk strek i alle fall!

Vedlegg

• IMG_20230710_153714.jpg
    IMG_20230710_153714.jpg
    4,5 MB · Visninger: 15
5E8D6295-6D45-403A-B284-3490A9B8E015.jpeg
Synes testene ser ørlite grann sterkere ut, til og med dye stealer på den nederste. Deilig mtp den ørlille spottinga i går. Ikke at det behøver å bety at det går verken bra eller dårlig- men hadde definitivt blitt enda mer stressa om det ikke var økning…

Fy faen, det er uholdbart og uprofesjonelt!

Har ikke sendt klage selv, men det står hvordan du går frem her: https://www.helsenorge.no/klage-og-erstatning/klageordninger/
Ble så jeg sendte inn klage før helga @Nei helsike heller :D meget fornøyd med meg selv.
Fikk svar idag : Hei beklager at du har hatt denne opplevelsen av legetimen. Videresender meldingen til fastlege
"Samtale avsluttet "

Ikke akkurat imponerende :eek:Håper ikke legen ringer meg opp, det makter heg faktisk ikke

Ble så jeg sendte inn klage før helga @Nei helsike heller :D meget fornøyd med meg selv.
Fikk svar idag : Hei beklager at du har hatt denne opplevelsen av legetimen. Videresender meldingen til fastlege
"Samtale avsluttet "

Ikke akkurat imponerende :eek:Håper ikke legen ringer meg opp, det makter heg faktisk ikke
Sniker
Har du evt hørt om du kan få henvisning til Orkanger eller Levanger da? :)

Back
Topp