Fikk 2-3 i går, 4+5Når fikk dere 2-3 og 3+?
Venter til neste uke med siste digitale. Satser på en tredje hcg hos fastlege på tirsdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk 2-3 i går, 4+5Når fikk dere 2-3 og 3+?
Fikk du svar på hcg nr2 før helga?Fikk 2-3 i går, 4+5
Venter til neste uke med siste digitale. Satser på en tredje hcg hos fastlege på tirsdag.
Ja, 142 på onsdag og 513 på fredag. Så litt bekymra for om den er for rask. Men ligger «bak skjema» ift forrige gang da jeg hadde blæremola. Men håper på noen målinger til før TUL og sånn.Fikk du svar på hcg nr2 før helga?
15 og 23 caHvor mange DPO var du da?
1-2: 3+1 (10 DPO)Når fikk dere 2-3 og 3+?
Hvilken dpo?Der kom den endelig Vis vedlegget 409820
SåbraDer kom den endelig Vis vedlegget 409820
27. Testet for noen dager siden også, men da fikk jeg 2-3. Ville vente noen dager så jeg var sikker på å få 3+Hvilken dpo?
27. Testet for noen dager siden også, men da fikk jeg 2-3. Ville vente noen dager så jeg var sikker på å få 3+
Ble så jeg sendte inn klage før helga @Nei helsike heller meget fornøyd med meg selv.Fy faen, det er uholdbart og uprofesjonelt!
Har ikke sendt klage selv, men det står hvordan du går frem her: https://www.helsenorge.no/klage-og-erstatning/klageordninger/
SnikerBle så jeg sendte inn klage før helga @Nei helsike heller meget fornøyd med meg selv.
Fikk svar idag : Hei beklager at du har hatt denne opplevelsen av legetimen. Videresender meldingen til fastlege
"Samtale avsluttet "
Ikke akkurat imponerende Håper ikke legen ringer meg opp, det makter heg faktisk ikke
Nå henger jeg ikke helt med ?Sniker
Har du evt hørt om du kan få henvisning til Orkanger eller Levanger da?
Jeg så du hørte til på St Olavs .Nå henger jeg ikke helt med ?
Glem det . Blanda deg med ei annen som ikke fått Toul .Nå henger jeg ikke helt med ?
Åja da henger jeg med!Jeg så du hørte til på St Olavs .
Mulig dem har kapasitet på Levanger eller Orkanger .
Glem det . Blanda deg med ei annen som ikke fått Toul .