Nei, sånn realistisk sett så vet jeg det. Det kan jo være tusen ting som gjør at det eventuelt ikke går. Men, nå prøver jeg å bare la det ligge litt og se om vi får "nyte" det lengre enn en uke denne gangen da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legen din har ikke tatt ferie eller noe?
- Blir jo stressa for om noe er galt liksom… sjekka igjen nå- ingenting!
Hmm, men hun vet jo at jeg venter desperat på svar…Legen din har ikke tatt ferie eller noe?
Svaret er nok ferdig men lege må inn å godkjenne at du kan se det selv på en måte
Ser veldig lovende ut det der!Tok både LH og hcg på mårran Tenkte å bekrefte med en digital , men var da seffern masse kjentfolk på apoteket
Jeg hadde siste mens 1.6 og positiv el test 20.6. Har normalt 32-33 dagers syklus, derfor går jeg alltid utfra når el var, som var 21.6 og jeg er da 5+0 i dag. Tror ikke det er uvanlig å ikke få 3+ før man er 5+ uker. Hvis du hadde el 23.6 så er du 4+5 nå. Alt er sikkert bra med lille spiraTok denne nettopp. Så bekymra når den «bare» viser 2-3…. Fikk positiv el test 22. juni, og hadde siste mens 3. juni. I følge premom er jeg 5+4 på vei
Vis vedlegget 409996
Du vet det helt sikkert, men spør for sikkerhetsskyld. Du vet du kan logge deg inn på fürstpasient.no selv å se resultat?Hmm, men hun vet jo at jeg venter desperat på svar…
Jepp- har sjekka en gang i timen i hele dag. Men det er nok sånn som noen sier her at hun må «godkjenne», og vet hun har fri onsdager, så får håpe jeg får svaret i morgen.Du vet det helt sikkert, men spør for sikkerhetsskyld. Du vet du kan logge deg inn på fürstpasient.no selv å se resultat?
Stakkars, det der er jo seigpining. Håper du får raskt svar i morgenJepp- har sjekka en gang i timen i hele dag. Men det er nok sånn som noen sier her at hun må «godkjenne», og vet hun har fri onsdager, så får håpe jeg får svaret i morgen.
Takk.. jeg prøver å «være cool»- det endrer jo ikke utfallet når jeg får vite det. Og har mista mye senere enn nå tidligere, så blir mer nervøs når uke 7-9 nærmer seg, 5+2 nå bare.Stakkars, det der er jo seigpining. Håper du får raskt svar i morgen
Krysser virkelig fingrene for deg, og håper det går rette veien for deg denne gangen. Du har jammen vært igjennom litt av en reise før dette. Jeg har gjennomgått min første SA nå.. var bare kommet til 6+0.. men kjipt nok.. særlig med tanke på at jeg ikke er 20 år lengere..Takk.. jeg prøver å «være cool»- det endrer jo ikke utfallet når jeg får vite det. Og har mista mye senere enn nå tidligere, så blir mer nervøs når uke 7-9 nærmer seg, 5+2 nå bare.
La oss håpe det var din første og enesteKrysser virkelig fingrene for deg, og håper det går rette veien for deg denne gangen. Du har jammen vært igjennom litt av en reise før dette. Jeg har gjennomgått min første SA nå.. var bare kommet til 6+0.. men kjipt nok.. særlig med tanke på at jeg ikke er 20 år lengere..
Det var meg ! HeheJepp- har sjekka en gang i timen i hele dag. Men det er nok sånn som noen sier her at hun må «godkjenne», og vet hun har fri onsdager, så får håpe jeg får svaret i morgen.
Ikke gi degLa oss håpe det var din første og eneste
Jeg har ikke vett på å gi meg heller vettu! Fader heller, nå SKAL jeg!!
Bedre de går crazy over å ikke få resultatet siDet var meg ! Hehe
Ja stemmer, jobber på lab. selv er dritt i ditt tilfelle , men ellers er det et sikkerhetsnett slik at pasientene ikke skal gå helt crazy over blodprøveresultatene sine fordi de ser unormale ut
HahahaBedre de går crazy over å ikke få resultatet si
Symptomene er tiltakende her, og de minner mer om forløpet første gang (da vi fikk verdens vakreste unge) enn forløpet på de to vi mista (hvorav en ikke var et foster en gang antakelig) så jeg prøver å finne trøst/ro i det.
Enig med de andre her. Jeg beregnet termindato ut fra antatt eggløsning, da min syklus er på ca 31 dager. Deretter la jeg inn i de ulike appene ut fra termin, og ikke siste mens. Da ble jeg 5+3 på vei i stedet for 5+6 Tror de flest apper bruker en syklus på 28 dager som utgangspunkt, og en eggløsning deretter.Tok denne nettopp. Så bekymra når den «bare» viser 2-3…. Fikk positiv el test 22. juni, og hadde siste mens 3. juni. I følge premom er jeg 5+4 på vei
Vis vedlegget 409996