Våre tester♥️

Hcg var på 4600 (på 5+1) mer enn dobbelt så høyt/dobbel så rask stigning som det skal være :sorry: Så nå er jeg livredd/overbevist om at det sikkert er ny blæremola. Får håpe legen min på sykehuset er tilbake neste uke, slik at jeg kan få en ultralyd og evt bekrefte/avkrefte, og få satt opp ny utskraping om det er blæremola.

Lite trolig at det er tvillinger, for så kun et modent egg. Dessuten er hcg høy selv for tvillinger :sorry:
Håper fortsatt for deg jeg♥️ Jeg har hatt veldig høye hcg verdier i de svangerskapene som har vært vellykka, også doblinger som gikk kjappere enn standaren.

Men forstår godt at du er bekymret med tanke på hva du akkurat har gjennomgått♥️

Hcg var på 4600 (på 5+1) mer enn dobbelt så høyt/dobbel så rask stigning som det skal være :sorry: Så nå er jeg livredd/overbevist om at det sikkert er ny blæremola. Får håpe legen min på sykehuset er tilbake neste uke, slik at jeg kan få en ultralyd og evt bekrefte/avkrefte, og få satt opp ny utskraping om det er blæremola.

Lite trolig at det er tvillinger, for så kun et modent egg. Dessuten er hcg høy selv for tvillinger :sorry:
Krysser fingrene for at det rett og slett vare er høy hcg:Heartredmen håper du blir fulgt opp raskt

Med din historikk han jeg full forståelse for at du blir overbevist om ny blæremola. Vet ikke om det er noe trøst, men jeg hadde hcg på 7438 5+0 og 15661 5+2 forrige svangerskap. Både høyere hcg og raskere doblingstid enn "normalen". Var likevel ikke noe galt, og "bare" én :)

Hvordan går det med deg @Tenkendelig ? :Heartred
Det går bra med meg. Vært litt sånn utmatta, men kommer seg. Ikke blødd siden spndag nå, så virker til å være ferdig. Har type EL smerter igjen nå, så spent på syklusen fremover..

Eh, ja, juni, sorry er litt lang ferie her :joyful:! Siste mens starta 1. juni.
Samme her! Men hadde positiv eggløsningstest 14. og 15. Juni. Tror jeg satte meg opp på 11. mars, men 9./10. Er nok mer riktig. Orker ikke å endre før jeg har vært på oul

Siden lørdag har jeg ikke turt å ta flere tester fordi jeg har vært så redd de ikke blir sterkere, og jeg har vært veldig redd for å miste og tenkt at «jaja, men jeg har ikke begynt å blø. Så får bare være glad jeg er gravid ENDA hvertfall, og glede meg over dette NÅ».. men så tok jeg motet til meg i dag og testet, 17/18dpo.. er ikke disse veldig svake? Den har jo nesten ikke økt noe siden lørdag. Jeg knekte helt sammen da jeg så denne testen her, akkurat dette jeg var kjemperedd for.. er det noe håp når testen ikke har blitt sterkere på 5 dager ??
Anbefaler deg å bare sammenlikne tester som er like, og fra samme pakke. Kan være litt forskjellig med fargestoff i forskjellige tester og produksjoner. Og aller best er blodprøve for å måle hcg.

Når jeg var 5+4 var hcg 6769. Så den er jo ikke alt for høy. Ligger vel innenfor normalområdet.

Siden lørdag har jeg ikke turt å ta flere tester fordi jeg har vært så redd de ikke blir sterkere, og jeg har vært veldig redd for å miste og tenkt at «jaja, men jeg har ikke begynt å blø. Så får bare være glad jeg er gravid ENDA hvertfall, og glede meg over dette NÅ».. men så tok jeg motet til meg i dag og testet, 17/18dpo.. er ikke disse veldig svake? Den har jo nesten ikke økt noe siden lørdag. Jeg knekte helt sammen da jeg så denne testen her, akkurat dette jeg var kjemperedd for.. er det noe håp når testen ikke har blitt sterkere på 5 dager ??
Vet ikke hvor mange DPO du er, men det er nå god stigning fra CD 30 til CD 33, da. Ingen vits i å ta flere tester per dag. Urinen kan jo være utvannet etc.

Samme her! Men hadde positiv eggløsningstest 14. og 15. Juni. Tror jeg satte meg opp på 11. mars, men 9./10. Er nok mer riktig. Orker ikke å endre før jeg har vært på oul
Nei, det tenker jeg også. Får se om det går bra først, det er ikke så farlig om det står noen dager feil. Jeg VET jo ikke når jeg hadde eggløsning, bare mensen :pompus:. Men som sagt stemmer det i alle fall med noe rundt der og da vi hadde sex.

Anbefaler deg å bare sammenlikne tester som er like, og fra samme pakke. Kan være litt forskjellig med fargestoff i forskjellige tester og produksjoner. Og aller best er blodprøve for å måle hcg.
Takk! Jeg kjøpte en pakke til med makesure, jeg klarer ikke lure med 1 test… og at det skulle være så sinnssykt stor forskjell på disse hadde jeg aldri trodd.. nå er jeg litt roligere, faktisk..

Vedlegg

• E4ECA6F3-F455-40D1-9E58-0DDAD4A009EA.jpeg
    E4ECA6F3-F455-40D1-9E58-0DDAD4A009EA.jpeg
    443,4 KB · Visninger: 50
Vet ikke hvor mange DPO du er, men det er nå god stigning fra CD 30 til CD 33, da. Ingen vits i å ta flere tester per dag. Urinen kan jo være utvannet etc.
de testene fra cd30-33 var 9/10-12/13 dpo.. i dag er jeg 17/18 dpo og det var ikke noen endring fra 13 til 18.. men så tok jeg rådet fra en annen kommentar her, og den er jo mye sterkere på make-sure sine tester… så da vet jeg det til en evt annen gang. Snakk om å ta sorgene på forskudd, men jeg er bare så redd for alt som kan gå galt:shy:

Med din historikk han jeg full forståelse for at du blir overbevist om ny blæremola. Vet ikke om det er noe trøst, men jeg hadde hcg på 7438 5+0 og 15661 5+2 forrige svangerskap. Både høyere hcg og raskere doblingstid enn "normalen". Var likevel ikke noe galt, og "bare" én :)
Det hjelper litt! Men det var jo innafor mtp dobling. Her skulle den jo vært på 2000 med dobling- ikke 4600…

Back
Topp