Våre tester♥️

Jeg turte ikke ta enda en digital før jeg var 5+0, mulig jeg kunne fått det før siden jeg fikk 2-3 allerede 12 dpo, men skal vi se *teller dager*
Så da blir det altså 21 dpo :happy:
Aha! 12 DPO fikk jeg bare 1-2... men har hatt ei sinnsyk stigning på testene etter det. Er derfor fristet å ta den siste digitale nå (16 DPO). Hva tror du? :cool:

IMG_20230714_224324.jpg

Kan jeg se strimmeltesten hvordan den er nå når du fikk 2-3?
Tok digital 16dpo og den single 15dpo
Samtlige tester er fra mandag til fredag :) tok også LH test da de pleier å bli positive når man er gravid . Men synes strimlene er like hele veien . Er 4+3 Idag . Når testen viser 2-3 så er man vel 4-5 uker. Nå la jeg ikke ved den digitale siden den lå Iver her:)

Vedlegg

• IMG_4557.jpeg
    IMG_4557.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 20
  • IMG_4556.jpeg
    IMG_4556.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 20
  • IMG_4560.jpeg
    IMG_4560.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 20
Du kan alltids prøve, hvis du lover meg å ikke få panikk om den ikke viser 3+ i dag :angelic: :Heartred

Hehe, nei det gjør jeg faktisk ikke (trooor jeg! :facepalm: ) Er jo ikke meninga å få 3+ allerede nå, så det blir jo kun for morro skyld :-D Blir evt. kun en bonus da. Får se etterpå, om jeg gjennomfører. Har "holdt meg" i 2,5 t nå, så snart orker jeg ikke mer :-D

Du kan alltids prøve, hvis du lover meg å ikke få panikk om den ikke viser 3+ i dag :angelic: :Heartred
Digitale viser vel lavere fordi det er ca da man ble befruktet , men man er lengre på vei . I bruksanvisningen står det :) jeg fikk 2+3 og er 4+3 , men det stårat 2+3 er 4-5 uker

Back
Topp