Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har en del sterkere test enn meg, så jeg får nok ikke 2-3 enda. Hvor mange dpo er du?Vet du ikke spurte meg, men poster min også jeg Vis vedlegget 410214
Jeg var 13 DPO da jeg tok den i dag er jeg 20 DPO å fikk 3+.Du har en del sterkere test enn meg, så jeg får nok ikke 2-3 enda. Hvor mange dpo er du?
Oi, se der ja det kan jo se ut som at det er en mulighet
Mine tester ligger jo så tidlig her inne såå jeg bare deler de igjen, jeg. Noen av de
12 dpo:
Vis vedlegget 410232
Hele rekka:
Vis vedlegget 410233
Og 5+0:
Vis vedlegget 410230
Og for morrosskyld de første positive testene
Vis vedlegget 410235
Jeg turte ikke ta enda en digital før jeg var 5+0, mulig jeg kunne fått det før siden jeg fikk 2-3 allerede 12 dpo, men skal vi se *teller dager*Hvor mange DPO når du fikk 3+?
Aha! 12 DPO fikk jeg bare 1-2... men har hatt ei sinnsyk stigning på testene etter det. Er derfor fristet å ta den siste digitale nå (16 DPO). Hva tror du?Jeg turte ikke ta enda en digital før jeg var 5+0, mulig jeg kunne fått det før siden jeg fikk 2-3 allerede 12 dpo, men skal vi se *teller dager*
Så da blir det altså 21 dpo
Du kan alltids prøve, hvis du lover meg å ikke få panikk om den ikke viser 3+ i dagAha! 12 DPO fikk jeg bare 1-2... men har hatt ei sinnsyk stigning på testene etter det. Er derfor fristet å ta den siste digitale nå (16 DPO). Hva tror du?
Vis vedlegget 410236
Hurra!!!5+1 idag og 3+ på digital!
Tok digital 16dpo og den single 15dpoKan jeg se strimmeltesten hvordan den er nå når du fikk 2-3?
Du kan alltids prøve, hvis du lover meg å ikke få panikk om den ikke viser 3+ i dag
Digitale viser vel lavere fordi det er ca da man ble befruktet , men man er lengre på vei . I bruksanvisningen står det jeg fikk 2+3 og er 4+3 , men det stårat 2+3 er 4-5 ukerDu kan alltids prøve, hvis du lover meg å ikke få panikk om den ikke viser 3+ i dag
Jeg tok også LH-test før jeg tok graviditetstest som en første sjekk for å spare på graviditetstestene.Ah, vel vel - som forventet!
Tok en LH bare for moro skyld da, og den var da relativt positiv
Vis vedlegget 410241