Våre tester♥️

Digitale viser vel lavere fordi det er ca da man ble befruktet , men man er lengre på vei . I bruksanvisningen står det :) jeg fikk 2+3 og er 4+3 , men det stårat 2+3 er 4-5 uker
Ja, med de digitale testene med ukes indikator så er det alder på fosteret som måles :happy:

15 dpo Morgen…. Burde være sterkere syns jeg, men holder pusten fortsatt… Den burde nå bli sterkere innen et par dager, dvs i morgen kveld ellers er det bare nok en streifer :smiley-angelic001
Vis vedlegget 410264
Slik så min it 16 dpo. Dagen etter fikk jeg 2-3 på digital, og igår kveld 5+1 fikk jeg 3+ på digital. Mistenker kanskje senere eggløsning enn jeg trodde, for det testet jeg ikke for. Alle mine tester er sterkere på kvelden enn morgenen forresten. Er du sikker på når eggløsning var?

Vedlegg

• IMG_20230706_073831.jpg
    IMG_20230706_073831.jpg
    1,5 MB · Visninger: 42
Slik så min it 16 dpo. Dagen etter fikk jeg 2-3 på digital, og igår kveld 5+1 fikk jeg 3+ på digital. Mistenker kanskje senere eggløsning enn jeg trodde, for det testet jeg ikke for. Alle mine tester er sterkere på kvelden enn morgenen forresten. Er du sikker på når eggløsning var?
Hei. Kjenner det er oppløftende med slik melding fra deg :flower. Jeg el testet så sikker på el. Fikk pos test 9 dpo kveld. Syns ikke testene mine har steget så voldsomt, men hvis man tenker dobling hver 48 t, så er det fortsatt innenfor. Det betyr at jeg burde få 2-3 i morgen/ over i morgen. Mange får jo ikke det før mellom 4+ 2 og 4+5.Jeg er fortsatt bare 4+1.
Jeg har også all økning på kveldene.

Håper veldig.

Turte ikke å ta digital idag, fordi jeg ikke trodde det var noe særlig stigning, men ser jo nå i ettertid at 14 dpo testen er sterkere enn 12 dpo testen til høyre.. får prøve på en digital imorgen istedenfor da :nailbiting:

Vedlegg

• 8E9D5A51-B6A3-4CC8-A873-13176C839BB5.jpeg
    8E9D5A51-B6A3-4CC8-A873-13176C839BB5.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 9
  • AFC936A6-686C-4096-B5BC-1A37FCEDF713.jpeg
    AFC936A6-686C-4096-B5BC-1A37FCEDF713.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 9
Jeg hadde egentlig gitt opp denne syklusen fordi jeg testet negativt i går. For jeg trodde jeg hadde IKM i går og at jeg var 14dpo, men jeg testa jo ikke etter eggløsning og dette var første ordentlig syklus etter senabort 20+1, så jeg tror jeg har hatt eggløsning litt senere enn antatt.

For idag testet jeg positivt!! Det er jo supertidlig og kan fortsatt gå gærent dette her, men det må jo begynne med en positiv test, så nå kjører jeg på med en gang ☺️

IMG_1829.jpegIMG_1830.jpeg

Ville dere vært særlig bekymret hvis de ikke øker i styrke? Disse testene er fra dpo17-20.. jeg har riktig nok mer ømme pupper i dag enn jeg hadde cd 17 og noe ligamentsmerter. Men jeg har ikke lenger murringer i ryggen, ikke hatt det på noen dager. Eller kan det være at testene mine rett og slett ikke blir sterke bare? Ikke opplevd dette i tidligere svangerskap.. :shy:

Vedlegg

• FC9EFDE5-AD6C-4C2E-BDEF-827E98C44DB7.jpeg
    FC9EFDE5-AD6C-4C2E-BDEF-827E98C44DB7.jpeg
    123,5 KB · Visninger: 44
Ville dere vært særlig bekymret hvis de ikke øker i styrke? Disse testene er fra dpo17-20.. jeg har riktig nok mer ømme pupper i dag enn jeg hadde cd 17 og noe ligamentsmerter. Men jeg har ikke lenger murringer i ryggen, ikke hatt det på noen dager. Eller kan det være at testene mine rett og slett ikke blir sterke bare? Ikke opplevd dette i tidligere svangerskap.. :shy:
Jeg syns det ser fint ut, ville forsøkt å ikke teste mer :Heartredforstår godt at det er vanskelig altså :Heartred

Jeg ville tatt blodprøve hos legen for å roe ned egne nerver :happy: ellers synes jeg testene dine ser sterke ut, de har i hvertfall ikke blitt svakere!

Er negativ i dag kjenner jeg. Er mellom 12-17dpo idag, 4+0. Sist jeg brukte rfsu testene hadde de mye sterkere strek, nå er det så vidt jeg ser de strekene. Sist var jeg 15-17 dpo når jeg tok de testene. Eneste forklaringen jeg finner er at jeg er 12dpo idag og at det er derfor de er så mye svakere. Har også testet med makesure stav, og trøster meg litt at den ser litt sterkere ut idag :Heartred

Vedlegg

• IMG_1850.jpeg
    IMG_1850.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 35
  • IMG_1851.jpeg
    IMG_1851.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 35
  • IMG_0536.jpeg
    IMG_0536.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 35
Back
Topp