Våre tester♥️

Vet egentlig ikke hvorfor, men fant nå på å ta en graviditetstest på litt utvannet urin. Og den slo ut. Har litt varierende syklus, men skal vel være 14 dpo i dag.

Andre gang i år jeg slår ut - første gang ble det med en positiv test før de ble blanke igjen - så legger ikke for mye i det foreløpig, men fortsetter å teste videre…

2E9D4BE9-5CEC-4EB0-AD29-B7F4FE4B6A12.jpeg

Ikke frekt ment altså, men blir ikke dere som tar test etter test fryktelig stressa?:oops::smug: Jeg personlig hadde ikke klart det, hadde blitt så sykt stressa av meg selv:laughing002

Ikke frekt ment altså, men blir ikke dere som tar test etter test fryktelig stressa?:oops::smug: Jeg personlig hadde ikke klart det, hadde blitt så sykt stressa av meg selv:laughing002
Jeg har hatt mange kjemiske/tidlig sa og MA, så for meg forteller testinga faktisk litt om hva man kan forvente. Kan selvfølgelig hende jeg tar feil, men ser et mønster så langt. Når testene plutselig blir svakere, så vet jeg at det ikke går vegen. Vel og merke kveldstester da morgentestene mine ofte er litt svakere. Urinen ser ofte litt lysere ut da og. For meg hjelper det litt på følelseslivet mitt. Greier å ha litt is i magen, selv om jeg så klart håper til siste slutt…

Jeg testet mange ganger pga ovitrelle, for den er det hcg i, og fordi det ville nok stresset meg mer om jeg hadde tatt siste test 10 dpo :dead: For meg var det betryggende å se at streken ble sterkere, da visste jeg 100% at det ikke var pga sprøyta og jeg klarte å tro mer på det:happy: tok siste test da jeg var 5+0 for å se 3+ på digital:Heartred
Tenker det må være deilig å klare å la være også, men så er det vel forskjellige ting som stresser oss:hilarious:

Back
Topp