Våre symptomer

Såpass uggen og kvalm at jeg i går og i dag har måttet ta kvalmestillende, ekstremt trøtt (sov 10 timer i natt! Og klarte nesten ikke stå opp) og det svir og stikker og strekker innimellom i nedre del av magen. Kjenner ikke på like ømme pupper enda som forrige gang. Vurderer allerede sykemelding :depressed: legetime på fredag morgen. Men en dag i morgen full av møter, presentasjoner og opplæring - håper formen i morgen er ok! Eller så går det ikke. Har vært åpen med leder da jeg ble veldig dårlig veldig tidlig i høst. Så vi har en prioriteringsliste på plass som skal funke selv med 100% sykemelding en periode. Ser mørkt på den energiske, pregnancy glow jeg har sett for meg :D

Kvalme som kommer og går hele dagen. Noen som har noe tips til mat ol som kan hjelpe. Drakk litt cola i dag på det værste.

Jeg har så lite symptomer. Ekstra trøtt, men ingenting annet.

Trøtt, kald, stikkende smerter i én pupp av gangen men veksler mellom de to til forskjellige tidspunkt :hilarious: murrer/svir i magen i ny og ne, litt sånn at jeg føler for å gå og holde på den hele tiden :p:hilarious:
Er du også kald ja?! Er det en vanlig plage? Jeg er så sinnsykt kald hele dagen, får liksom aldri varmen i meg..

Er det vanlig at symptomene blir borte? Jeg er i uke 5+4 og hadde litt ømme pupper og verking i korsryggen for ei uke sida, men nå er alt det borte! Føler meg helt fin, og har heller ingen andre symptomer. Skal ikke på ultralyd før 29. februar..

Kvalme som kommer og går hele dagen. Noen som har noe tips til mat ol som kan hjelpe. Drakk litt cola i dag på det værste.
Vet ikke i forhold til kvalme knyttet til graviditet, men nudler synes jeg er godt å spise når jeg er kvalm. Hvis jeg sliter med å spise selve nudlene, drikker jeg buljongvannet og synes det hjelper :)

Er du også kald ja?! Er det en vanlig plage? Jeg er så sinnsykt kald hele dagen, får liksom aldri varmen i meg..
Jeg også er blitt kronisk frossen!! :confused1
Jepp det er en vanlig plage, vært sånn hver gang jeg har vært gravid, helt gjennomfrossen selvom jeg sitter med ulltøy og pledd, og varmen på i stua. Mannen sitter i t-skjorte :hilarious: har lest at det har med at blodvolumet øker og mye prioriteres å sendes til livmor så da blir det litt lite til resten av kroppen, eller noe i den duren hihi

Er det vanlig at symptomene blir borte? Jeg er i uke 5+4 og hadde litt ømme pupper og verking i korsryggen for ei uke sida, men nå er alt det borte! Føler meg helt fin, og har heller ingen andre symptomer. Skal ikke på ultralyd før 29. februar..
Det er visst også helt normalt. Alt er visst helt normalt i denne perioden. Følg magefølelsen din er mitt tips. Kjennes alt bra ut så er det nok det, hvis ikke ber du om en legetime og hcg-sjekk.

Føler litt på det samme, tror ikke jeg er gravid allikevel, de testene var sikkert feilprodusert.

Føler litt på det samme, tror ikke jeg er gravid allikevel, de testene var sikkert feilprodusert.
Tenker du å dra til legen for blodprøve? Jeg har tatt fem tester med to streker. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har aldri vært gravid før, så mulig dette er normalt.

Tenker du å dra til legen for blodprøve? Jeg har tatt fem tester med to streker. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har aldri vært gravid før, så mulig dette er normalt.
Nei, hadde ikke tenkt det, får bare se hvordan det går. Jeg tror det er like normalt å ikke ha symptomer som å ha symptomer, det er jo en grunn til at noen føder uten at de vet de er gravide liksom. Jeg har vært mye sliten og kvalm i de forrige svangerskapa , men da hadde jeg feks en mye mer stressende jobb.

Test som ikke blir sterkere, likevel kjenner jeg på svak kalme, hodepine, halsbrann, oppblåsthet og svimmelhet. Hva betyr det? At testen viser feil, har svakt fargestoff (ønsketenkning sikkert)? EXU?

Med min første visste jeg ikke at jeg var gravid før i uke 12, hadde 0 symptomer og var i knallform hele svangerskapet. Noen er heldige og har lite symptomer bare :)

Test som ikke blir sterkere, likevel kjenner jeg på svak kalme, hodepine, halsbrann, oppblåsthet og svimmelhet. Hva betyr det? At testen viser feil, har svakt fargestoff (ønsketenkning sikkert)? EXU?
Ta en ny test? Og et annet merke kanskje?

Med min første visste jeg ikke at jeg var gravid før i uke 12, hadde 0 symptomer og var i knallform hele svangerskapet. Noen er heldige og har lite symptomer bare :)
Håper det gjelder meg! :p Syns bare det er rart at jeg har hatt symptomer, men ikke nå lengre. Når jeg tenker meg om var det da jeg skulle ha mensen, så kanskje det var derfor? :think005 Jeg får være tålmodig og vente til ultralyden om tre uker!

Nei, hadde ikke tenkt det, får bare se hvordan det går. Jeg tror det er like normalt å ikke ha symptomer som å ha symptomer, det er jo en grunn til at noen føder uten at de vet de er gravide liksom. Jeg har vært mye sliten og kvalm i de forrige svangerskapa , men da hadde jeg feks en mye mer stressende jobb.
Håper det gå bra for begge av oss :Heartred

Jeg fryser også! Gikk fra hetetokter til normal igjen, men begynte å fryse for en uke siden! Bruker også ulltøy hjemme, teppe og varmen er på! Skrur på varmere i dusjen også. Ellers er jeg fortsatt veldig trøtt som tidligere. Forstadiet til kvalme innimellom, men går over. Noe tregere/luft i magen. Mest trøtt! Jo, også har jeg blitt veldig glemsk siste uka! Senest idag da jeg på vei til første kontroll hos fastlegen måtte snu hjemover igjen fordi urinprøven stod igjen i kjøleskapet :happy3

Back
Topp