Såpass uggen og kvalm at jeg i går og i dag har måttet ta kvalmestillende, ekstremt trøtt (sov 10 timer i natt! Og klarte nesten ikke stå opp) og det svir og stikker og strekker innimellom i nedre del av magen. Kjenner ikke på like ømme pupper enda som forrige gang. Vurderer allerede sykemelding
legetime på fredag morgen. Men en dag i morgen full av møter, presentasjoner og opplæring - håper formen i morgen er ok! Eller så går det ikke. Har vært åpen med leder da jeg ble veldig dårlig veldig tidlig i høst. Så vi har en prioriteringsliste på plass som skal funke selv med 100% sykemelding en periode. Ser mørkt på den energiske, pregnancy glow jeg har sett for meg 
legetime på fredag morgen. Men en dag i morgen full av møter, presentasjoner og opplæring - håper formen i morgen er ok! Eller så går det ikke. Har vært åpen med leder da jeg ble veldig dårlig veldig tidlig i høst. Så vi har en prioriteringsliste på plass som skal funke selv med 100% sykemelding en periode. Ser mørkt på den energiske, pregnancy glow jeg har sett for meg
murrer/svir i magen i ny og ne, litt sånn at jeg føler for å gå og holde på den hele tiden 
Jeg får være tålmodig og vente til ultralyden om tre uker!