Kan være ganske slitsomt det ogsåHehe det er så slitsomthadde det sånn de første ukene nå er det mer motsatt
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være ganske slitsomt det ogsåHehe det er så slitsomthadde det sånn de første ukene nå er det mer motsatt
![]()

er til vanlig 50 kg, og veltrent. Har de siste 6 ukene ikke klart å trene i det hele tatt gr kvalme og enorm trøtthet. Og det eneste som hjelper er å spise
håper jeg snart kommer i gang med trening igjen. Jeg liker IKKE å føle meg tjukk. Er ikke gravid-tjukk heller, bare litt jevnt over.. 

Jeg er også såå trøtt! Og jobber som sykepleier, så muligheten for å legge seg går ikke når jeg har vakter som går til kl. 02 om natta..Er så trøtt.. like trøtt som i starten av svangerskapet! I dag har jeg sovet 4 dupper igjennom dagen, likevel slokna jeg når jeg la minsten kl 19sovner overalt, hele tiden. Er 13+5, håper det går over snart
![]()
Ganske sikker på at man kan bli det! At legen fraråder nattevakt eller vakter over et viss antall timer. Kan lite om det, så noen andre får svare - men ville dratt til legen og hørt. Har sett det i flere tråder, og har en venninne som kun jobbet nattevakt frem til hun ble gravid og fikk streng beskjed av lege om at hun nå kun skulle jobbe dag - arbeidsgiver måtte føye seg.Jeg er også såå trøtt! Og jobber som sykepleier, så muligheten for å legge seg går ikke når jeg har vakter som går til kl. 02 om natta..
Noen som vet om det går an å bli sykemeldt fra f eks alle kveldsvakter, eller typ etter kl. 20 pga trøtthet? Har foreløpig fått tilrettelagt for å slippe hele nattevakter i hvert fall!

Jeg har også masse slim i munnen og halsen og tett nese. Kvalmen er borte, men kan bli litt uggen av alt det slimet i munnenHar ikke slitt mye med kvalme, men breknings refleksene er elendige. Sliter mye med slim i hals og tett nese, så om jeg prøver hoste slim opp så brekker jeg meg som bare det. Ekkelt å konstant føle man har noe i halsen

Samme her! Må ligge på sofaen i ny og ne i selskap, strekker som bare detHerregud i dag har det vært så mye strekking og smerter, plutselig så poppa magen før middagen! Så regner med at livmora virkelig har jobbet i dag![]()
![]()
Og har ikke sjans til å skjule magen, den popper skikkelig!Samme her, den pulsen er helt forferdelig!Andpusten! Det har blitt helt ille. Jobber i 2 egt. og puster som en gris når jeg har karret meg opp.![]()

synes det kanskje var litt i tidligste laget 
Wow det var tidlig!Vet ikke helt hva jeg synes om det symptomet her, men har nå fått råmelk i begge brystenesynes det kanskje var litt i tidligste laget
![]()
Ja! Jeg skjønner ikke at det er muligWow det var tidlig!
Fikk ikke før uke 28 første graviditet