Våre symptomer

Brekker meg alt for lett under tannpuss, og når det først skjer ender det dessverre litt for ofte opp i oppkast :rolleyes: Er ikke generelt kvalm heller, bare uggen.
Jeg sliter med det samme, men jeg er generelt dårlig ellers også. Går veldig opp og ned. Kan sitte 30 min med tannbørsten i hånden før jeg begynner for å «manne» meg opp:rolleyes:
Sånn har jeg det også. Jeg kan ligge på sofaen å grine på kvelden, for jeg gruer meg til jeg skal pusse tenna. Og morgen har jeg ikke tid til å grue med så mye, da må jeg bare gjøre det. Men det er bare såååå grusomt. Bare å se tannbørsten, så begynner jeg å brekke meg :yuck:
 
Sånn har jeg det også. Jeg kan ligge på sofaen å grine på kvelden, for jeg gruer meg til jeg skal pusse tenna. Og morgen har jeg ikke tid til å grue med så mye, da må jeg bare gjøre det. Men det er bare såååå grusomt. Bare å se tannbørsten, så begynner jeg å brekke meg :yuck:
Sååå fælt:eek: Håper det gir seg for oss alle snaart!!
 
Kvalmen ble verre etter 12+0, så det er jo nydelig.. håper det slipper taket snart, er så lei av å være kvalm :dead:
 
Har fått sånn stikking nederst på venstre side av magen som kommer med ulike mellomrom. Vil tro det er livmoren som romsterer, men ubehagelig. Kvalmen er ille etter jobb, men bedre på fridager. Gleder meg til symptomene roer seg litt. 12+5 i dag!
 
Hei! Jeg er 11+2 uker på vei. I ettermiddag var det litt rosa på papiret en gang jeg var på do, men har ikke sett noe etterpå. Har vært veldig stiv og øm i magen i dag - det føles som om jeg har tatt en haug med sit ups. Så typisk at noe sånt skjer nå som legekontoret er stengt over julehelgen, og det er langt til legevakt. Er det noen som har erfaring med lignende symptomer?
 
13+2 ( enda mye kvalm og kaster opp natt og morgen :meh:Håper det snart gir seg er også generelt mye mer sliten enn normalt .
 
Føler med deg - håper det gir seg snart :happy118Tar du noe for kvalmen ?
Nei, tar ingenting.. får se om det blir nødvendig etterhvert. Men når bivirkningen er økt trøtthet, og jeg allerede er ganske slakt, så frister ikke det heller :dead: :Heartred
 
Hei! Jeg er 11+2 uker på vei. I ettermiddag var det litt rosa på papiret en gang jeg var på do, men har ikke sett noe etterpå. Har vært veldig stiv og øm i magen i dag - det føles som om jeg har tatt en haug med sit ups. Så typisk at noe sånt skjer nå som legekontoret er stengt over julehelgen, og det er langt til legevakt. Er det noen som har erfaring med lignende symptomer?
Sluppet unna blødning, men støl og øm har jeg vært med jevne mellomrom. Tror både det og blødning er veldig vanlig, så håper for deg at dette er helt ufarlig ❤️
 
Last edited:
Hei! Jeg er 11+2 uker på vei. I ettermiddag var det litt rosa på papiret en gang jeg var på do, men har ikke sett noe etterpå. Har vært veldig stiv og øm i magen i dag - det føles som om jeg har tatt en haug med sit ups. Så typisk at noe sånt skjer nå som legekontoret er stengt over julehelgen, og det er langt til legevakt. Er det noen som har erfaring med lignende symptomer?

Begge deler er helt normalt :Heartred Jeg er også mye stiv og støl, musklene strekkes og livmor vokser. Og slimhinnene blir ekstra skjøre under graviditet. Så lenge blødningen ikke tar seg opp og du ikke har smerter skal du ikke bekymre deg. Veldig mange opplever ufarlige blødninger i første trimester. Legevakt gjør dessverre ingenting så tidlig uansett, så nyt julehelga så tar du kontakt med lege eller jordmor over helga om du fortsatt er veldig bekymra :love2
 
Begge deler er helt normalt :Heartred Jeg er også mye stiv og støl, musklene strekkes og livmor vokser. Og slimhinnene blir ekstra skjøre under graviditet. Så lenge blødningen ikke tar seg opp og du ikke har smerter skal du ikke bekymre deg. Veldig mange opplever ufarlige blødninger i første trimester. Legevakt gjør dessverre ingenting så tidlig uansett, så nyt julehelga så tar du kontakt med lege eller jordmor over helga om du fortsatt er veldig bekymra :love2
Tusen takk for beroligende svar!❤️ God jul!
 
Kvalmen er virkelig på topp fortiden! Håpte den skulle avta nå, men de siste dagene har jeg startet med å kaste opp hver morgen… har litt blødninger, så sånn sett er det deilig å ha noen symptomer som en liten trygghet.
 
Kvalmen er virkelig på topp fortiden! Håpte den skulle avta nå, men de siste dagene har jeg startet med å kaste opp hver morgen… har litt blødninger, så sånn sett er det deilig å ha noen symptomer som en liten trygghet.
Uff. Det er sååå grusomt. Håper for din den at det gir seg snart
 
Back
Topp