Våre symptomer

Godt jobba, det er ikke bare lett altså!
Klarer såvidt å komme meg i dusjen hver dag (ikke i går, whops..), og har vært logget inn på eposten min en eneste gang de siste ukene. Jeg er jo nesten ikke pålogga her inne en gang, savner dere alle!! Ville så gjerne ha orka å henge her inne mer også, men føler jeg bruker hele dagen på å lade opp til de få timene gutten vår er her mellom barnehagen og leggetid, og bruker opp all energien min da...så resten av dagen bare ligger jeg i et rede i sofaen og scroller på mobilen eller hører på podcast og smådupper. Klarer nesten ikke følge med på tv en gang, så den er stort sett avslått :hilarious:

Ja, jeg tenkte på det her tidligere i dag at det var lenge siden jeg hadde sett noe til deg. Men forstår så utrolig godt at du bruker all tid du kan til å lade batteriene for å være med gutten deres, det er mye viktigere enn å henge her inne!
 
11+2 ikke kvalm lenger , men blir fortsatt sliten av mindre enn før. Puppene er fastere igjen (de var slappe etter jeg slutta med amming for kort tid siden) og humøret er sånn typ svingbart :p men deilig å kjenne at man ikke våkner "fullsjuk" hver dag lenger !
 
Er det bare mine brystvorter som KLØR?!
 
10+2 i dag, og nå er jeg livredd for at det ikke er noe liv lenger :crybaby2 Sovet dårlig de siste 3-4 nettene, vridd meg mye og sovet lett. Og i natt var jeg helt gjennomsvett så måtte opp å lufte meg selv og dyna. Det pleier å være tegn på PMS for meg og at mensen er like rundt hjørnet. Er frysepinne om dagen, så har ikke blitt generelt varmere som jeg vet mange blir under svangerskapet. Er det flere som har opplevd å være varm på natta?:nailbiting:
 
10+2 i dag, og nå er jeg livredd for at det ikke er noe liv lenger :crybaby2 Sovet dårlig de siste 3-4 nettene, vridd meg mye og sovet lett. Og i natt var jeg helt gjennomsvett så måtte opp å lufte meg selv og dyna. Det pleier å være tegn på PMS for meg og at mensen er like rundt hjørnet. Er frysepinne om dagen, så har ikke blitt generelt varmere som jeg vet mange blir under svangerskapet. Er det flere som har opplevd å være varm på natta?:nailbiting:
I tillegg så har jeg myyyyye utflod nå. Huff, er seriøst livredd :(
 
10+2 i dag, og nå er jeg livredd for at det ikke er noe liv lenger :crybaby2 Sovet dårlig de siste 3-4 nettene, vridd meg mye og sovet lett. Og i natt var jeg helt gjennomsvett så måtte opp å lufte meg selv og dyna. Det pleier å være tegn på PMS for meg og at mensen er like rundt hjørnet. Er frysepinne om dagen, så har ikke blitt generelt varmere som jeg vet mange blir under svangerskapet. Er det flere som har opplevd å være varm på natta?:nailbiting:
Jeg har lest at nattesvette er et ganske vanlig gravdietes-symptom. Noe om økt blodomløp osv. Jeg har det selv ganske ofte. :)
 
10+2 i dag, og nå er jeg livredd for at det ikke er noe liv lenger :crybaby2 Sovet dårlig de siste 3-4 nettene, vridd meg mye og sovet lett. Og i natt var jeg helt gjennomsvett så måtte opp å lufte meg selv og dyna. Det pleier å være tegn på PMS for meg og at mensen er like rundt hjørnet. Er frysepinne om dagen, så har ikke blitt generelt varmere som jeg vet mange blir under svangerskapet. Er det flere som har opplevd å være varm på natta?:nailbiting:

Hadde mye nattesvette sist og mye utflod både nå og sist, begge deler helt normalt :love017
 
Mine! Bruker purelan på de før leggetid en gang i blant, og det hjelper masse!
Da skal jeg invistere i det og teste, for enkelte dager er det helt forferdelig!
 
10+2 i dag, og nå er jeg livredd for at det ikke er noe liv lenger :crybaby2 Sovet dårlig de siste 3-4 nettene, vridd meg mye og sovet lett. Og i natt var jeg helt gjennomsvett så måtte opp å lufte meg selv og dyna. Det pleier å være tegn på PMS for meg og at mensen er like rundt hjørnet. Er frysepinne om dagen, så har ikke blitt generelt varmere som jeg vet mange blir under svangerskapet. Er det flere som har opplevd å være varm på natta?:nailbiting:
Jeg er varm og svett hver natt :wtf: fryser først, så legger meg med ulltrøye og ullsokker - ender opp som kjempesvett og må kle av meg ila natta - våkner uten dyne :laughing002
 
Jeg er varm og svett hver natt :wtf: fryser først, så legger meg med ulltrøye og ullsokker - ender opp som kjempesvett og må kle av meg ila natta - våkner uten dyne :laughing002
Hva med varmeteppe med timer?
 
Back
Topp