Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble verre etter 12+0. Var helt forferdelig i 2 uker etter. Mye bedre nå da, er 15+211+6.. gått fra å brekke meg til å faktisk spy hver morgen trodde det skulle bli bedre nå jeg!
Min også er veldig gul (mørk) om morningen. Men lysere utover dagen, sikkert fordi jeg drikker så mye og går ofte på do Har ikke luktet på den..Syns urinen min er veldig gul og lukter litt søtt. En annerledes lukt enn hva som er vanlig. Føler det har vært slikt siden jeg ble gravid. Jeg drikker masse vann så skal ikke ha noe med det å gjøre. Er det noen som opplever det samme?
Jeg syntes cerave sin er veldig god (den blå)Sliter ekstremt med tørr hud etter jeg ble gravid. Kan bli så tørt at jeg flasser… Har noen gode tips til krem som også er gravidvennlig?
Jeg er helt enig! Elsker Cerave, og de er rimelig i motsetning til mye annet.Jeg syntes cerave sin er veldig god (den blå)
Ja jeg også syntes det! Jobbet i salong og parfymeri i greit mange år, så har testet ut litt av hvert. Bruker du snegleserum fra cosrx og bruker du det nå? Jeg brukte det sist men ble anbefalt av min lege å ikke bruke det da det inneholder sneglesekret. Kan jo være det er annerledes for hva man kan bruke nå da Men den er magisk, og Ole Henriksen er også en soleklar favoritt.Jeg er helt enig! Elsker Cerave, og de er rimelig i motsetning til mye annet.
Bruker i tillegg snegleserum og dagkrem/serum fra Ole Henriksen.
Slitt med huden fra 12-29 år. Starta med produktene nevnt over da, og vært ganske plettfri siden. Til og med nå når jeg er gravid
Ja. Bruker fra cosrx, faktisk ikke tenkt tanken at jeg ikke kan bruk den.. Haha.Ja jeg også syntes det! Jobbet i salong og parfymeri i greit mange år, så har testet ut litt av hvert. Bruker du snegleserum fra cosrx og bruker du det nå? Jeg brukte det sist men ble anbefalt av min lege å ikke bruke det da det inneholder sneglesekret. Kan jo være det er annerledes for hva man kan bruke nå da Men den er magisk, og Ole Henriksen er også en soleklar favoritt.
Så deilig at det har holdt seg i sjakk
Det samme skjedde med meg. Trodde jeg ble bedre i uke 11-12, men så smalt det igjen mellom 12-13. Er i uke 15 nå, og endelig føles det ut som om kvalmen skal slippe litt.Jeg ble verre etter 12+0. Var helt forferdelig i 2 uker etter. Mye bedre nå da, er 15+2
Ja, dobbelnys! To på rad, alltid Aldri vært plaget med det før.Noen andre som sliter med mye nysing?