Våre symptomer

11+4: Formen er bedre, men brekker meg fortsatt innimellom. Konstant andpusten, og trøtt, legger meg innimellom før unga på kvelden :goodnight:laughing002
 
11+6.. gått fra å brekke meg til å faktisk spy hver morgen :hungover: trodde det skulle bli bedre nå jeg! :wtf:
 
Kvalmen er heldigvis bedre. Er litt uggen om det går lenge mellom mat. Men nå har jeg begynt å fått så vondt i hodet på ettermiddagen og er kjempe trøtt. Ikke vært noe trøtt før nå. Er 14+5 i dag
 
Fortsatt veldig trøtt og kvalmen 12+1 Men merker det hjelper veldig å være opptatt og konsentrere meg om noe annet enn selvfølelsen. Kjenner ikke til noe særlig kvalme på jobb, men så fort jeg kommer hjem og i helgene er det gale har kastet opp bare noen få ganger, men er nesten så jeg foretrekker det, for da føler jeg meg litt bedre for en stund iallefall.
 
Ikke har ømme nipler på noen uker, men nå er de ømme igjen. Og svir på en måte. Og den ekstreme trøttheten forsvinner aldri :hilarious:
 
11+6.. gått fra å brekke meg til å faktisk spy hver morgen :hungover: trodde det skulle bli bedre nå jeg! :wtf:
Jeg ble verre etter 12+0. Var helt forferdelig i 2 uker etter. Mye bedre nå da, er 15+2 :love017
 
Mye kynnere merker jeg, og minimalt med matlyst så vekta her går nedover siden jeg får i meg så lite.
 
Syns urinen min er veldig gul og lukter litt søtt. En annerledes lukt enn hva som er vanlig. Føler det har vært slikt siden jeg ble gravid. Jeg drikker masse vann så skal ikke ha noe med det å gjøre. Er det noen som opplever det samme? :laughing002
 
Syns urinen min er veldig gul og lukter litt søtt. En annerledes lukt enn hva som er vanlig. Føler det har vært slikt siden jeg ble gravid. Jeg drikker masse vann så skal ikke ha noe med det å gjøre. Er det noen som opplever det samme? :laughing002
Min også er veldig gul (mørk) om morningen. Men lysere utover dagen, sikkert fordi jeg drikker så mye og går ofte på do :knegg: Har ikke luktet på den..
 
Sliter ekstremt med tørr hud etter jeg ble gravid. Kan bli så tørt at jeg flasser… Har noen gode tips til krem som også er gravidvennlig?
 
Jeg er helt enig! Elsker Cerave, og de er rimelig i motsetning til mye annet.
Bruker i tillegg snegleserum og dagkrem/serum fra Ole Henriksen.

Slitt med huden fra 12-29 år. Starta med produktene nevnt over da, og vært ganske plettfri siden. Til og med nå når jeg er gravid :)
Ja jeg også syntes det! Jobbet i salong og parfymeri i greit mange år, så har testet ut litt av hvert. Bruker du snegleserum fra cosrx og bruker du det nå? Jeg brukte det sist men ble anbefalt av min lege å ikke bruke det da det inneholder sneglesekret. Kan jo være det er annerledes for hva man kan bruke nå da❤️ Men den er magisk, og Ole Henriksen er også en soleklar favoritt.

Så deilig at det har holdt seg i sjakk :)
 
Ja jeg også syntes det! Jobbet i salong og parfymeri i greit mange år, så har testet ut litt av hvert. Bruker du snegleserum fra cosrx og bruker du det nå? Jeg brukte det sist men ble anbefalt av min lege å ikke bruke det da det inneholder sneglesekret. Kan jo være det er annerledes for hva man kan bruke nå da❤️ Men den er magisk, og Ole Henriksen er også en soleklar favoritt.

Så deilig at det har holdt seg i sjakk :)
Ja. Bruker fra cosrx, faktisk ikke tenkt tanken at jeg ikke kan bruk den.. Haha.
Men brukt den en gang om dagen❤️
 
Har vært helt fin i ei uke, altså uten kvalme, men idag 12+5 plutselig KVALM hele dagen! :rolleyes:
 
Back
Topp