Nippelene stikker og svir Og de har blitt mye mørkere syns jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja - og en god del vondt i hodet!Kvalm m brekninger hver kveld, supertrøtt, legger på meg fort fordi jeg spiser hele tiden for å holde kvalmen i sjakk, veldig ømme bryst. Syns egentlig formen er ganske jævlig haha! Men men
Så tidig! Har akkurat samme nysing. 2 for 1. Good deal.Ja, dobbelnys! To på rad, alltid Aldri vært plaget med det før.
Hos meg også begynte hodeverken når 2. trimester startet. Måtte ty til paracet en gang om dagen i begynnelsen. Men nå er kvalmen endelig helt borte ("bank i bordet") så da tar jeg heller en kopp kaffi som hjelper godt for min hodeverk. 1 kopp ca i 11 tida, klarer å holde med gående lenge. Håper hodeverken forsvinner fort hos deg, er så ufattelig tungt.Begynt å få en del vondt i hodet... tydeligvis typisk i starten av 2. trimester (16 uker nå), men er sååå irriterende... og tar jo ikke smertestillende
Samme her. Masse hodepine for tiden. Føler jeg våkner med hodepine og legger med med det. Prøver unngå smertestillende men har vel tatt en ParacetBegynt å få en del vondt i hodet... tydeligvis typisk i starten av 2. trimester (16 uker nå), men er sååå irriterende... og tar jo ikke smertestillende
Samme her. Masse hodepine for tiden. Føler jeg våkner med hodepine og legger med med det. Prøver unngå smertestillende men har vel tatt en Paracet
Sender min sympati til dere med hodepine her har den vært tilstede i mange uker og grunnen til sykmelding. Er bedre men kommer raskt tilbake om det er for mange ærend iløpet av en dag. Gikk mye i paracet i første trimester, har enda holdt det i sjakk i andre, men frykter det blir anerledes når jeg starter litt på jobb i morgen.
Har klart å holde meg unna paracet enn så lenge. Føler kanskje jeg heller bør sykemelde meg enn å ta smertestillende, hehe. Jobber fortsatt fulltid og har hatt masse å gjøre i det siste, i tillegg til sosiale ting (julebord og middager med venner). Men tenkte å logge av tidlig i dag og slappe av resten av dagen, heldigvis var sjefen helt enig Tusen takk!Hos meg også begynte hodeverken når 2. trimester startet. Måtte ty til paracet en gang om dagen i begynnelsen. Men nå er kvalmen endelig helt borte ("bank i bordet") så da tar jeg heller en kopp kaffi som hjelper godt for min hodeverk. 1 kopp ca i 11 tida, klarer å holde med gående lenge. Håper hodeverken forsvinner fort hos deg, er så ufattelig tungt.
Åå samme! Slitt med det siden jeg ble gravid. Måtte bruke otrivin for å klare puste og sove på natten. Men nå prøver jeg slutte for er redd bli avhengigAltså jeg blir gal av å være tett i nesa konstant! Har vært i over en måned nå
Jeg også. Har prøvd å gå over til saltvannsspray men det funker jo ikke i nærheten av like bra. Prøver å holde meg til otrivin 1 gang om dagen (kvelden) for å få sove satser på at det går bra.Åå samme! Slitt med det siden jeg ble gravid. Måtte bruke otrivin for å klare puste og sove på natten. Men nå prøver jeg slutte for er redd bli avhengig
Ja kjøpe sånn saltvannsspray selv, men den gjorde jo ingenting haha. Anbefaler bruke otrivin til barn da om vi først må bruke, den er litt mildere og kanskje mindre sjangs for avhengighetJeg også. Har prøvd å gå over til saltvannsspray men det funker jo ikke i nærheten av like bra. Prøver å holde meg til otrivin 1 gang om dagen (kvelden) for å få sove satser på at det går bra.
Samme her, tett i nesa og mye nysing siden før jeg fikk positiv test..Altså jeg blir gal av å være tett i nesa konstant! Har vært i over en måned nå